מניית גנרל אלקטריק

חברת ג'נרל אלקטריק חוגגת 125 שנה בשנת 2017 ונחשבת לאחת החברות המצליחות ביותר בתחום האנרגיה בארה"ב. בדיוק גילינו מה לדעתנו 10 המניות הטובות ביותר שמשקיעים יכולים לקנות כרגע, אבל זה לא היחיד. ג'נרל אלקטריק היא לא רק חברת החשמל השנייה בגודלה באמריקה והשלישית בגודלה באירופה, יש גם עשר כאלה.

מאז המכירה ל- GE Capital

ג'נרל אלקטריק הרוויחה 16.7 מיליארד דולר ו -10.0 מיליארד מניות. המניה נסחרת בכ -16 דולר למניה, כלומר המשקיעים איבדו כמעט 5.5 מיליארד דולר מכספם בתוך חמש שנים בלבד. Associates, Inc. היא אחת מחברות ההון הפרטי הגדולות בעולם בתחום האנרגיה. היא משולבת בניו יורק עם משרדים בבוסטון, ניו ג'רזי וושינגטון הבירה

מניית GE עלתה ביותר מ- 50% בחמש השנים האחרונות, וכ- 30% מאז מכירתה ל- GE Capital, על פי ניתוח התרשימים של MarketSmith.

מניות GE נמצאות ב -10% הראשונות מכל חברות הרכב החשמלי בארה"ב, על פי ניתוח התרשימים של MarketSmith. מניות GE הן אחת מחברות הרכב החשמליות המצליחות בהיסטוריה, עם שווי שוק של יותר מ -2.5 מיליארד דולר.

זה לא ישנה באופן ישיר את מעמדה של חברת ג'נרל אלקטריק בשוק המכוניות החשמליות בארה"ב, אך עלול להשפיע בעקיפין על מניותיה, מה שעלול בתורו להשפיע על מחיר המניות של החברה.

ספקולנטים ניסו להמר על מניות GE

והימרו שהמניה הגדולה בארה"ב תיפול מחסד. כדי לקנות או לצפות במניות הטובות ביותר, קרא את הטיפים הטובים ביותר שלנו לרכישת המניות ואסטרטגיות ההשקעה הטובות ביותר לשנת 2017 ואילך. אם מצאתם מניות טובות לרכישה או לצפייה, אנא עיינו כאן וכאן למידע נוסף.

באפשרותך לקבל אינדקס מניות כמעט לכל מניה על ידי הזנת סמל הטיקר ושם החברה שלך בשדה "הצעה להרים"

אתה יכול גם למצוא ולחקור את שם המניה וסמל התיור של GE על ידי מעבר אל Money – usatoday.com והדבקתו בשדה הצעת הרווח שלך כדי להחליט אם ללכת איתו או לא. אף על פי שיחס ה- PEG נראה נמוך, אין זה אומר בהכרח שג'נרל אלקטריק משקיעה יותר בצמיחה העתידית שלה. יחס ה- P / E נותן אינדיקציה טובה לפוטנציאל הצמיחה לטווח הארוך של החברה בכך שהוא נותן לה דירוג חיובי במדד 500 & Standard.

מצד שני

נכון גם שג'נרל אלקטריק היה חכם לחכות עד שנת 2015 כדי להתחיל במכירה פומבית ומכירה של נכסים פיננסיים חיוניים. עם עלייה ברווחים ודיבידנדים, והקיצוץ של 2009 נעשה רחוק יותר ויותר, המשקיעים צריכים להיות מסוגלים לשפוט את ג'נרל אלקטריק על מה שהיה ומה שהיה, ולא על מי שהיה פעם. מניות GE הן עדיין קנייה; אני פשוט לא מצפה שהתשואות שמסרה המניה בחצי השנה האחרונה תחזור על עצמה בקרוב.

הערכת המניות של חברת ג'נרל אלקטריק היא קשה להפליא, ויש כמה דרכים שונות בהן ניתן להעריך את הערכת השווי הקצרה של המניות. יש להתחשב בכל נתון מפתח בהקשר לבריאותה הפיננסית ארוכת הטווח של החברה ולמצבה הכלכלי הנוכחי.

משקיעים מודעים לחברה משתמשים בציוני ESG

כדי לגלות כיצד השקעות מתאימות לתפישות עולמם. זה מציב את חברת ג'נרל אלקטריק בתחתית רשימת החברות המדורגות באותו מגזר, והנחיתה על אחת מהן די חלשה. זה מציב אותו בקצה התחתון של הסולם, אך עדיין מעל הממוצע בענף.

המניות של חברת ג'נרל אלקטריק הוערכו בהסכמה עם המלצה על עודף משקל בהתבסס על ממוצע של 2.1

לג'נרל אלקטריק יש דירוג RS של 87, כלומר עברה 87% מהמניות בשנה האחרונה, על פי סקר המודיעין העולמי האחרון של S&P בקרב יותר מ -2,000 מניות בארה"ב, אירופה, אסיה והמזרח התיכון. וצפון אפריקה (M & A). לג'נרל אלקטריק יש גם דירוג RS, 88, כלומר עברה 87% מכלל המניות בשנה האחרונה.

עם מעט הימורים נגד ג'נרל אלקטריק

ה- SIR הנמוך מציע תחזית אופטימית למחיר המניה. המחיר עולה ויורד כל יום, והמחירים עולים ויורדים כל יום הסוחרים צריכים להתמקד בממוצע הנע של 200 הימים של המניה כדי להתגבר על אות המכירה לטווח הקצר ולשמור עליו מקרוב, על פי השוק העולמי של S&P. סקר מודיעיני של יותר מ -2,000 מניות בארה"ב, אירופה, אסיה, המזרח התיכון וצפון אפריקה. (M & A). מניות ג'נרל אלקטריק נסחרות בממוצע נע לטווח הקרוב. יחד עם זאת, יחד עם זאת, לממוצע לטווח הארוך יש אות מכירה כללי; אם הממוצע לטווח הארוך נמוך מהממוצע לטווח הקצר, זהו "אות מכירה כללי" הנותן תחזית שלילית יותר למניה זו.

עבור מידע אודות מניית גנרל אלקטריק באפשרותך לגלוש לאתר bigshotnews.net

Table of Contents

דילוג לתוכן