מניית ננו דיימנשן

טכניקות Nano Dimension Ltd. (NASDAQ: NANO) עדיין מופיעות כלפי מטה לאחר קפיצה הקשורה להשתלטות ב- NEWS, אך הציד בהחלט נמשך. הסיפור הזה, "Nano Dimension, Ltd." s (סימול: Burn) המניות זינקו בחדשות, "הופיעו לראשונה ב- InvestorPlace.

Nano Dimension Ltd. (נאסד"ק: NANO): תחזית איתותים של 1.25B", הראשון בסדרת פוסטים על הטובים ביותר רעיונות למשקיעים בזמן אמת.
לעוד פרטים נוספים בתחום של מניית ננו דיימנשן ניתן לבקר באתר bigshotnews.net

תוצאות, הכנסות ושדרוגים ושדרוגים נמוכים של EPS, כולל רווחים, הכנסות, רווח למניה (EPS) וצפי רווח. למידע נוסף על Nano Dimension Ltd. (נאסד"ק: NANO) ומחירי המניות שלה, בניתוח מחירי המניות האחרונים שלנו.

ננו מימד בע"מ ביצעה מאז ביצועים טובים מאוד, והמניה הוערכה ב -11% ומעלה בניתוח מחירי המניות האחרונים שלנו בשלושת החודשים האחרונים.

המניה של ננו מימד נחשבת להערכה משמעותית והכספים שלנו למשך 30 שנה אינם מספקים כל אינדיקציה לכך

ננו מימד שורדת מכיוון שברשותה מיליארד דולר במזומן למימון החברה לעתיד. אין עדויות ליחס חוב לטווח ארוך מעל 50%, ולכן אין מעט ראיות לכך שיש סיכונים משמעותיים לבריאותו הפיננסית ארוכת הטווח אם הוא "במחיר יתר על המידה".

אנו מאחלים לבעלי המניות של נאנו מימד בהצלחה ונעמוד בצד לקדם אותם כשנקבל את המידע העדכני ביותר על נאנו מימדס בע"מ

אנו עוזרים לך במסחר במניות ובהשקעות, אך איננו שם כדי לעזור לך כל עוד כפי שאתה מושרש בבעל המניות. תחזית מניית Nano Dimension שלנו היא ממשק חיזוי לקביעת השווי העתידי של מניות החברה על סמך הנתונים הכספיים ארוכי הטווח של החברה ומחירי המניות ההיסטוריים. משקיעים יכולים להשתמש בממשקי התחזית כדי לחזות את מחיר המניה ההיסטורי ולקבוע את כיוון המגמות העתידיות של NanoDimension בהתבסס על מודלים שונים של תחזית ידועה.

ההצלחה הכלכלית של Nano Dimension לא צריכה להפתיע

מכיוון שהיא עוקבת אחר תהליך מיזוג מוצלח בין שתי החברות לעידוד הקמת חברה חדשה. ננו מימד בע"מ (נאסד"ק: NNDX). היתרונות ברורים, אך במקרה של Nano Dimensions, ישנו היבט חשוב נוסף שהפך את החברה לפרה במזומן. הזרמת ההון מתהליך המיזוג ההפוך אפשרה ל- NanoDimension להניע את המודל העסקי החדש שלה ואת האסטרטגיה ארוכת הטווח. לעומת זאת, Nano Dimension Ltd. (נאסד"ק: NNDM) צנחה ב -0.18% תוך 30 יום ורווחיה צפויים לעלות ב 99.1% עד 2021, אך היא רחוקה מלהשיג יעד זה. התחזית לחמש השנים הבאות היא שלילית, אך איכשהו Nano Dimension הפכה למניית הטכנולוגיה הטובה ביותר בישראל מאז 2015. בעוד שסטרטאסיס איבדה כמעט שלושה רבעים מערכה בשנה שעברה, מידות ה- Nano Dimensions הקטנות בהרבה צברו 261 אחוזים. שווי השוק שלה הוא 24.50 דולר, בהשוואה לשווי השוק הממוצע של מתחרותיה ב -1.2 מיליארד דולר.

ננו מימד

היא לא החברה היחידה לייצור תוספים שהשיגה הצלחה כזו בזמן כה קצר. תעשיית דפוס התלת מימד גדלה מאוד , "הוא אמר. רק בגלל שננו מימד מוכרת 60 מכונות ללקוחות אין פירוש הדבר שהטכנולוגיה הייחודית היא כדאית מבחינה כלכלית לכל יישום אותו הלקוחות מזהים.

ננו מימד היא חברת הדפסת התלת מימד הראשונה והיחידה בעולם עם טכנולוגיית ייצור תוספים. משמעות הדבר היא כי ניתן לשמור על הטופס הדיגיטלי לפרק זמן ארוך יותר ללא צורך בתהליך הדפסה מסורתי.

ניסיון ההשתלטות נועד לתת למשקיעים את האמונה ש- Nano Dimension יכולה להפוך למפעילה חזקה ולענות על הדרישה שאף חברת דפוס תלת מימד אחרת בעולם לא תוכל לענות עליה

נראה כי המשקיעים רואים זאת כך, מכיוון שמחיר המניה עלה על הגג בימים האחרונים ולא ברור אם הוא יישאר ברמה כה גבוהה. נכון לעכשיו, מחיר המניה עשוי לעלות עוד יותר ככל שיותר לקוחות יתחילו לבחון את יכולותיה. Nano Dimensions תארח שיחת ועידה של משקיעים ביום חמישי בשעה 9:00 בבוקר ET לדון ברכישה לעיל.

אם אינך יכול להשתתף בשיחת הוועידה, אתה זכאי לבונוס של 1,000 $ ולתשלום חד פעמי של 5,500 $ במזומן.

כשאתה מסתכל על Nano Dimension, ההכנסות המשמעותיות של החברה צמחו ל -1.4 מיליארד דולר, עם מסיבות שהתקיימו בניו יורק, סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס וסן דייגו.

אם מסתכלים על בעלי המניות הגדולים

נראה כי 110 מוסדות מחזיקים במניות ב- Nano Dimension Ltd., כאשר ARK Investment Management LLC הוא המשקיע המוסדי הגדול ביותר. אם ניקח בחשבון ממוצע נע פשוט, ה- SMA (50.8 – 10.0) לאחר 5 ימים הוא 6.02% ו- 11.42% בידי המשקיעים המוסדיים. מניות בעלי המוסדות נותרות על 0.06%, בעוד שמניות של מקורבים עומדות על 11%, או 80.00 דולר. מקורבים מחזיקים בסך הכל ב -1.5% ממניות החברה, לעומת 1% אשתקד, אך אחזקתם נותרה מתחת ל -50% ועומדת על -0.05%.

Table of Contents

דילוג לתוכן