דובאי או אבו דאבי – איפה לטייל?

זוהי העיר הדינמית ביותר ומציעה הרבה דברים למי שמחפש בידור מהשורה הראשונה. דובאי היא יעד מעט יותר פופולרי למערביים (גם עיר מאוכלסת יותר), כך שתמצאו יותר היכרות עם אנגלית, חיי לילה טובים יותר וסובלנות רבה יותר להרגלים מערביים (כולל שתייה- זמין באתרי נופש ובתי מלון).

בנוסף

אבו דאבי נוטה להיות פחות עמוסה בתיירים מערביים, מה שהופך אותה ליעד אידיאלי עבור אנשים שמחפשים להתרחק מההמונים המטריפים של דובאי. בהשוואה לדובאי, אבו דאבי היא המקום הטוב ביותר לבקר בו מכיוון שהיא שקטה יותר ושקטה הרבה יותר.

אבו דאבי נמצאת במרחק של כשעה ו-50 דקות נסיעה מדובאי לאורך דרך שייח זאיד. הנסיעה במונית מדובאי לאזורים המרכזיים של אבו דאבי אורכת כשעה ו-50 דקות, ותעריף המונית הוא כ-200 AED (USD 55) לכיוון.

טנדר פרטי או אוטובוס עם נהג יישמרו לקבוצה שלך בלבד

ואתה יכול לנסוע לכל מקום בעיר אבו דאבי מבלי לדאוג לגבי דלפק הספירה לאחור שכן חברות התחבורה מציעות את השירותים הללו להשכרה יומית. ישנן חברות השכרת רכב רבות בשדה התעופה ולעיתים קרובות תוכלו לשכור רכב בסביבות 100 דירהם ליום (בסביבות 25 דולר). לכן, אם עדיין לא הצלחתם להחליט באיזה מקום לבקר, תוכלו פשוט לקחת את אוטובוס ההופ-און-הופ-אוף לאבו דאבי או דובאי, או לקחת מונית כדי להגיע מעיר אחת לאחרת (כ-80 קילומטרים).

זה בחינם לתיירים ויש כאן לא מעט אנשים, אז תגיעו לשם קודם כדי להימנע מההמונים ככל האפשר. הוא מואר להפליא בלילה ולכן גם נעים לבקר בו אחרי רדת החשיכה. נמל יאס הסמוך מציע אווירה נעימה גם בשעות הערב. יש כאן כמה מועדוני לילה.

תיהנו מסיור בסירת מנוע מהירה במרינה של דובאי

עוד אטרקציה שחובה לראות בעיר. המסע שלכם יסתיים באי יאס, בו נמצאים מסלול הפורמולה 1 של יאס ופארק השעשועים הראשון בעולם של פרארי. לאחר מכן, לכו לאי יאס, מרכז הבילויים של העיר, כדי לראות את המראה של מעגל Yas Marina F1, שבו מתקיים הגרנד פרי של אבו דאבי, ואת פארק השעשועים פרארי וורלד.

הגעה לנמל התעופה הבינלאומי של דובאי והעברה למלון 5 הכוכבים הראשון שלך

הישארו ביחידות אירוח יוקרתיות ברמת 5 כוכבים בדובאי ובאבו דאבי בזמן שאתם חוקרים את גורדי השחקים המלכותיים והחופים הבתוליים של המפרץ הערבי. מלון גרנד מילניום ממוקם ממש ליד כביש שייח זאיד, הרחוב הראשי של דובאי. הוא משלב עיצוב פנים מודרני עם מיקום מרכזי.

הוא הרבה יותר גדול, עם הרבה פעילויות בידור, חיי לילה, פעילויות משפחתיות, מלונות יוקרה, אבל גם אפשרויות תקציב רבות. מכיוון שדובאי פופולרי יותר בקרב תיירים, סביר להניח שתמצא כאן מלונות ומלונות במחירים סבירים. דובאי ואבו דאבי מעניינות ויש סיורים ופעילויות נהדרות לביקור – אנא בדקו את כללי הויזה לפני תכנון הטיול שלכם לדובאי או לאבו דאבי. כן, לאחר הכניסה לאיחוד האמירויות וקבלת ויזה בהגעה, תוכלו לבקר בדובאי ובאבו דאבי ללא קשר לנקודת הכניסה.

