תזונה לפי סוג דם

מהי דיאטת סוג דם וכיצד היא פועלת בפועל?

דיאטת סוג הדם היא דיאטה המתיימרת לשפר את הבריאות על ידי אכילת מזונות התואמים לסוג הדם שלך. זה מחלק אנשים לארבע קטגוריות שונות: A, B, AB ו-O.

התיאוריה מאחורי דיאטת סוג הדם היא שניתן לקבץ בני אדם לפי סוג הדם שלהם ABO וכי יש לכך השפעה על בריאותם. התיאוריה קובעת שקבוצת הדם של כל אדם משפיעה על העיכול, חסינותו והיבטים אחרים של הפיזיולוגיה שלו.

מחבר הספר Eat Right for Your Type (1996) טוען שההרכב הגנטי של כל אדם קובע איזו "דיאטה" עליו לעקוב כדי להשיג או לשמור על בריאות טובה.

דיאטת סוג דם היא דיאטה פופולרית המתיימרת להיות מסוגלת לעזור לך לרדת במשקל ולהרגיש טוב יותר. הדיאטה מבוססת על הרעיון שבאמצעות אכילת מזונות מסוימים ניתן לאזן את רמות הסוכר בדם ולשפר את המערכת החיסונית.

דיאטת סוג הדם היא משטר תזונתי המתיימר לשפר את הבריאות על ידי התאמת המזונות שאנו אוכלים לסוגי הדם שלנו. המשמעות היא שלכל אדם יש אחד מארבעה סוגי דם שונים: A, B, AB או O. חסידי הדיאטה אומרים שכל סוג צריך לאכול מזון שונה על מנת לשמור על הבריאות.

7 המזונות המובילים לעזור לבריאות שלך לפי סוג הדם שלך

הרעיון שסוגי דם שונים דורשים דיאטות שונות אינו חדש. למעשה, הרעיון הזה קיים כבר למעלה מ-50 שנה.

בשנות ה-60 פיתח ד"ר פיטר ג'יי ד'אדמו את תיאוריית הדיאטה של סוג הדם. הוא טען שסוג הדם שלנו קובע כיצד אנו מגיבים למזונות מסוימים ואיזה סוגי מזון כדאי ואסור לנו לאכול על מנת לשמור על בריאות מיטבית.

תיאוריה זו התבססה על הנחת היסוד שהגנים של כל אדם מכתיבים את סוג הדם שלו וגנים אלו קובעים גם אילו מזונות עדיף להם לצרוך וכן מאילו מזונות עליהם להימנע כדי להישאר בריאים וללא מחלות.

ד"ר ד'אדמו פיתח ספר בשם Eat Right 4 Your Type, המתאר את המלצותיו התזונתיות לאנשים עם סוגי דם שונים: A, B, AB או O (הידוע גם כ-Rh-positive או Rh-negative).

דיאטות מסוג דם הופכות יותר ויותר פופולריות, כאשר אנשים מאמינים שסוג הדם שלהם משפיע על צרכי התזונה שלהם. זה לא נכון. עם זאת, מה שנכון הוא שהמזונות שאתם אוכלים יכולים להשפיע על הבריאות שלכם.

7 המזונות המובילים שיעזרו לבריאותך בהתאם לסוג הדם שלך: מזון טבעוני, מזון ללא גלוטן, מזון אורגני, המזונות המזינים.

טיפים לתזונה מסוג דם לאכילה בחוץ או בעת נסיעה

כולנו יודעים שיש ארבעה סוגי דם: A, B, AB ו-O. מה שאולי לא ידעתם הוא שסוג הדם שלנו יכול להשפיע על האופן בו אנו מעכלים מזון.

חשוב לזכור שסוג הדם שלך קובע אילו סוגי מזונות כדאי ואסור לאכול. לדוגמה, אם יש לך דם מסוג O, אתה יכול לאכול רק בשר מבעלי חיים שיש להם סוג דם דומה. אנשים מסוג A צריכים להימנע מאכילת בשר מבעלי חיים עם סוג דם שונה כמו גם מוצרי חלב.

זכור שישנם מזונות מסוימים שאתה צריך להימנע מהם בזמן נסיעה או אכילה בחוץ, כי ייתכן שהם אינם זהים לאוכל בבית. לדוגמה, אם ארץ הולדתך נמצאת בארצות הברית ואתה מבקר ביפן לעסקים, חשוב לזכור שליפנים יש תזונה שונה מזו של האמריקאים, אז הקפידו לערוך מחקר לפני שיוצאים לאכול!

דיאטת סוג דם היא דיאטה שמבוססת על הרעיון שאנשים עם סוגי דם שונים צריכים לאכול מזונות שונים. התיאוריה מבוססת על הרעיון שלאנשים עם סוגי דם שונים יש צרכים תזונתיים שונים.

המאמר מפרט מה כל סוג דם צריך לאכול ומה עליהם להימנע מאכילה. זה גם מדבר על המסעדות הטובות ביותר עבור סוגים ספציפיים של אנשים.
עבור מידע בנושא של מגזין לייף סטייל נא לבדוק כאן: avanova.co.il

Table of Contents

דילוג לתוכן