איך מזהים אם מניה היא מומלצת

השוטה הצבעוני ממליץ על מניות הטובות לבניית תיק חדש, אך אנשים רבים מחפשים מניות שיוכלו לקנות ולהחזיק. בנוסף, אנו מסייעים לך בבניית תיק מניות מומלץ עם רשימה מאוחרת של מניות התחלה. בואו נסתכל על מה שעושה מניה לרכישה, ועל מה עליכם להיזהר בכדי לבצע אותה.

ואחרון חביב

מחשבון מחיר המניות שלנו נותן לכם מושג מתי עליכם להימנע ממכירת מניה. בין אם אתה קונה מניות בעלות ערך יתר ובין אם לא, זה לא חשוב כמו להחזיק מניות שעולות על ביצועים טובים יותר בטווח הקצר. אם אתה זקוק למזומן באופן מיידי, אתה תמיד יכול למכור את המניות שלך, ואז הכסף שלך לא אמור להיות בשוק המניות. לסיכום, האם מניה טובה או גרועה באמת תלויה באופן שבו תרצו להרוויח ממנה כסף.

כאשר אתה משקיע באופציות, אתה למעשה רוכש את הזכות לקנות או למכור מניות של מניות הבסיס במחיר מסוים במועד עתידי מסוים. לפיכך, רכישת אופציה אינה קשורה בהכרח לרכישת מניה, אלא למחיר מסוים.

אם ה- PE גבוה מאוד, המחיר למניה חייב להיות גבוה בהרבה מהרווח למניה, מה שאומר שהמניה מוערכת יתר על המידה או שהיא מוערכת יתר על המידה. חברה יכולה לקבוע כמה זה שווה על ידי שימוש במניות סוג A שלה מכיוון שמדובר במניה רגילה.

אם אתה משקיע שראה מכירה במניות הצמיחה ואתה רוצה להרחיב את התיק שלך

כדי לפתוח מחדש מניה שתיהנה ממנה כאשר המשק יתחיל מחדש במחצית השנייה של 2020, שקול זאת המניה. אם יחס המחיר-רווח (PE) של מניות החברה נמוך בהשוואה לסיכויים העתידיים של החברה, הרי שמניותיה אינן השקעה טובה. קנו את המניות הטובות ביותר מרשימת 200 המניות שאצרנו כדי לקנות מניות טובות עכשיו, קנו עכשיו.

תוכל גם להשתמש בלהקות בולינגר

שהן אינדיקטורים טכניים לאסטרטגיות מסחר, כדי לעזור לך לזהות מניות פריצה. אם אות ממניה אחת נכנס למניה אחרת במדד, או אם המדד כולל מניות רבות, סביר להניח שאם המדד יביא לפריצת דרך, גם מניות בודדות רבות ייכללו במדד זה. כך שאם יש לכם חשבון מסחר אישי ומשקיעים במניות בודדות, תוכלו להשתמש במגרש המניות כדי לחדד את הטיעון ולבחור טוב יותר. עם זאת, ככל שתשתמש במניה יותר ותסחר בפוטנציאל שלה, בסופו של דבר תרצה את המניה הזו.

תוכלו להתאים בקלות את סורק הסחיטה הקצר הבסיסי כדי לחפש מניות שכבר מציגות סימנים של מומנטום שורי. אתה יכול להשתמש בממוצעים נעים, יחסי מחיר-רווח ואינדיקטורים טכניים אחרים כמסננים כדי למצוא מניות בעלייה.

הדרך השנייה לזהות מניות שוורים או דובים

היא להשוות את פעולות המחיר של המניה. סוחרים ומשקיעים כאחד יכולים לקבוע אם המניה הגיעה לירידה על ידי הסתכלות בהיקף העלייה של המניות. כלי טכני נוסף שתוכלו לשלוף מתרשימים הוא סורק הסחיטה הקצר, כלי פופולרי למסחר לטווח קצר. יחס יחס הרווח (p – e), המכונה גם מכפיל רווחים, נותן לך דרך מהירה לקבוע את שווי המניה, אבל זה לא אומר הרבה אלא אם כן אתה יודע לקרוא את התוצאות . זה נוהג טוב, במיוחד לאחר דו"ח רווחים, לפקוח על יחס זה ולראות אם המניה עדיין משהו שאתה רוצה בתיק שלך. יחס ה- PEG נשמע דומה ליחס ה- P / E, אך רואה את הערך אחרת ויכול לעזור לכם לאתר מניות נמוכות או מוערכות יתר.

לפני שאתה קונה מניות בודדות אתה צריך להבין את הענף ואת המגמות

אך תקבל מושג טוב מה לחפש כדי לומר לך אם מניה טובה ביסודה לחברה. אם אתה הבעלים של המניה כרגע וחושב לקנות אותה, בדוק בחדשות אם קיימים שינויים ביחס מחיר-רווח של המניות שבבעלותך כרגע או בכוונתך לקנות. זו דרך נהדרת להתעדכן בהתפתחויות האחרונות בשוק ובמניות שאתה צריך לקנות לפני שאתה קונה אותן. אתה תסתכל על יחס ה- PEG, הכפלת הרווחים ואינדיקטורים אחרים של ביצועי החברה כדי לספר לך תוך דקה מה היא מחפשת, מה זה אומר לך אם המניה טובה מבחינתך או לא.

כמה ייעוץ אתה צריך בכל מה שקשור להשקעה

ואיזה תיווך מתאים לך, תלוי ביעדי ההשקעה שלך. בין אם אתם מחפשים חשבון מתווך ובין אם עליכם לקנות או למכור מניה מסוימת תלוי באסטרטגיית ההשקעה בה אתם רוצים להשתמש. כדי לקבוע איזה סוג של חשבונות תיווך מתאימים לך כמתחילים, עדיף לקחת קצת זמן להכיר את שניהם.

על מנת לראות עוד פרטים מורחבים על איך מזהים אם מניה היא מומלצת וביג שוט כדאי לבדוק ב- bigshotnews.net

Table of Contents

דילוג לתוכן