המסלקה הפנסיונית היא אתר אינטרנט המאפשר לכם לצפות בכל הפנסיות שלכם במקום אחד. זהו כלי שימושי לאנשים שנמצאים בתהליך פרישה ומנסים להבין כמה יקבלו מהפנסיות השונות שלהם.

מסלקות פנסיוניות מציעות דרך קלה לאנשים לגלות מה תהיה הפנסיה שלהם, כמו גם כמה הם הפקידו במהלך השנים. זה יכול לעזור להם לקבל החלטות לגבי היכן לחיות ואיזה אורח חיים הם רוצים לקבל כאשר הם יוצאים לפנסיה.

המסלקה הפנסיונית היא כלי חשוב עבור אנשים להשתלט על הפנסיה שלהם. זה מאפשר להם לראות את כל קופות הפנסיה שלהם במקום אחד, ולקבל החלטות לגבי איך הם רוצים להשתמש בהם. . כלים נוספים שעוזרים בניהול הפנסיה כוללים מחשבוני פנסיה ומדריכי מוכנות לפרישה, שמראים כמה כסף תזדקק לפרישה נוחה.

הפינוי לפנסיה הוא שירות חדש שמטרתו לסייע לאנשים לנהל את הפנסיה בקלות רבה יותר. הוא מספק פלטפורמה מקוונת מאובטחת שבה אנשים יכולים לראות את כל הפנסיות שלהם במקום אחד ולקבל החלטות לגבי האופן שבו הם רוצים להשתמש בהן.

המסלקה הפנסיונית היא יוזמה ממשלתית שעוזרת לוודא שאנשים מקבלים את דוח מלא של הפנסיה והקופות שלהם.

פנסיוני, להבין את הפנסיה

פנסיוני היא מערכת המעניקה הטבות פרישה לעובדים.

פנסיוני היא מערכת המעניקה הטבות לעובדים שאינם מסוגלים עוד לעבוד עקב זקנה או נכות. הוא הוצג לראשונה במאה ה-19 והוא ראה שינויים רבים בשנים הבאות. בעבר, פנסיוני היה רק למי שהיו חברים באיגוד מקצועי או בחברה ספציפיים. עם זאת, עם כניסתן של מערכות הביטוח הלאומי, הפנסיה הפכה לנגישה לכל העובדים ללא קשר לעיסוקם.

כאשר אדם מתחיל לעבוד, הוא נדרש לשלם מדי חודש סכום כסף מסוים לקרן הפנסיה שלו. הכסף מושקע וערכו יעלה עם הזמן. בעתיד, כאשר האדם יפרוש, הוא יוכל למשוך כסף מקרן הפנסיה שלו ולהתקיים ממנה.

כדי לקבל את הכסף מקרן הפנסיה יש לפרוש בגיל מסוים. זה בדרך כלל בין 60-67 שנים.

פנסיוני היא מערכת של קצבאות פרישה המקנה הכנסה לאדם שפרש מעבודתו.

ישנם שני סוגים של תוכניות פנסיוניות: הטבה מוגדרת ודרמה מוגדרת.

תוכנית פנסיונית בקצבה מוגדרת מציעה הכנסה מובטחת לכל החיים המבוססת על מספר שנות העבודה והשכר בעת הפרישה. תוכנית פנסיונית בתשלום מוגדר מציע סכום חד פעמי בתמורה לתשלום קצבה לכל החיים, שהוא סכום הכסף שתקבל בכל חודש לאחר פרישתך.

פנסיה היא היבט חשוב בתכנון פרישה. מדובר בהשקעה לטווח ארוך שתספק לך הכנסה חודשית לאחר הפרישה.

תכנית פנסיה היא סוג של תכנית פרישה שבה מעסיק מסכים לבצע תשלומים תקופתיים לעובד, לרוב לאחר פרישה, בתמורה לשירותים שניתנו במהלך שנות עבודתו של העובד. תוכנית פנסיה יכולה להיות בהטבה מוגדרת או בהפקדה מוגדרת.

פנסיה היא נושא חשוב עבור אנשים רבים. זה יכול להיות קשה להבנה, אבל זה לא חייב להיות. בחלק זה, נחקור את סוגי הפנסיה השונים וכיצד הם פועלים בצורה פשוטה.

1) פנסיה בהטבה מוגדרת:

פנסיה להטבה מוגדרת היא סוג של פנסיה המספקת הכנסה חודשית קבועה לשארית חייך לאחר הפרישה. פנסיה מסוג זה משולמת בדרך כלל על ידי המעסיק והסכום שתקבל תלוי הן בשכר והן במספר השנים שבהן אתה עובד אצלו.

