קורס אונליין להשקעות ערך כמו וורן באפט

וורן באפט הוא המשקיע המצליח ביותר בכל הזמנים והוא השווי הגבוה ביותר עם שווי נקי של 86 מיליארד דולר. מדי אביב, חברת ברקשייר הת'אווי מחזיקה ביותר מ -1.5 מיליארד מניות בשווי של יותר מ -2.2 מיליארד דולר.

המשקיע החכם

יש ספר חשוב שכתב בנימין גרהם, שעזר לקדם את הרעיון של השקעת ערך. למשקיע האגדי ולמנכ"ל ברקשייר הת'אוויי יש בחירה ברורה ביותר ואומר שהוא ללא ספק ספר ההשקעות הטוב ביותר שנכתב אי פעם. השקעת ערך היא מדריך השקעות פשוט, מוכח ומדויק שמקל על טירונים להשקיע בשוק המניות. למד כיצד להשקיע בחוכמה כמו וורן באפט עם הקורס המקוון החינמי שלנו כיצד להשקיע.

בשנת 1999 כתב רוברט ג. האגסטרום ספר על המשקיע האגדי וורן באפט בשם "תיקו של וורן באפט".

אחד מבניו של גרהם היה מנהל כספים צעיר בשם וורן באפט

שהביא את ערך בשורת ההשקעה להמונים. אסטרטגיית ההשקעה שלו התפרסמה עוד יותר בזכות הפופולריות הגואה שלו, והגישה שלו להשקעה הוטמעה בגישה של השקעה כל חייו וכספו. אף אחד מאיתנו לא עבר את המסלול הזה, אך חלקם, כולל אני, הכירו מאוד את אסטרטגיית ההשקעה והעקרונות של באפט. וורן באפט מחזיק בכל השקעותיו בקרן מניות אחת, קרן ההשקעה ברקשייר הת'אווי (BRK-A).

הבה נתעמק בשאלה מהי השקעה, לשם מה היא משמשת, כיצד ניתן להשתמש בה וכיצד ניתן להשתמש בעקרונותיה בכדי להגדיל באופן דרמטי את עושרך לאורך זמן. למידע נוסף על הערך של וורן באפט, על עקרונות ההשקעה ועל אסטרטגיית ההשקעה.

מסיבות דומות

חשוב להבין השקעה ערכית בצורה ברורה ומדריך זה יעזור לך להבין האם סגנון ההשקעה שלך מתאים לך או לא. השקעות ערך אינן מיועדות לכולם, אך ככל שאתה מכיר יותר את וורן באפט ואת השכלתו ונהנה משיטות ההוראה של חינוך עשיר, כך גדל הסיכוי שהם יתאימו לך היטב! לדוגמא, יש לנו מספר שיעורים בחינם שתוכלו לנסות, כמו למשל "איך להשקיע בחוכמה כמו וורן באפט". השורות הראשונות בתיאור הקורס עוסקות בכך.

יש צורך ביותר לעבור את תיקון הקורס לפני שאתה משקיע את הזמן, האנרגיה והכסף שלך בקורס שמשקיע ערך.

אחד הדברים החזקים ביותר שאתה יכול לעשות

הוא לקבל קוד קופון ישירות מחינוך עשיר במקום לחכות למכירת אודמי. קורס זה עוזר לך לגשת לאסטרטגיות רבות עוצמה המאפשרות למשקיעים כמו וורן באפט להרוויח מיליארדים בשוק המניות. לדוגמה, אתה יכול ללמוד קורס כיצד להשקיע במניות, אג"ח, קרנות נאמנות, קרנות גידור וסוגי נכסים אחרים. השקיעו בחוכמה, ראו מה קורה ותראו איך הכל מתפתח עבורכם, אך זו הדרך הטובה ביותר לעשות זאת.

אם אתה באמת רוצה ללכת בדרך ההורדה, אתה תמיד יכול לעשות חיפוש בגוגל "איך להשקיע" או "וורן באפט השקעה בשווי ערך" ולעשות זאת בעצמך.
בכדי לבדוק עוד מידע על ינון אריאלי וקורס אונליין להשקעות ערך כמו וורן באפט עליך לגלוש לאתר israelhayom.co.il

ללא ספק הדרך הקלה ביותר לקבל הנחה גדולה וטובה בשיעור זה

היא להשתמש בקוד ההנחה שקשר וורן באפט. אם אתה מעוניין בקורס השקעות מקוון שיעזור לך לשפר את כישוריך הכלכליים והחשבונאיים, תוכל לקבל הנחות על קורסים מקוונים של Udemys. זהו קורס מקוון נהדר כיצד להשקיע בחוכמה כמו וורן באפט, והוא זמין רק לזמן מוגבל ללא תשלום.

אוניברסיטת סטנפורד מציעה קורס בנושא השקעות ערך המסייע לך ללמוד את המושגים השקעת ערך מתחילתו ועד סופו. אם אתה מעוניין להשתתף בקורס השקעות ערך מלא, זה יעזור למתחילים ולמעוניינים בגישה של השקעת ערך.

הקורס נועד לחנך את הלומדים על טכניקות ההשקעה בהן הם יכולים להשתמש בהחלטות השקעה משלהם ובתחומים אחרים בחייהם

אולי תוכל לעשות מחקר על וורן באפט ואסטרטגיות ההשקעה שלו ואז להשקיע איתו. לאחר השיעורים בנושא השקעות ערך וכיצד להשקיע, אתה עומד לטפל.

השקעת ערך

היא אסטרטגיה המתמקדת בהשקעה בחברות נפלאות שמחירן טוב יותר. זו רק פילוסופיית השקעות, ומשקיעים יכולים לתרגל את אותה פילוסופיה באסטרטגיות שונות. השיעורים הטובים ביותר מבוססים על ערך המניות שאתה קונה. במילים פשוטות, וורן באפט זיהה כי השוק לעתים רחוקות מציע חברות גדולות במחירים נוחים, והשקיע בשכנוע ברעיונותיו הטובים ביותר. הכלי הראשון שתוכלו להשתמש בו הוא להיות הפורטפוליו שלכם, מכיוון שהוא אחד המשקיעים המצליחים ביותר בזמנו. נסביר לך את חפיר ההשקעה שהוא מתאר כדרך שבה חברות יכולות לשמור על היתרון התחרותי שלהן.

Table of Contents

דילוג לתוכן