מניית קוקה קולה

חברת קוקה קולה ושות '(סימול: KO) טסה גבוה בתחילת 2020, אך מגיפה של נגיף הכורון תשנה הכל. אני חושב שזה קשור לפוטנציאל למגיפה עולמית גדולה בשנים הקרובות, לא רק בסין.

אמנם לא טוב לשפוט תוצאות עתידיות על פי ביצועי החברה בעבר

אך אתה עדיין יכול ליהנות משיווי הון, בתנאי שתקנה מניות קוקה קולה במחיר טוב כאשר השוק קורס. ככזו, המניה יכולה לפנות למי שמחפש הכנסות ויחס התשלום שלה ייחשב באופן נרחב לגבוה. מניות קוקה קולה הן השקעה טובה עבור משקיעים בסיכון נמוך שרוצים ייסוף הון ומגיעים להם דיבידנד בעתיד הנראה לעין.
למידע מורחב בתחום של מניית קוקה קולה מומלץ לבקר באתר bigshotnews.net

לאחרונה

חברת קוקה קולה שילמה דיבידנד ממוצע של כ -1.05 דולר למניה, או כ -2.5% לשנה. המשמעות היא שבעלי המניות יוכלו לקבל צורה כלשהי של דיבידנד בעתיד הנראה לעין על בסיס החלוקה האחרונה, שלמרבה הצער אינה מהווה ערובה לחלוקה עתידית. ואל תשכח כי מניות קוקה קולה הן השקעה טובה למשקיעים בסיכון נמוך עם אופק השקעה ארוך טווח.

אם המחיר יעלה ל -57.5 דולר

זה יהיה זמן טוב לקנות מניות קוקה קולה (סימול: KO), מכיוון שיש להן דרך פתוחה מעל 60 דולר. מוצרים באיכות גבוהה נמכרים, ולכן על המשקיעים לעיין בדו"ח הרבעוני האחרון של החברה ותחזיות הרווח שלה. זה בתורו יכול להשפיע על מחיר המניה וזה בתורו יכול להשפיע על מחיר המניות של חברות אחרות בענף המשקאות, כמו פפסיקו בע"מ (נאסד"ק: PEP) ונסטלה. לפני שתקנה מניות קוקה קולה, עליך להיות מודע לחדשות המשפיעות על ביצועי השוק. במאמר זה אראה לכם כיצד לקנות אותו בבטחה ולקבוע את הזמן הטוב ביותר לרכישת המניה.

ישנן כמה דרכים שונות להעריך את כמות המניות בחברת קוקה קולה הנמצאות כיום במחסור

כדי לתת יותר הקשר, אנו יכולים להשוות בין חברות דומות ולהשוות את ביצועי השוק שלהן לטווח הקצר. אנו יכולים להשיג זאת על ידי חלוקת מכירה קצרה למספר המניות הנסחרות בחברה על בסיס יומי. לדוגמא, כ -2,120 מניות של הרוכשים מניות של חברת קוקה קולה, או 1.5 מיליון מניות, לא נסחרות מדי יום.

כדי להכניס את ה- EBITDA של חברת קוקה קולה להקשר, אנו יכולים להשוות אותו לחברות דומות. לשים את הבטא שלה בפרספקטיבה, ואולי הכי נצפה ביחס לחברה דומה, זה יחס הדיבידנד שלה. וכדי לתת לנו יותר הקשר, ניתן להשוות זאת לחברות דומות. כדי לשים את זה בהקשר ולשים את הביטא שלנו בהקשר, הצלחנו להשוות את EbitDA לזה של חברות דומות. תשואת הדיבידנד הנוכחית היא 3% והערך בספרים למניה נמוך מ- $ 5, ולכן קוקה קולה נסחרת ביותר מפי 20 מה- EBITDA 2020. האנליסטים צופים שהנתון יעלה ל -9.05 דולר. מחולק לפי יחס מחיר-רווח של 2.5, זה נותן יחס מחיר-רווח של 3.2% ודיבידנד של 1.3%.

חברת קוקה קולה (KO)

ה- RSI לשלושה שבועות נקבע על 59.50, וה RPI של שישה חודשים ו -12 חודשים נקבע על 86.33. היחס בין מחיר הפורוורד למשך 5 שנים לרווחי מניות החברה נקבע על 0.68, שהם 7.03, בעוד שהתשואה על דיבידנד לפורוורד ל -10 שנים נקבעת על 0.68%, מ -1.3%. ביום המסחר האחרון נקבע Rsi על 58.78 ביום שני 22 במאי, לאחר עלייתו ל -59.81 במסחר ביום הקודם ב- 23 במאי 2017.

זה מעיד על כך שמניותיה של חברת קוקה קולה נמוכות יותר תנודתי מהממוצע בשוק המניות ולא תנודתי כממוצע של החברות האחרות.

הם יכולים לגשת למידע על מניות קוקה קולה באינטרנט ולהעתיק סוחרים אחרים שיש להם בתיקים שלהם

צור סוחר מניות KO אחר ותרגל את האסטרטגיה שבה אתה משתמש בחשבונך כדי שאוכל לתרגל שימוש באסטרטגיה זו מבלי לאבד שקל. אחד הדברים החשובים ביותר לעשות ברכישת מניות קוקה קולה הוא שבניגוד למניות סוחרי CFD, אינך הבעלים של נכסי בסיס.

כעת יש משקיעים שתוהים האם קוקה קולה עדיין מהווה מניות דיבידנד בטוחות בעת מגפה

אני נשאר שורי, אבל זה כנראה לא הזמן הטוב ביותר להשקיע במניות החברה. אם זה לא מספיק, סטאש אינווסט מציעה בונוס ברכה של 5% בעת ההרשמה לניוזלטר החינמי שלנו כדי לקבל את המידע העדכני ביותר על הדיבידנדים האחרונים ובשוק המניות. מסקנה זו מבוססת על ניתוח עצמי של הביצועים הכספיים של קוקה קולה בשלוש השנים האחרונות והמצב העסקי הנוכחי של החברה. אני מגיע למסקנה זו על בסיס המידע העדכני ביותר העומד לרשותי ועל ניסיוני כמשקיע דיבידנד.

Table of Contents

דילוג לתוכן