מטבעות קריפטוגרפיים מובילים בשנת 2021

בין אם אתם עומדים להיכנס לעולם המטבעות הקריפטוגרפיים או לגוון את תיק ההשקעות הקיים שלכם עם מטבעות קריפטוגרפיים מובילים בשנת 2021, מומחים רבים בקריפטוגרפים מאמינים כי השקעה במטבעות קריפטוגרפיים יכולה להיות סיפור הצלחה גדול. מכמה מהמטבעות הקריפטוגרפיים הפופולריים ביותר שעולים לכותרות עולמיות ועד למטבעות דיגיטליים פחות ידועים שאולי לא שמעתם עליהם, הנה שבעה מטבעות הקריפטוגרפיים הטובים ביותר שתוכלו לקנות לשנת 2021. 10 המטבעות הקריפטוגרפיים המובילים המושקעים לעיל יכולים להיות מועמדים חזקים. בכל סוג של אסטרטגיית השקעה, אז המשך לקרוא והשקיע בהן.

זו אחת מחילופי המטבעות המובילים של מטבעות קריפטוגרפיה, המאפשרת לך לבנות את תיק הקריפטו שלך בצורה מאובטחת. בסך הכל, אתורו היא פלטפורמה נהדרת למסחר בביטקוין, את'ריום, ליטקוין, ביטקוין מזומנים ושאר המטבעות הדיגיטליים.

כחלוצה עולמית במסחר במטבעות קריפטוגרפיים

פלטפורמת eToro כבר מציעה מגוון אפשרויות מסחר לביטקוין, את'ריום, ליטקוין, ביטקוין קאש ומטבעות דיגיטליים אחרים. הפלטפורמה מאפשרת לך לגשת למגוון רחב יותר של מטבעות קריפטוגרפיים מובילים בצורה מאובטחת ומאובטחת.

בעוד שבינאנס יש את 20 המטבעות הקריפטוגרפיים המובילים בעולם (MC)

Coinbase מציעה 46 מטבעות קריפטוגרפיים שונים לסחר, ואילו Chainlink מציעה את הביצועים הטובים ביותר בשוק הדולר האמריקני, ומציעה מגוון רחב של מטבעות קריפטוגרפיים לסוחרים באופן פעיל, בעוד B מימון מציעה מסחר ב 46 מטבעות קריפטוגרפיים שונים. ליטקוין הוא אחד מארבעת הגדולים של Coinbase ולמרות סימני איחוד, הוא נותר אחד מעשרת המטבעות הקריפטוגרפיים המובילים מבחינת שווי השוק, ונסחר כיום ב 138 דולר. בעוד ש- BTC ראתה גם תנודתיות, מומחים רבים מאמינים כי לא משנה מה יקרה בעתיד, ליטקויינס בוודאי יישארו מתמודדים חזקים להישאר חזקים בשנת 2021. בדומה למטבעות קריפטוגרפיים מהטופ 10 האחרים, BTC חווה שפל עצום ברבעון הראשון של 2018, ואין ספק שהיא תנודד במחיר במהלך החודשים הקרובים.

בעוד שביטקוין נותר מוביל השוק בעולם המטבעות הקריפטוגרפיים

ביטקוין קאש ימשיך לצבור פופולריות, ובמובן מסוים, המיזוג בין ביטקוין לביטקוין מזומן (BCH) עשוי להיות המטבע הפופולרי ביותר. אם כבר השקעת באחד המטבעות הקריפטוגרפיים המובילים המוצעים בפלטפורמות כגון Coinbase, או אם ברצונך להרחיב את תיק ההשקעות שלך, המטבעות בתחתית הרשימה הם כנראה הטובים ביותר עבורך.

