טכנאי בר מים

העיר מורגן היל מחפשת בימים אלה טכנאי בר מים חדש לתוכנית Water Bar Tech שלה. העיר וסונומה מגייסים עובדים חדשים, כמו גם לשכת המסחר באזור מפרץ סן פרנסיסקו ומחלקת משאבי המים בקליפורניה.

בצע עבודה במשרה מלאה כטכנאי בר מים במוסד המשויך ללשכת המסחר באזור מפרץ סן פרנסיסקו או למחלקת משאבי מים במחוז סונומה.

בצע משימות שגרתיות הקשורות לתחזוקה ותיקון של בר המים והציוד הנלווה בהשגחה כללית ובצע עבודה מתאימה במידת הצורך

לשמור על יחסי עבודה טובים עם עובדים אחרים ו / או עובדים אחרים ולבצע משימות שגרתיות כמו ניקוי ותחזוקת סורגי מים וציוד אחר בפיקוח כללי. בפיקוח כללי, במידת הצורך, על עבודה קשורה או עבודה שגרתית אחרת הקשורה לשימוש בציוד או בציוד לתחזוקה או לתיקון.
כדי לקרוא עוד בנושא של טכנאי לבר מים מומלץ לגשת לאתר auqatal.co.il

לבצע ניתוחים כימיים ומיקרוביולוגיים בפיקוח כללי

להקפיד על נהלי בטיחות מעבדה, לנהל רשומות מפורטות ומדויקות, להזין נתוני מעבדה למערכות ניהול מידע ולבצע משימות הקשורות לטכנאי מעבדה. ראש שירותי המעבדה מנהל ומנהל מעבדה מוסמכת למדינה לאיכות מים, הכוללת ניהול וניהול השימוש בציוד מעבדה, כוח אדם, תחזוקה ותיקון של ציוד ותפעול המעבדה. בפיקוח כללי של מנהל מערכות השירות, הוא אחראי על מתן פיתוח, יישום ותחזוקה של מערכות מי שתייה, וכן ייעוץ לתכנון, הקמה, הפעלה וניהול של מתקני טיפול במים וברי מים תחת פיקוח של מהנדס איכות מים. בנוסף למשימותיו כטכנאי בר מים, "Water Quality Tech III" ממלא גם מגוון משימות אחרות, כמו הערכת תפעול מערכות מים ושפכים וקביעת האיכות וההלימה של כל מערכות בקרת איכות המים צמח.

תפקיד זה נמצא בפיקוחו של מנהל התפעול של עבודות ציבוריות ועובד בשיתוף פעולה הדוק עם צוות ההנהלה והתפעול במקום

תפקיד זה אחראי על הפעלת מערכות המים בעיר, כולל מתקני טיהור מים, סורגי מים ומתקני טיהור שפכים, וכן על תחזוקה ותיקון של כל מערכות בקרת איכות המים בעיר. על היחידה לעבוד בשיתוף פעולה הדוק ולדווח הן לשירות השטח והן לצוות התפעולי ולפקח על ההנהלה.

לשירותי אופק יש יותר משאיות ויותר טכנאים שישרתו את האזור הזה, ואנחנו גאים להיות חברים מובילים בענף. Horizon Services, חברת בת של Horizon Water Systems, Inc., היא מובילה לאומית בתיקון ותחזוקת סורגי מים ומתקני טיפול בשפכים.

עמדת המחלקה משתמשת במעבדה שבה מנהל התפקיד מבצע ניתוחים כימיים ומיקרוביולוגיים

ובמשרד שדה בו הוא חוקר ומזהה את הגורמים לבעיות באיכות המים. תפקיד זה תומך במשימות דיג ומים ביער וכולל מגוון משימות כגון תיקון ותחזוקת ידיות מים ופיקוח וסביבה על הסביבה. יתר על כן, תפקידו של עובד השירות השני מחייב שווה ערך כמתואר בחוק המדיניות הסביבתית הלאומית של חיל הצבא האמריקני. על המועמדים להתגורר במרחק של 30 ק"מ מבסיס צבאי פעיל ולהיחשב כמגיבים ראשונים במצבי חירום.

עליך להמשיך להירשם במועצת הרוקחות באיווה לאחר שעברת בהצלחה את בדיקת הסמכת המדינה והסמכתה (DTE) ואישור הרוקח המוסמך (CPC). ההסמכה חייבת להתבצע על ידי בית מרקחת מוסמך בארצות הברית של אמריקה (USO) או בקנדה.

כדי לעמוד בדרישות ה- ICRC להסמכת WRT, עליך להוכיח את עצמך כמומחה לתיקון נזקי מים באמצעות הפניות שלך. יש לנהל תהליכים שונים בתפקיד משקם מים מוסמך. אם תהפוך לטכנאי מוסמך ICRC, תהיה לך גישה למגוון רחב של ציוד לטיפול במים כגון משאבות מים, מסנני מים ומשאבות.

כמתקן נזקי מים, אתה יכול לתמוך בבעלי בתים ובעלי עסקים בהתאוששות מנזקים בבתיהם ובעסקיהם. שותף באתר עם טכנאי מנוסה שיסביר את הפרטים של מיצוי מים, בלימה וניקוי.

קבוצת שירותי המים בקליפורניה מזמינה אתכם להתחיל קריירה בתעשיית המים עם חברת מים בבורסה

המומחה לאיכות מים הוא חוג נסיעות הפועל באופן עצמאי וצפוי לבצע משימות בסיסיות בכדי להבטיח הפעלה בטוחה של מפעל או מפעל לטיפול במים. בצע פונקציות בסיסיות כטכנאי בתי מרקחת כפי שהוקצה, כולל תביעות ביטוח בסיסיות ומרשמים, וכן עבוד על מנת לפתור דחיות ביטוח ובעיות אחרות בעזרת טכנאים אחרים במצוקה.

כדי להפיק את המרב מבר המים של BIBO שלך ולהאריך את חייו, אנו ממליצים להתקין אותו במקום נקי, יבש וקריר ללא אור שמש ישיר. התקנת ידיות מים מאפשרת כעת לתקן מדרגות חצץ ולבדוק צינורות שנכנסים לפירים, עם מכשיר סולו במשקל 22 קילו שהטכנאי יכול להוביל לפיר. בסופו של דבר, סורגי מים יעזרו להקל על בעיות איכות המים כמו נזילות, נזילות ונזילות במפעל לטיפול במים שלך.

Table of Contents

דילוג לתוכן