מניית טסלה מוטורס

חברת הסטארט-אפ של מכוניות חשמליות טסלה מוטורס השיקה השבוע את ההנפקה המיוחלת שלה, הגדולה ביותר מאז ההנפקה של פורד בשנת 1956. טסלה תגייס 5 מיליארד דולר על ידי מכירת מניות חדשות, כאשר יצרנית הרכב החשמלי תנצל את הפרופיל הגבוה של החברה כיצרנית הרכב החשמלי הגדולה בעולם. המניה נראית יקרה – אך היא נסחרת ברווח של פי 135 מהקונצנזוס, טסלה עשויה להגביר את הדירוג הזה אם היא תפקוד היטב. אם טסלה תוכל לשמור על חלקה בשוק הרכב החשמלי עם שוק מכוניות חשמליות הולך וגדל, היא עשויה להפוך לאחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם. ואכן, השטח למניה זו יכול להיות גדול כמו זה של גוגל (GOOGL), אפל (AAPL) ומיקרוסופט (MSFT). גם אם טסלה הייתה כלולה במדד, אנשים רבים עדיין היו מחזיקים אותה בתיק. טסלה היא השקעה משתלמת אם אתה משקיע לטווח ארוך עם עניין רב במכוניות חשמליות וברכבים חשמליים.

התשלום בסופו של דבר עלול להיות הפסד חמור, אבל עכשיו זה לא הזמן לקנות ולהחזיק מניות טסלה בהתרגשות, מכיוון שזה לא שווה את זה.

ישנן מספר דרכים לרכוש מניות טסלה

אך הקלה ביותר היא לעשות זאת באמצעות חשבון מתווך בעזרת יועץ פיננסי. טסלה היא חברה הנסחרת בבורסה אשר מעמידה לרשות כל אחד את מניותיה לרכישת מניות. זה פשוט וניתן לעשות זאת במגוון דרכים שונות, כגון באמצעות חשבונות תיווך או בעזרת יועצים פיננסיים.

המניה חוותה עליות ומורדות

אך טסלה מוטורס הפכה בשנים האחרונות לאחת מיצרניות הרכב הגדולות והמצליחות בעולם. מניית טסלה טיפסה לשיאים, ואיפשרה לטסלה לעקוף את חברות הרכב המסורתיות כמו טויוטה כ"חברת הרכב הגדולה בעולם "מבחינת שווי שוק ביולי. רווחים אלה היו חדשות טובות עבור בעלי המניות בטסלה וגם זה עבור זה. אחד מהם, המנכ"ל אילון מאסק, עקף את מנכ"ל אמזון ג'ף בזוס מבחינת שווי המניות והוא האיש העשיר ביותר בעולם.

מניות טסלה (נאסד"ק

TSLA) איבדו כמעט 12% בשנה האחרונה, בהשוואה ל- S&P 500 שנשאר בערך זהה באותה תקופה. מניית טסלה איבדה 37% מאז שהגיעה לשיא כל הזמנים של 900.40 דולר ב -25 בינואר. מניות החברה עלו מעל 500 דולר למניה מאז עלייתה הראשונית ל -400 דולר, אך נותר לראות כמה יקרות הן ייראו כשהן נסחרות. ברווח של פי 160 מהקונצנזוס.

האם חשבת פעם מה הייתה התשואה שלך אם היית משקיע בטסלה מוטורס (סימול: TSLA) לפני 10 שנים? אם היית קונה מניות טסלה מיד לאחר ההנפקה, היית יכול להחזיר 1,000 דולר בתוך מספר שנים בלבד.

אני זוכר שהמלצתי על מניות טסלה ללקוחות שלי תמורת 38 דולר בפברואר 2013

וזה התחיל אחרי שטסלה מוטורס הציגה את דגם S סדאן. בסך הכל יוצרו 2,450 טסלה רודסטרים משנת 2013, מה שאיפשר לטסלה ליצור מהומה רבה ולחדד את הטכנולוגיה שלה במספר מצומצם של מכוניות.

טסלה היא יצרנית הרכב השנייה בגודלה בארה"ב אחרי GM ופורד, המכונה General Motors (GM), יצרנית הרכב הגדולה בעולם. החברה סיפקה 367,500 כלי רכב בשנת 2019 ושואפת לעלות על 500,000 עד שנת 2020.

מניות טסלה שווי שוק של 674 מיליארד דולר

כלומר הם שווים כעת יותר מ -2.5 מיליארד דולר. כמובן שרוב המשקיעים הנוכחיים בטסלה אינם מהמרים על מה שה- S&P מחליט על עתיד הערך של טסלה, אך רבים אינם רוצים להודות בכך, ומכניסים את חסכונות החיים שלהם לחברה בניגוד לעצת המשפחה, החברים ו יועצים פיננסיים. רבים מאמינים שטסלה היא הדבר הגדול הבא בתעשיית המכוניות החשמליות ואחת החברות היקרות ביותר באמריקה.

הם רכשו מניות טסלה למימון דגם S, שמחירו הבסיסי היה 70,000 דולר, ואת טסלה דגם 3, מכונית בשווי 60,000 דולר.
עבור עוד מידע על מניית טסלה מוטורס ניתן לבקר באתר bigshotnews.net

בסופו של דבר טסלה החלה לדווח על מכירות רבעוניות

בעיקר כדי לתת משהו לאנליסטים ולמשקיעי מניות בוול סטריט. בהתחלה זה נראה כמו סחיטה קצרה מסיבית, אבל טסלה תמיד הייתה מלאי פופולרי לטווח קצר. עם העצרת האחרונה, אתה יכול לטעון שוול סטריט התחילה מחדש ומצאה שטסלה היא חברת רכב, ולא חברת טכנולוגיה. לא משנה איך ביצע מחיר המניה של טסלה, אנליסטים של מניות קיבעו את קצב המסירה. הערה: מניות טסלה עברו עליות ומורדות רבות בשנת 2018, והמנכ"ל אילון מאסק דיווח כי החברה נמצאת על סף פשיטת רגל.

כשהמניה הגיעה ל 115 $ בחודש יולי

זרקתי את מניותיי והשקעתי בתפקיד אופציה ארוך טווח, בעל סיכון נמוך ותשואה גבוהה. מחירי האופציות מצביעים על כך שמניית טסלה תנודה בשנה האחרונה ב -7.2% לשני הכיוונים, יותר מכפול ממחיר ה- S & P 500. זה די חזק לבחון מגמות על ידי שינוי התשומות בתרשים לעיל, וניסיתי קצת למידת מכונה. כדי לראות כיצד מניה של טסלה תנהג ככל הנראה במהלך רווחים והפסדים מסוימים באותה תקופה.

Table of Contents

דילוג לתוכן