הקמת אתר אינטרנט בחינם

אם אתה יכול להרשות לעצמך, הישאר בתוכנית החינמית של אתר העסק שלך, במיוחד אם מדובר בעסק קטן. אם תחליט להוסיף תכונות או שירותים נוספים של שיווק אתרים לשירות האתר החינמי, הוא עשוי להפוך לתוכנית בתשלום ולחדש אותה במחיר החידוש הנוכחי ללא פעולה נוספת, או שתוכל לסיים אותה. ישנם אתרים חלופיים, אך החינם הוא בדרך כלל טוב יותר.

אם אתה צריך למכור את בונה האתרים החינמי שלך

זה מגביל מעט את האפשרויות שלך. חפש את יוצרי האתרים שסימנו אותם כזמינים באופן חופשי. במאמר זה הצלחנו לתת דין וחשבון מדויק ממקור ראשון על התהליך על ידי תהליך תהליך יצירת אתר אינטרנט בחינם עם יוצר.

בונה אתרים בחינם, הירשם בחינם, התאם אישית את התבנית, צור את הדפים שלך ופרסם את האתר שלך תוך כדי תנועה. השלבים הבאים נותנים לך מדריך פשוט להתחלת האתר החינמי שלך.

צור אתר משלך תוך דקות ספורות עם בונה אתרים Appy Pies

כל שעליך לעשות הוא להיכנס לבניית אתרים Appy Pie, להזין את שם החברה שלך, לבחור קטגוריה וערכת צבעים, להוסיף את התכונות הרצויות ולהתאים אישית את המראה והתחושה של האתר שלך. לאחר שתסיים מדריך זה, יהיה לך אתר מתפקד עם שם תחום מותאם אישית הנגיש לאחרים.

שם הדומיין משמש את המבקרים כאשר הם מנסים למצוא את האתר שלך בדפדפן האינטרנט שלהם. אם אתה מפרסם את האתר שלך בתוכנית חינמית, תוכל להשתמש בכל שם מותג או שם תת -דומיין.
כדי לבדוק מידע על הקמת אתר אינטרנט בחינם יש לגלוש לאתר etcom.co.il

לאחר ששם הדומיין ומארח האינטרנט שלך יהיו מוכנים לשימוש

יהיה עליך לבחור ולהתקין פלטפורמת בניית אתרים, הידועה גם בשם CMS. Wir ממליצה לבחור בוורדפרס מכיוון שהיא קלה לשימוש ומצוידת באלפי תוספי עיצוב בחינם כדי שהאתר שלך ייראה מקצועי וייחודי. הקמת אתר וורדפרס שלך הרבה יותר קלה אם מארח האינטרנט שלך כבר הגדיר אותך, כך שלא תצטרך ללכלך את הידיים.

יצירת אתר הפכה בשנים האחרונות לחוויה מהנה וללא כאבים. בשנת 2021, כל אחד יכול ליצור אתר מבלי לדעת את הפרטים הטכניים של פיתוח אתרים, עיצוב או תכנות.

אם אתה רוצה ליצור אתר לעצמך או לעסק שלך, תוכל לעשות זאת בעזרת הכלים והמשאבים הנכונים. אתה צריך רק 1-2 שעות מזמנך הפנוי להשלמת אתר עם מדריך הגדרה זה.

כעת

לאחר שראינו כי ניתן להשיג אתר בחינם, ייתכן שאתה תוהה כיצד תוכל ליצור חנות מקוונת בחינם. בוני אתרים ו- CMS מציעים את ההזדמנות להתחיל לנהל פרויקטים מן המניין ללא עלות, אך הם אינם בחינם. יש להם מינויים ותוספים בתשלום הכוללים מגוון רחב של תכונות, כלים ואפשרויות עיצוב אתרים.

Godaddy

היא שם דומיין וחברת אחסון אתרים עצומה ולכן אין זה מפתיע שהם מציעים בונה אתרים משלהם. הוא נקרא Godaddy Marketing Website והוא שופץ מספר פעמים בשנים האחרונות, כשהגרסה האחרונה כוללת כמה תכונות חדשות שימושיות ותוכנית חינמית. Godaddy מתמקד בהקלת הכל למתחילים בעזרת מבחר קל לעריכה של תבניות ידידותיות ותוספות שימושיות כגון כלי שיווק בדוא"ל, מתזמי בלוג ואתרי חברים.

אינך צריך להתקין תוכנת עיצוב אתרים במחשב שלך

כדי לבצע שינויים במראה האתר שלך. הגבלות מסוג זה אינן נותנות לך את הגמישות והשליטה הדרושים להצלחה. במקום זאת, אתה מקבל כלים שנותנים לך אחריות על תהליך פיתוח האתר ונותנים לך חופש פעולה, גישה מודעת ואינטואיטיבית לעיצוב אתרים וגישה לכלי עיצוב והתאמה אישית מרובים.

השתמשתי בעבר ב- serif כבונה אתרים לא מקוון, אבל הפסקתי את זה כי אני חושב שההעלאה היא סיבה לא להשתמש בזה.

אנו יודעים שאנשים יאהבו את Webstart עד

כדי כך שהם רוצים לקחת מנוי בתשלום עבור תכונות מתקדמות יותר עבור העסק או הארגון שלהם. המשמעות היא שאתרים שנוצרו באמצעות Webstart נוטים יותר להימצא במנועי חיפוש כגון Google. כך שכאשר אתה יוצר דף אינטרנט עם Webstart, אתה יכול להיות בטוח שאנשים ימצאו את זה קל.

למרות ששניהם בחינם

עליך להירשם לתוכנית בתשלום כדי לפתוח תכונות כגון הסרת מיתוג ופרסום. אתה יכול ליצור אתר בחינם עם Wix, אך אם אתה רוצה ליצור חנות מקוונת ותוכל להשתמש בשם דומיין מותאם אישית או מקצועי משלך, עליך להירשם לתוכנית הפרמיה. בונה האתרים של Wix משתמש בעיצוב אתרים גרירה ושחרר אינטואיטיבי וקל לשימוש, מה שמקל על יצירת אתר אינטרנט ללא כל כישורי תכנות.

התוכנית החינמית מאפשרת לא רק לבדוק את התכונות של Wix, אלא גם ליצור מספר סוגי אתרים ב- Wix ולתרגל ולשפר את כישוריך. Wix מאפשרת למיליוני אתרים ברחבי העולם ותוכלו לאסוף אותו לעיצוב כל סוג של פרויקט אישי או עסקי.

Site123

הוא אידיאלי עבור תיקים, אתרי עסקים קטנים, בלוגים, חנויות מקוונות ודפי נחיתה. אירוח אתרים מתייחס לספק אירוח אתרים, חברה המספקת את הטכנולוגיה והשירותים הדרושים לצפייה באתר באינטרנט. ברגע שמחברת שם הדומיין שלך עם ספק האירוח שלך והמשתמשים יבקרו בכתובת האתר שלך, תקבל את האתר שלך שיש לך בחשבון האחסון שלך.

Table of Contents

דילוג לתוכן