מניית ביונדווקס

יש קבוצה קטנה של מניות ביוטכנולוגיה שעלתה בחודש האחרון, אך יש מניה ביוטכנולוגית אחת שלא. מניות IBD 50 שאנו רואים כיום עומדות על אפס מול ורטקס פרמצבטיקה (VRTX), חברת ביו-טכנולוגיה שהחלימה מהיום הגרוע ביותר שלה מזה למעלה משנה, לאחר שחברת התרופות מסה חברה לשיתוף פעולה עם ביו-טכנולוגיה לפיתוח חיסון חדש למחלות מעי דלקתיות. (BBD). ורטקס אינה המניה היחידה שעולה כאשר החברה פועלת לטיפול בחיסון.

פיימונטה

היא המדינה היחידה שקיבלה דירוג QQ9000 מהתוכנית הלאומית להסמכת ביו דיזל, והיא אחת היצרניות הגדולות ביותר של דג לבן בארצות הברית ומקור מרכזי לביו דיזל עבור ארצות הברית וקנדה. בהתחשב במערכת האקולוגית הנוכחית של אגם אונטריו המזרחי, נראה מאוד לא סביר שתפוקת הביומסה והדיג שנצפתה תופיע כפי שהייתה בשנים האחרונות, כלומר כמה גורמים חשובים חייבים לתרום לירידת הקציר. שיעור ההישרדות הוא גבוה מאוד, אך בהתחשב בהרבה – גידול אוכלוסין נמוך יותר ותשואות נמוכות יותר – יהיה צורך לנטוש אותו. דג הלבן הוא מקור מזון חשוב עבור מיני דגים רבים כמו סלמון, לוויתן, פורל ופורל.

כרך זה

הוא עותק עבודה של מאמר שהוצג בכנס הבינלאומי לביו-דיזל וביו דלקים (IBCB) בלונדון, בריטניה, ב -13 וב -14 באוקטובר 2012 בקולג 'המלכותי לרופאים ומנתחים בלונדון. תוכל לעיין בדף זה בזמן שהוא עובר דרך היבשת, אך הוא עשוי לחשוף מידע מעניין, כגון מספר המולים באגם לפני התייבשותו ואחריו, גודל אוכלוסיות המולים ופרטים אחרים.

גודל הכיתה השנה נמדד בעץ החל משנת 1972 ובקיץ פירושו 2004 – 2005, ולכן הדגים נלקחו בשנת 2004 ובשנת 2005 בסוף הקיץ ובתחילת החורף בהתאמה.

CUE Walleye באגן קינגסטון הגיע לשיאו בשנת 1990, שקע בשנת 2000 והתייצב ברמות מתונות בשנת 2005. ב- 27 במאי הוא התאושש לממוצע של 10 שבועות, אך אז נסוג, אך מאז עלה כמעט 14 % ועולה שוב.

זה אומר שהעלייה הצנועה השבוע עד כה הותירה את המניה בטווח קנייה סביר. ההתאוששות מעבר לתמיכה של 10 שבועות אינה משפיעה להגיע לנקודת קנייה באזור הקנייה, כפי שעושה דפוס הבסיס.

מפרץ קווינטה מיושב על ידי דגים צעירים

ואפילו אוכלוסיית הורים קטנה יכולה לייצר עד 1,000 – 2,500 צעירים. בהתחשב בכך שאחוזי התמותה משתנים בכל שלב בחיים, פחות סוסנים בוגרים עשויים לחזור למפרץ וחמישונים להשריץ. ישנן עדויות לכך שדפוס הנדידה השנתי של מיני ווליי, שתואר לראשונה על ידי פיין (1963), השתנה באופן משמעותי והישרדותם פחתה כתוצאה מהשינוי בדפוס התפוצה שלהם. זה יכול להיות בגלל צמצום שטחי ההשרצה והפחתה במספר ההשרצה.

לייל אסטיל

סגן נשיא פיימונטה ביו דלקים, מתעקש שזרז אנזימטי הוא העתיד של תעשיית הביו-דיזל, למרות ההתפתחות הכלכלית החיובית. התנודתיות של חומרי הגלם ותמחור המקורות עשויים להוות אתגר גדול עבור החברה בעתיד. לייל אמר: "חוסר החיזוי של תנועות המחירים והזמינות של חומרי הגלם אילץ אותנו לשנות את נוסחאות המקור ואת לוחות הזמנים להפעלה בהתראה קצרה.

בנוסף לניהול מחלקת מתקני הספורט בפייפר רודניק

הוא משרת גם כמה חברות ארגוניות. לקוחות, כולל קוקה קולה ושות '(סימול: COAC) ולי איקוקה וטיפלו ברכישת מספר קבוצות ספורט על ידי כמה חברות גדולות ובהן לוס אנג'לס לייקרס, סן פרנסיסקו 49'רס, ניו יורק ניקס, דאלאס מאבריקס, יוסטון רוקטס וסן. חוסה רעידות אדמה. רכישתו של דנבר נאגטס בשנת 1989 ראויה לציון וחדשות, אך הוא ידוע בעיקר בזכות מעורבותו במכירת דלק ביולוגי של פיימונטה לביונקס.

בינו הפך למנכ"ל ISFA בשנת 1988 והחל מיד במשא ומתן למכירה. צוות הדלקים הביולוגיים של פיימונטה תמורת 1.2 מיליארד דולר. הוא המשיך לכותרות לאחר מכירת חלקו בצוותים והפך למנכ"ל ISFA ב -1989 וב -1990.

בעקבות התחדשות מחודשת מאוכלוסיות הדגנים והוואלה בשנות השמונים

הוחזר הדיג המסחרי של שני המינים בשנת 1990 והוכנסה מכסה קטנה לכיסוי הקציר השנתי של כ -1.5 מיליון פאונד דגים. הקציר הוגבל במידה רבה כדי למנוע דיג יתר, חומרי הדברה וכימיקלים מזיקים אחרים. קציר הכדורים הוקצה בעיקר לדיג פנאי, אך עסקים קטנים שנהנו מתהליך הזיקוק של פיימונטה ותוצרי לוואי החלו לבסס את פעילותם בקמפוס פיימונט ביו-דלק עם התפתחות המודלים העסקיים שלהם. קציר הדגים הלבן ירד במהירות בשנת 1996 והגיע לרמתו הנמוכה ביותר בשנת 1985 (פחות מ- 22,000 ק"ג) בשנת 2005 (איור 7). בסוף שנות התשעים ובתחילת שנות האלפיים, המסיקות ירדו באופן משמעותי, כאשר המסיקות נותרו קבועות יחסית ברמות נמוכות יותר עד לסביבות שנת 2000. בשנת 2005, קציר הדגים הלבנים היה הנמוך ביותר מאז 1985 (איור 7). השינויים בתפוצה נבעו מהצפיפות המוגברת של הוואלי במפרץ העליון, שכן הטרף המועדף על הוואלי, השדרה, התדלדל בחלקים מסוימים של המפרץ העליון בסוף שנות השמונים.
למידע נוסף אודות מניית ביונדווקס מומלץ לגשת לאתר bigshotnews.net

Table of Contents

דילוג לתוכן