טיפים לבחירת צמיד לגבר

תכשיטים הם נושא מקטב בכל הנוגע לבגדי גברים, כאשר יש האומרים שגברים לא צריכים לענוד תכשיטים למעט טבעות נישואין ושעונים, ואחרים אומרים "מה לעזאזל, תן לי צמיד, טבעת או תליון!"

צמידי גברים יכולים להיות מרתיעים בכל מה שקשור לעיצוב

אבל צמיד גדול מדי יכול לגרום לו להראות מוזר ולהרוס את האפקט המסוגנן שהצמיד נותן אחרת לתלבושת שלך. כדי לקרב את פרק כף היד לאיזון ולגודל ממוצע, בחרו בצמיד המדגיש אחידות וניגודים. אם ברצונך לגרום לפרקי כף היד שלך להיראות קטנים או גדולים יותר, תוכל גם לבחור במידות פרק כף היד ההפוכות לגודל פרק כף היד.

כאשר אתה בוחר צמיד לעבודה, בחר אחד דק ברוחבו ובו זמנית מסוגנן ודיסקרטי. אם תבחר צבעוני או חרוזים, השילוב יתאים לך יותר מאשר פשוט.

אם יש לך ספק

מומלץ להיצמד לצמיד בסגנון עדין שניתן לשלב בקלות עם שעון. אם ברצונך לענוד צמיד עם השעון שלך, אך אינך בטוח כיצד, קרא מאמר זה כיצד לענוד צמיד לגבר בשעון שלך. הטריק בעת ערימת הצמידים שלך הוא להשיג צמידים בגוונים דומים ולשלב אותם היטב עם אחרים. אל תשאיר את הצמיד שלך בבית, אלא אם כן אתה לובש אותו באורך הנכון ולא מתקרב יותר מדי, כאילו רצית להוסיף קישוט לצמיד, ודא שהקישוט ישמור עליו מסוגנן. אתה יכול גם ללבוש חפתים על חפת הז'קט שלך, צמיד חפתים או אפילו על זוג מכנסי ג'ינס אם הוא רוצה לעשות זאת.

כדי לגרום לך להרגיש בטוח יותר כשאת עונדת צמיד חפתים, הצוות של אליס – הכין הכין הדרכה כיצד לענוד צמיד גברים. אנו מקווים שיהיה לך כיף עם הטיפים האלה למצוא את הצמיד המושלם וללבוש אותו בעצמך. במאמר זה אנו עוזרים לו למצוא את הצמידים המושלמים שלו ונותנים לכם כמה טיפים וטריקים כיצד לענוד אותם לאורך שנים רבות.

נדון כיצד לענוד צמיד בצורה מסוגננת אך לא צעקנית מדי, באיזה צמיד לבחור על פי השעון שאתה עונד, וכמה צמידים אתה יכול לענוד על אותו פרק כף היד כמו השעון. אם יש לך בראש צמיד או צמיד מסוים ונדרש התאמה, יש לנקוט במספר צעדים.

כשאתם קונים צמיד שמות כמתנה לאדם אהוב

עליכם לקחת בחשבון את כל הגורמים הללו. חשוב על הלובש כאשר אתה קונה את הצמיד עבורו, לכל אחד מהם העדפות שונות בסגנון הצמיד. שאלה נוספת שלא כדאי לך לשאול את עצמך לפני שבוחרים צמיד להתאמה לשעון שלך היא איזה סגנון אתה רוצה.

בחירת הצמיד המתאים עבורך היא אתגר, אז איך תמצא את סגנון הצמיד המתאים לאישיותך ולסגנון החיים שלך?

בכל הנוגע לבחירת ערימת הצמידים, סמכו על שיקול דעתכם, מצאו צמיד שמחמיא לכם, ועבדו עם אחרים למצוא מה שנראה כמו השלמה טבעית. אם אתה לובש אותם רוב הזמן, חפש צמידים שנראים כמו תוספים טבעיים ואינם שונים מדי.

צמיד זה עובד כחתיכת עוגן ויכול לשמש שעון לצמידים אחרים

אך יתאים גם לחתיכה עצמאית. אתה רוצה משהו שבולט משאר הצמיד, ואתה רוצה שיתאים את השעון שלך באותן ידיים מבלי להגזים. בחר צמיד בסגנון צמיד עם אלמנטים דקורטיביים אחרים המסייעים לו להשתלב בצורה הרמונית עם אחרים על הצמיד ולעזור לשעון.

תרצו להיצמד למוטות

צמידי חרוזים וכדומה בעת רכישת צמידי שמות לתינוק או לילדכם. אם אתה נראה עצבני, כדאי ללבוש חפת מתכת או שעון שאינו תואם את החומר או צמיד חרוזים. אם אתה רוצה לערבב אזיקי מתכת ושעונים עם צמידי חרוזים, אני מעדיף זהב דו-גוני. כשאתה מייצר חומרים לצמידי גברים, זכור כי הם יכולים לשמש כמבטא לבושך הכללי.

אם פרק כף היד של הלובש קטן מכדי לענוד את הצמיד בייצור, בחירה בצמיד עם קישורים היא אפשרות טובה. אם אתה מזמין חתיכה בהתאמה אישית, או במקרים רבים רוב הצמידים הסטנדרטיים יתאימו לך, זה יכול להיות רעיון טוב שהלבוש שלך ינסה אותה.

כדי לגרום לפרק כף היד שלך להיראות פרופורציונאלי לשאר המסגרת שלך, בחר גודל פרק כף היד התואם את גודל פרק כף היד שלך. מוצע שאם אתה רוצה לעטוף אותו מעל החלק העליון של היד שלך, למדוד את הנקודה בה מפרק כף היד פוגע בידך ולהוסיף כחצי סנטימטר של תוספת.

Table of Contents

דילוג לתוכן