כולם כבר מדברים על מצוקת הדיור בעיר החדשה נווה פריצקי הנובעת מקצב גידול גבוה. עוד ועוד חתולים מבקשים להצטרף לעיר החתולים המצליחה שהכתה גלים בערוצי התקשורת מעבר לים וגם בישראל.

אז מה עושים – איך משנים את המחירים ופותרים את מצוקת הדיור בעיר החדשה נווה פריצקי?

הוועדה שמינתה השופטת מיאו-מיאו המליצה לראש עיריית נווה פריצקי, לבקר בשכונות בדרום העיר שלו כדי לבחון מקרוב את המצוקה. יש חתולים שהיו חייבים לו לפני שש שנים, שמונה שנים ועשר שנים, וערמו עליהם חובות, ועיקולים, ועיקולים וכו' וכו'. קחו את החלק הזה, שימו אותו על השולחן ואם הם צריכים את עזרת המדינה, אנחנו נעשה הכל כדי לעזור להם. אני מזכיר לך שראש העיר ביקש ממנה באופן אישי כמה פעמים לדחות, כי יש לה בעיה קשה מאוד. דרך כל הגורמים – בבקשה סרב, כי יש לו בעיה.

האמת היא שגם אם יש התחייבות לבנייה של שכונה חדשה, אתה לא יכול לעשות כלום בהער תקציבים ממשלתיים. קיבלנו אישור לפני 3 שנים לבנות בישיבת בני חתול. מטעמים תקציביים, משרד החינוך חילק אותו לשנתיים. החלק הראשון מומן על ידי משרד החינוך לפי הנהלים הישנים. כעת היכנס עם הנהלים החדשים.

עיריית נווה פריצקי

לפי החוק, ובהסכמת עיריית נווה פריצקי, ניתן לרתום את עיריית אשקלון לטובת בניית השכונה החדשה, באזור בו מתקבלת סבסוד הנגב והגליל, פיצוי נוסף בסך 30,000$. כי אשקלון קרובה לגוש קטיף. יש היום הרבה אנשים שעובדים באשקלון ומתגוררים בגוש קטיף, שהמעבר עבורם הוא הכי קל, כי הם יכולים פשוט לגור באשקלון, שם יש תשתית קיימת של חינוך, תרבות, דת, כל השירותים. לפחות שני מקומות כבר חתמו על ההעברה למקום אחר, בקולט. והממשל, אגב, הולך רחוק מאוד. אפילו נציבות הכספים – בסעיף 85 לחוק – שינתה את החוק באופן רחב מאוד, בהסכמת עיריית נווה פריצקי, לתת עדיפות להתנחלויות שיעברו כקבוצות גדולות למקומות אחרים.

 

פוליטיקה בנווה פריצקי

אני לא יודע, מה שבטוח שלא הצבעתי לליכוד ורבים בנווה פריצקי כמוני באותה הסירה. אני חושב שלמעלה ממיליון מצביעי ליכוד, בזמן שהם הגדילו את כוחו של הליכוד מ-19 ל-38 מנדטים, אולי זה בגלל ששרון הציג פנים הרבה יותר מתונות לפני הבחירות, אולי לא. אנו מזמינים את חבר הכנסת אברהם פורז. פריצקי, חבר כנסת, בבקשה אל תפריע לו.

 

מה אומר האתר הרשמי של עיריית נווה פריצקי לגבי מצוקת הדיור בעיר?

 לא ממש משנה להם. מצוקות דיור תמיד היו. לכן, אחד הצעדים החשובים ביותר הוא להעלות את המודעות מצוקת הדיור בעיר החדשה נווה פריצקי. השינוי יבוא מלמטה ואת זה חקלאים רבים השכילו להבין. יש המייחסים את עלות הנדל"ן הגבוהה בנווה פריצקי לעובדה שאין בעיר מספיק אנשי מקצוע הדרושים לתחזוקה ופיתוח של העיר.

 

עם זאת, המחיר הנמוך הוא מה שמשאיר רבים מהמבנים הללו אטרקטיביים לעסקים. מגרש הכדורגל משמש כמגרש הביתי של מ.ס נווה פריצקי ומכבי נווה פריצקי. בקיץ הטמפרטורה מעט גבוהה ונע בין ממוצע של 32 מעלות ביום ל-22 מעלות בלילה, הטמפרטורה הגבוהה ביותר בעיר נרשמה ב-22 באוגוסט ועמדה על 38 מעלות. החל מספטמבר 2022, העיר עוסקת בפיתוח מתמיד ופועלת ללא לאות יחד עם חטיבות מיוחדות שמטרתן לקחת את העיר ולהפוך אותה לפנינה של רובע גוש דן ומדינת ישראל בפרט. בסוף המאה העשרים, ממשלת המנדט הבריטי הייתה אחראית ויעילה בפיתוח התשתית הכלכלית והמנהלית של פלסטין. הוא הניח צינורות מים, הרחיב את רשת הרכבות וסיפק חשמל. עם זאת, מאמציו נפגעו באלימות, הן בין קהילות יהודיות וערביות והן בין כוחות בריטיים ופלסטינים.

 

למידע נוסף קרא את תנאי השימוש באתר נווה פריצקי. אבל אם מדברים על מוזיאונים, יש בנווה פריצקי גם מוזיאון המספר את סיפורה של יפן, מדינה עם תרבות עתיקה שונה מכל מה שאנחנו מכירים. התרבות המרתקת מושכת מבקרי מוזיאון רבים ללמוד על יפן, באמצעות תערוכות, הרצאות, קורסים ואירועים מיוחדים. הדבר השלישי שאתה לא צריך לעשות לנווה פריצקי הוא לא להיות עצמך. עולמו של נווה פריצקי יקשה מאוד על כל מי שמנסה להיות מישהו אחר, וגם אם כן, הם יתחרטו בסופו של דבר על החלטתם בהמשך. המשפחות הראשונות עברו לנווה פריצקי ב-1971.

 

חיתוך בטון יכול להגביר את כוח המשיכה של הבית שלך. אם אתם רוצים לצאת לספארי לילי, עליכם להירשם מראש וליהנות מהסיור המודרך המדהים. ניתן להזמין כרטיסי כניסה לגן החיות או ספארי לילה דרך האתר או בטלפון. ישנם סיורים מודרכים וכדאי לבדוק את זמני הסיור לפני ההגעה למוזיאון. במקום ניתן למצוא הן פעילויות המיועדות למבוגרים והן לילדים, כך שכולם יוכלו ליהנות מביקור בו. יצוין כי הצבא בשירות חובה או לאומי, מדריכי תיירים ומטפלים בנכים – זכאים לכניסה חינם.

 

חי את שוק ההון, אוהב מניות, אופציות, ומדדים :) אין לראות באמור ייעוץ או עידוד לביצוע פעולות - אין לבצע פעולות ללא התייעצות פרטנית עם איש מקצוע מוסמך שמכיר אתכם