2) קצבאות פנסיה מוגדרות:

קצבאות פנסיה מוגדרות הן סוג נוסף של פנסיה המספקת הכנסה חודשית לאחר הפרישה, אך היא אינה מבטיחה כמה תקבלו בכל חודש, כפי שמקבלת פנסיה להטבה מוגדרת. פנסיה מסוג זה משולמת בדרך כלל על ידי המעסיק שלך, אך אתה גם צריך להפקיד מהמשכורת שלך אם אתה רוצה לקבל את מלוא ההטבות מתוכנית פנסיה מסוג זה

פנסיה היא הסדר למתן הכנסה בפרישה שלך. הכסף מושקע, ומשלמים לך ממנו הכנסה קבועה.

בבריטניה, הפנסיה בדרך כלל מסודרת על ידי מעסיקים כחלק מחבילת התעסוקה שלהם. הם עשויים להיות פנסיה תעסוקתית או פנסיה אישית.
למידע בתחום של מסלקה פנסיונית נא לגלוש לאתר pensuni.org.il

קצבאות תעסוקתיות נקבעות על ידי המעסיק ומשולמות על ידי המעסיק והעובד מטעם העובד. פנסיה אישית יכולה להיות מסודרת באופן עצמאי על ידך, אך לרוב היא כרוכה בתשלום הפרשות בעצמך לכיסוי צרכי הפרישה שלך.

אנחנו צריכים להיות חכמים יותר לגבי ההוצאות שלנו. אנחנו צריכים להיות מודעים יותר למה אנחנו קונים וכמה זה עולה. זה לא רק למען חיסכון בכסף, אלא גם למען איכות הסביבה.

ישנם כלים רבים שיכולים לעזור לנו לקבל החלטות פיננסיות טובות יותר, כגון Mint או Credit Karma. הכלים האלה מקלים עלינו לראות לאן הכסף שלנו הולך ובמה עלינו לקצץ. זה גם עוזר לנו לראות אם יש לנו יעדי חיסכון שאנחנו לא עומדים בהם.

צרכנות פיננסית היא מונח המתייחס לדרכים שבהן אנשים מקבלים החלטות לגבי כספם, וכיצד הם מוציאים אותו. צרכנות פיננסית היא נושא פופולרי מכיוון שניתן ליישם אותו הן על מימון אישי והן על מדיניות ציבורית.

בחלק זה נדבר על כמה כלים מעשיים לצרכנות פיננסית חכמה. נדבר על הדברים הבאים:

דירוג אשראי

כרטיס אשראי

חשבון חיסכון

תכנון פיננסי

כלים מעשיים לצרכנות פיננסית חכמה הם המוקד של סעיף זה. ישנם כלים רבים שיכולים לעזור לך לקבל החלטות חכמות יותר בכל הנוגע לכספים שלך. כלים כמו Mint, Personal Capital ו-YNAB הם כולם אפשרויות נהדרות לתקצוב ומעקב אחר הרגלי ההוצאות שלך.

 

 

נתונים הכלולים במסמך זה צפויים להשתנות. מסמך זה אינו מהווה ייעוץ, המלצה או חוות דעת באשר לכדאיות השקעה או חיסכון בכל מוצר, ואינו יכול להוות תחליף לייעוץ אישי המותאם לנתוניו, צרכיו ומטרותיו של כל אדם. האמור במסמך זה אינו מהווה ייעוץ מס מכל סוג שהוא.

 

אין באמור בפרסום זה כדי להוות ייעוץ פנסיוני המותאם לנתוניך האישיים, לצרכיך ולהעדפותיך, ואין בו משום המלצה לביצוע עסקה כלשהי במוצר פנסיוני.

 

הנתונים הם לא נתונים רשמיים ולכן יכולים להשתנות בהתאם.

 

*אין באמור תחליף לייעוץ ו/או שיווק פנסיוני אישי או התחייבות להשגת תשואה או דירוג דומה.

 

*אין באמור במסמך זה כדי להוות שיווק פנסיוני או המלצה לייעוץ מס כהגדרתו בדין ואין בו כדי להוות תחליף לשיווק פנסיוני או ייעוץ מס אשר מתחשב בצרכים ובנתונים המיוחדים לכל אדם. התנאים המלאים והמחייבים הינם התנאים המפורטים בתקנון הרלוונטי ובכל סתירה בין האמור במסמך זה לבין האמור בתקנון, יגברו הוראות התקנון.

חי את שוק ההון, אוהב מניות, אופציות, ומדדים :) אין לראות באמור ייעוץ או עידוד לביצוע פעולות - אין לבצע פעולות ללא התייעצות פרטנית עם איש מקצוע מוסמך שמכיר אתכם