ביטקוין

את'ריום, קרדאנו וליטקוין הם המטבעות הקריפטוגרפיים הטובים ביותר שיש להיזהר מהם בשנת 2021, על פי שלל מומחים. אלה עשרת המטבעות הקריפטוגרפיים המובילים לשנת 2021, אז אבזם, הם באמת יוכלו להתפוצץ השנה. על פי קרן הביטקוין, ליטקוין הוא אחד המטבעות הקריפטוגרפיים הנסחרים ביותר והמטבע השני הפופולרי ביותר בעולם אחרי הביטקוין. כולנו יודעים מה יכולים להיות המטבעות הקריפטוגרפיים הגדולים הבאים, אך טיפים אלה טובים – מגוונים ולא מסוכנים מדי להשקעות ארוכות טווח.

שווי שוק של ליטקוין

הוא כ -1.5 מיליארד דולר, מה שהופך אותה לקריפטוגרפיה השישית בגודלה בעולם. ליטקוין עלתה ביותר מ -630% מהרמה הנמוכה שלה, והביאה את סך השוק שלה – המכסה יותר מ -12 מיליארד דולר בשנת 2017 – לרמה הגבוהה ביותר שלה מאז תחילת השנה, כאשר חלק מהחזאים צופים שהיא עשויה לעלות ל -200 דולר. על פי קרן הביטקוין, שווי השוק הממוצע של ליטקווינס הוא 2.3 מיליארד דולר, מה שהופך אותה לקריפטוגרפיה התשיעית בגודלה בעולם, לעומת 3.2 מיליארד דולר אשתקד.

EOS (NEO)

היא הקריפטוגרפיה השנייה בגודלה בעולם, עם שווי שוק של כ -1.5 מיליארד דולר, וצברה 750%, ועברה את תשואת 600% של ביטקוין באותה תקופה. Ethereum הוא יוצא מהכלל האמיתי ואחד המטבעות הקריפטוגרפיים היחידים שלדעת מומחים עשויים לעקוף את שווי שוק הביטקוין בעתיד הקרוב. קרדאנו נכנס לתעשיית הקריפטו בשנת 2015 ומאז הציב אבני דרך משמעותיות בכך שהוא נראה כמטבע דיגיטלי יוצא דופן. זהו המטבע הקריפטוגרפי הפופולרי ביותר עם שווי שוק ממוצע של 2.2 מיליארד דולר ושווי שוק כולל של יותר מ -3.3 מיליארד דולר – מה שהופך אותו לשלישי בגודלו מבחינת שווי השוק.

ביטקוין נותר ללא ספק קריפטוגרפי הגדול ביותר מבחינת שווי שוק

אך אנו יכולים להתווכח על כך. כשמסתכלים על העתיד של המטבע הקריפטוגרפי ועל העתיד של ביטקוין, אפשר רק לראות ששוק הקריפטוגרפים יתרחב בזמן הקרוב, בעוד שרוב המטבעות הקריפטוגרפיים עשויים לעבור מהפך. להלן המדריך שלנו למטבעות והמטבעות הקריפטוגרפיים המבטיחים ביותר שאנו יכולים לקנות בשנת 2021, על סמך המחקר שלנו. את'ריום, המטבע המוכר הידוע יותר עם שווי שוק של כ -1.5 מיליארד דולר, צבר יותר מ -1,300% בשנת 2017.

בינאנס

היא אחת מחילופי המטבעות הטובים ביותר, ומציעה פלטפורמה למסחר ביותר מ -150 מטבעות קריפטוגרפיים. עבור אנשים שרוצים לסחור ולהשקיע בקריפטו-אלטקוינים טובים, בורסת ההצפנה של Binance היא הבחירה הטובה ביותר, מכיוון שיש בה נפח המסחר הגבוה ביותר ב- altcoins. הבלוג של לאגוס, ניגריה של Coinratecap הוא בלוג על בורסת המטבעות הגדולה והפופולרית בעולם בניגריה, צ'אנג'לי. בבלוג זה, לפחות ללא שינוי, אנו מתרשמים מאוד מהממשק הברור שהחברה מציעה וברמת השירות הגבוהה והתמיכה של הלקוחות מהצוות.

Table of Contents

דילוג לתוכן