נסח חברה ישראלית

בעשורים האחרונים יותר מ -300 תאגידים רב לאומיים העומדים בפני הטכנולוגיה החליטו להקים בישראל מרכזי מחקר ופיתוח. בדו"ח של MIT נמצא כי ל -360 מהחברות הגדולות בעולם יש משרדים או מרכזי מחקר ופיתוח בישראל, כאשר אחרים מגיעים בתקווה להשיג פרוסה של "חדשנות ישראלית", ובכך להרחיב את מאגר הקונים הפוטנציאליים. חברות סטארט-אפ ישראליות מעוררות עניין, ובכל שנה פעילות זו מייצרת דור חדש של יזמים ישראלים שעושים אקזיטים גדולים מהון E ומפתחים חברות מובילות וגדולות המבוססות על פיתוחים חדשניים טכנולוגית.

כמוקד סטארט-אפ בינלאומי

ישראל ראתה זינוק במספר החברות הרב-לאומיות הרוכשות מניות בחברות סטארט-אפ מקומיות בעסקאות אקזיט. עם זאת, ארצות הברית נראית מקובעת בנושא "השקעות זרות ישירות" בישראל, אם כי הבעיה שיטתית הרבה יותר.

מחקרים ומאמרים רבים עוסקים ברעיון כי "חדשנות וניסיון ישראלי מובילים לגיבוש פתרונות העונים לצרכים ובעיות גלובליות

ישראל יכולה להיות מיקום אידיאלי עבור חברות רפואת טכנולוגיה לחקור טכנולוגיות חדשות ולקדם חדשנות. הישראלי השוק יתמוך במעבר חלק ומובנה ל"שוק הישראלי "באמצעות בדיקת נאותות בכל החזיתות אם החברה מעוניינת לרכוש חברה ישראלית קיימת עם פעילות תפעולית.
למידע נוסף על נסח חברה כדאי לבקר באתר webinfo.co.il

כאשר AI הופך נפוץ יותר בתחום הבריאות

יכולתה של ישראל יכולה להיות לעורר סטארט-אפים המתמקדים בפיתוח אלגוריתמי SaMD למכשירים ולבישים מחוברים. הרעיון הוא גם לערוך ניסויים ב- IoT (Internet of Things), להשתמש בחברות הטכנולוגיה הרבות בישראל שמעניינות חברות אמריקאיות ולהביא יוזמות אלה לאחרונה גם נפגשתי עם נציגי לוקהיד מרטין כדי לשכנע את החברה להרחיב את השקעתה בישראל.

מתי כהן אמר

"אני מרוצה שממשלת ישראל מציעה יותר חברות ישראליות אפשרות לעבוד במדינות מתפתחות. המחלקה של אסף גם פועלת להפוך את ישראל ליעד אטרקטיבי יותר עבור חברות מהעולם המפותח, ומלמדת אותן כיצד לעבוד עם DFI, תוך שהיא מציגה מדינות באפריקה, אסיה ודרום אמריקה את מה שיש לישראל להציע.

מזה שנים רבות קק"ל פועלת לחיזוק ניהול המים בישראל על ידי פיתוח מקורות מים חלופיים

חיסכון של מיליוני שקלים מדי שנה למשק, קידום חקלאות ישראלית וחיסכון במי שתייה טעימים. ITD תומכת ב"חברות ישראליות "מבטיחות המציגות טכנולוגיות מוכחות למינוף של תיק החומרה, התוכנה והשירותים של HP. כוח השיווק המקצועי המשולב של HP של שירותי שיווק, פיתוח עסקי, מכירות ושיווק מהווה את עמוד השדרה של אסטרטגיית השיווק של החברה עבור ישראל, המזרח התיכון וצפון אפריקה, כמו גם מדינות אחרות באזור. חברות ישראליות ומספקת גישה לפתרונות ניהול מים ושפכים באיכות גבוהה, משתלמת ואמינה, לכל ארגוני הסביבה הגדולים בישראל.

הרעיון של המשרד

הוא להעלות מחדש עניין ב"שוק הטלקומוניקציה הישראלי "בקרב חברות בינלאומיות שנמנעו מהשקעה בישראל בשנים האחרונות. הממשלה משקיעה 3 מיליון דולר בכדי לסייע לבנק הפיתוח הבין-אמריקאי לערוך רשימה של "חברות ישראליות" שיכולות להציע הצעות מחיר לפרויקטים בתחום הסייבר.

חברת הטכנולוגיה הקמעונאית הישראלית

שנרכשה מאוחר יותר על ידי NCR, הייתה הראשונה שהייתה מוכנה להשקיע בסיק. מחיר הסטארטאפים הישראלים מתומחר בהנחה קטנה לסטארטאפים דומים בארה"ב, אם כי אפשר לצפות שהם יהיו מוערכים יתר על המידה לאור הביקוש העצום שתואר בנקודה הראשונה שלי.

החברה עובדת בימים אלה על ייצור סדרת המוצרים הראשונה

כולל מאות מערכות, תוך שהיא מבצעת פרויקט פיילוט שיושק באופן מסחרי בשנת 2020. אריאלי התמחה כעורך דין בישראל ואז נכנס לעסק. עולם, שם עבד כשותף במחלקה המשפטית של סטארט-אפ, מודו מובייל, שהוביל אז את צוות הפיתוח העסקי. במקביל, החברה ערכה ניסויים קליניים ראשוניים בקו המוצרים Syqe והיא מבצעת מחקרי פיילוט למערכת הדור הבא שלה. הליכה בחוף הפכה לשגרה היומיומית של דוידסון מאז שהתפטר מעבודתו כמגדל ומפיץ קנאביס רפואי לפני שנה.

Table of Contents

דילוג לתוכן