גם אבו דאבי וגם דובאי ממוקמות באיחוד האמירויות הערביות (איחוד האמירויות הערביות) והן שתיים מהערים הגדולות במזרח התיכון

איחוד האמירויות היא יעד תיירותי עולמי, אז בין אם תיסעו לאבו דאבי או דובאי, תמצאו כל מטבח שניתן להעלות על הדעת. אתה יכול גם למצוא אוכל רחוב זול בדובאי שיתאים לך רק עבור 25 דירהם (כ-7 דולר), ותוכל למצוא מחירים ומפעלים דומים בבירה.

דובאי

היא המקום הטוב ביותר לבקר בו מכיוון שיש בה גם שווקים מקומיים רבים לעשות בהם קניות. דובאי היא המקום הטוב ביותר לבקר בו מכיוון שיש לה איים ייחודיים כמו פאלם איילנד. למרות שהחופים פרטיים (במלונות רבים מציעים כרטיס יום), הם אידיאליים לרכיבה על אופניים וליהנות מהנופים היפים.

דובאי

היא המקום הטוב ביותר לבקר בו, כי תמצאו את ערב העתיקה בתלבושות מודרניות. דובאי היא גם העיר הגדולה והמאוכלסת ביותר באיחוד האמירויות. יש בו את הבניין הגבוה בעולם, מלון שבעת הכוכבים היחיד בעולם, ואי מלאכותי ענק בצורת עץ דקל.

אבו דאבי

היא בירת איחוד האמירויות הערביות (איחוד האמירויות הערביות), אבל העיר מואפלת לעתים קרובות על ידי העובדה שהיא שכנה הרבה יותר גדולה ונוצצת, דובאי, במרחק של שעה אחת בלבד משם. אבו דאבי היא עיר מאוד מסורתית ודתית, ולכן יש קוד לבוש קפדני ואין הרבה אפשרויות לחיי לילה. בעוד שבדובאי אתה צפוי להיות מוקף בגולים ותיירים אחרים, אבו דאבי מציעה חוויה מסורתית יותר.

עם כמה מהאטרקציות המתויירות ביותר בעולם כמו מסגד שייח' זאיד

ארמון האמירויות, קניון מרינה ופרארי וורלד, אבו דאבי משכה תיירים רבים במהלך העשור האחרון. ממוקמת על חופי המפרץ הפרסי הנוצץ, דובאי היא עיר של עושר יוצא דופן ואחת הערים המגוונות ביותר בעולם. גלו את המטרופולין המרשים והתוסס של דובאי, שצמח מכפר דייגים קטן לתוך נחל דובאי.

עקוב אחר מדריך מנוסה בסיור שלוקח אותך לנחל דובאי, לשוק הזהב ולגולות הכותרת של דובאי החדשה. תכנן את השהות שלך ברשימת האטרקציות והאטרקציות הטובות ביותר באבו דאבי.

כאשר מתכננים את הטיול לאיחוד האמירויות הערביות

זכור שהדרך הטובה ביותר להגיע לאבו דאבי מדובאי תלויה בקבוצת הנסיעות ובמטרת הטיולים. רוב האנשים בוחרים מיד בדובאי כיעד שלהם בעת הזמנת נסיעות לאיחוד האמירויות. העיר עלתה לכותרות ברחבי העולם כאחד מיעדי הטיולים המובילים בעולם.

העיר

היא גם עיר הולדתו של שייח ח'ליפה בן זאיד אל נהיאן, נשיא איחוד האמירויות הערביות. באבו דאבי יש גם אצטדיונים מרשימים רבים, כולל אצטדיון זאיד ספורטס סיטי, אל ג'זירה ומעגל יאס מרינה בו מתקיים הגרנד פרי של אבו דאבי. מכיוון שאבו דאבי ממוקמת על האי, יש הרבה פעילויות מים, אבל דובאי לא מתעלמת מהפאלם ג'ומיירה ופעילויות נלוות. אמנם יש תשלום קטן (בערך 5 אירו) באי סעדיאט, זה בהחלט שווה את זה, ואם לא תרצו להוציא כסף בימי חוף, תאהבו את החופים החינמיים באבו דאבי-זה מאוד ריק ו בכלל לא. אתה תראה עומס.

Table of Contents

דילוג לתוכן