כסף בגיל צעיר

פקהאם רוצה שילדיו ילמדו שהם יכולים להוציא כסף על הדברים שהם צריכים, אבל הם יכולים גם לבחור לשלם לאנשים כדי לעשות עבורם דברים כמבוגרים. פקהאם החלה ללמד את שני ילדיה הגדולים, בני 20 ו -18, שכאשר הם צעירים הם יכולים להשקיע את כספם ולראות אותם גדלים מהר יותר.

חשוב ללמד את הילדים שלך בגיל צעיר שאסור לבזבז כסף ושהם צריכים לחסוך אותו

אתה לא צריך ללמד אותם הכל, אבל הם צריכים ללמוד את הלקחים של כסף בדרך זו או אחרת. סיבה מרכזית מדוע חשוב לך, כהורה, ללמד אותם שיעורים כלכליים היא שתחלק את הכסף שלך ואת הערך של אותם שיעורים.

בעוד שיצרניות כרטיסי האשראי יודעות להפוך את ההצעות שלהן לאטרקטיביות ללקוחות פוטנציאליים

הדרך הנכונה לחסוך כסף ולהשקיע בצורה חכמה היא ללמוד כיצד לשלוט בהוצאות כרטיס האשראי שלך. השיעור החשוב ביותר שאתה יכול ללמד את ילדיך על כסף הוא הדרך שבה אתה דן ומתמודד עם כסף בינך לבין ילדיך. אחת הדרכים הפשוטות ולעתים קרובות להתעלם מההשקעה בגיל צעיר היא לשנות הרגלי הוצאה ככל האפשר.

אם יש לך ילדים

אתה עשוי להיות מופתע לגלות שילדים עד גיל חמש מוכנים ללמוד על חיסכון והוצאה. אחת הדרכים הטובות ביותר ללמד אותם היא לגרום להם להרוויח כסף בעצמם כילד. ילדים בגילאים הראשוניים אולי עדיין לא יכולים להשיג עבודה ראויה, אך ישנן מספר דרכים בהן ילדים צעירים יכולים ללמוד על הערך של עשיית כסף מהעבודה.

הרעיון שעומד מאחורי עבודה בכסף

הוא ללמד ילדים מגוון של כישורים שילדים צריכים להבין שמשימות מסוימות בחיים לא תמיד כדאיות. לאפשר לילדים לחוות את היצירתיות וההתלהבות של להרוויח כסף באמצעות עבודה יכול ללמד שיעורי חיים שלא ניתן ללמד אותם בכיתה.

אם ילדך נהנה לייצר תכשיטים או מלאכת יד

מכירה היא דרך מצוינת להרוויח כסף כילד. ברגע שיש לך את הרישיון שלך, אתה יכול להרוויח נתח כסף טוב על ידי הפעלת שליחויות עם גזעים אחרים. מוסר עבודה טוב ויחס מקצועי הם הכרחיים בכדי להרוויח כסף בגיל צעיר.

אם יש לך עין על מציאות, זוהי דרך נוספת להרוויח כסף באופן קבוע. אתה יכול להגדיר חשבון לילד שלך ותוכל לעזור לו להפקיד כסף לחשבון זה בכל פעם שהם מקבלים תשלום. הם יכולים גם להקים מכירת חווה והכסף שהם מרוויחים יהיה שלהם.

אחת הדרכים הקלות ביותר להשקיע כסף בגיל צעיר

היא פתיחת חשבון השקעה. הדרך הקלה ביותר להשקיע כסף היא לפתוח חשבון חיסכון בבנק שלך. רוב הבנקים מציעים חשבונות חיסכון במחירים נמוכים לצעירים ולסטודנטים ואתם מרוויחים ריבית מורכבת על הכסף שאתם מפקידים.

אחרים יכולים לפתוח IRA משלהם ולמשוך סכום כסף מוגדר מדי חודש מחשבון החיסכון שלהם

כדי לתרום ל- IRA שלהם. ישנם מגוון כלי רכב בהם תוכל להשקיע את חסכונותיך, כגון חשבונות חיסכון בריבית גבוהה, קרנות שוק כספים, דיסקים, מניות, אגרות חוב וקרנות נאמנות. אם אתה רוצה להגן על כספך מפני מס, חשבונות פנסיה נגישים או אינפלציה, וודא שהוא מרוויח ריבית.

זה יכול לעזור להם להתמקד בלייזר במטרות הגדולות שבהן הם מעוניינים ולמצוא דרכים אחרות להרוויח כסף כילד

על ידי מעורבות ילדיך כיצד הם רואים כסף מוציא עבורך, תוכל לסייע בפיתוח הבנה בסיסית של עסקאות בעולם האמיתי כשהם גדלים בכלכלה דיגיטלית. חיסכון בילדותך יכול להכין את ילדיך להיות בטוחים כלכלית בעתיד – במיוחד אם אתה חוסך להפקדה הראשונה שלך בבית. לרעיונות נוספים כיצד ללמד את ילדיכם כסף, עיינו במשאבים שלנו להורים.

הגיוני מבחינה כלכלית שילדיך ישתמשו בכספם שהרווחת קשה לעתידם

עזרה לילדים שלך לעבור את הבגדים, הנעליים והצעצועים הישנים שלהם היא דרך מצוינת לעזור להם להרוויח כסף. לילדים אין הרבה הזדמנויות להרוויח כסף, כגון תחבורה, ללא הסכמת הוריהם.

זה יכול להיות קצת יקר בהתחלה

אבל אם תרכוש כמה כישורים טובים, זה יכול להרוויח לך הרבה כסף בעתיד. אין לדעת כמה אתה יכול להרוויח על ידי הפיכת הדפים, אבל אנחנו חושבים שזו אחת הדרכים המגניבות להרוויח כסף כנער ברשימה זו. אם אתה אוהב להאזין למוזיקה, סוג מוזיקה זה הוא דרך להרוויח קצת יותר כסף בזמנך הפנוי.

אף פעם לא מוקדם מדי לחקור דרכים להרוויח כסף ואף פעם לא רעיון רע לקבל איזושהי עצמאות כלכלית במקביל

הדרך המהירה ביותר לחקור את הנתיבים האלה כנער, כמובן, היא באמצעות אינסטגרם. ילדים רבים יוצרים כרגע סרטונים ב- YouTube כדי להרוויח קצת כסף.

Table of Contents

דילוג לתוכן