תשקיעו קודם בעצמכם

התעמל, לאכול מוצרים בריאים, לשתות הרבה מים ולשלב הרגלים בריאים בתוכנית החיים שלך. יתרונות התרגיל כוללים מניעת מחלות, מצב רוח טוב יותר, שומן נמוך יותר בגוף, יותר אנרגיה, שינה טובה יותר ושיפור חיי המין. על ידי פעילות גופנית קבועה, אתה משקיע בהרגלים שיוצרים נפש וגוף בריאים.

עשה כל שניתן כדי לשפר את בריאותך ואורח חייך, לחיות חיים ארוכים ומאושרים. לא משנה מה יקרה בשוק, בתפקידכם או במצב הגלובלי, כל עוד אתם בריאים, חכמים ואינטליגנטים, יהיה לכם מקום בשמש.

 

מה היא הדרך להצלחה?

איכות חייך כיום ובעתיד תלויה במאמציך להשקיע בעצמך. השקעה בעצמך פירושה השקעת זמן, כסף ומשאבים אחרים במשהו שעדיף לחייך בהווה ובעתיד שלך. הדרך הטובה ביותר להצליח יותר, לחיות חיים טובים יותר ולהשיג עצמאות כלכלית היא לתעדף השקעה בצמיחה מקצועית ואישית. במקום להתמקד בדברים המהותיים, עליך לחפש הזדמנויות ונכסים המגדילים את הידע שלך ומשפיעים מאוד על מה שאתה עושה.

 

לפצח את עצמך

המטרה היא לשפר את עצמך ואת משפחתך ולבנות חיים טובים יותר. אחת ההחלטות הרווחיות ביותר שתוכלו לעשות היא לקחת זמן לשיפור כישוריכם ומה שיש לכם להציע לעולם. זה לא רק יגדיל את הזדמנויות הקריירה שלך, אלא גם ישפר את האושר הכללי שלך בחיים.

 

תבנו מסביבכם מעגל מנצח

זה יכול להעשיר את חייך על ידי היכרות עם אנשים, רעיונות, תחביבים וחוויות שמעולם לא חווית לפני כן. זה יכול להגביר את הביטחון שלך, לעזור לך להמשיך את חלומותיך ולפתוח את הדלת להזדמנויות חדשות. ללמוד דברים חדשים הוא רק דרך אחת להשקיע בעצמך, והשקעה בידע שלך יכולה ללבוש צורות רבות.

 

איך מתחילים להשקיע בעצמי?

אתה יכול להשקיע בעצמך בתחומים רבים ושונים כולל הבריאות הגופנית שלך, בריאות רגשית, קריירה, חינוך, מטרות, עיסוקים יצירתיים, תשוקות, תחומי עניין ומערכות יחסים. באחריותנו לקחת זמן לפיתוח המתנות והכישרונות שלנו כדי לעזור לנו לשרת אחרים טוב יותר. לא משנה מה תבחרו להשקיע בלימוד מיומנויות חדשות, לפתח את עצמכם, לרתום את היצירתיות שלכם או להעסיק מאמן, עליכם לתת לעצמכם כמו שאתם נותנים לאחרים.

 

למה להשקיע בעצמי?

השקעה בעצמך היא ההשקעה הטובה ביותר שאתה יכול לעשות, וזה אחד הדברים החשובים בחיים שלעתים קרובות מוזנחים. בין אם אתה עצמך, לומד מיומנות חדשה או מבלה בטיפול אישי, כל זה יכול להועיל לעתיד. השקיע לא בעצמך כי יש לך מה להפסיד, אלא בגלל שאתה יכול לקבל משהו בחזרה.

ללמוד להגשים את מקסימום הפוטנציאל שבכם עם www.StudX.co.il

 

כלים להשקעה בעצמך

לדוגמה Chase Savings SM Account מציע תכונת שמירה אוטומטית המסייעת לך לנקוט בצעדים קטנים ומכוונים לעבר היעדים שלך. בחר שמירה אוטומטית במסך הבית של האפליקציות ובחר באפשרות יעדים מותאמים אישית כדי לקבוע כללים המתאימים לתקציב ולסגנון החיים שלך. אתה יכול לבחור בין יעדי חיסכון יומיים אשר יכולים להעביר רק דולר אחד ליום, או חיסכון רגיל, כגון $ 10 בכל יום ראשון.

למדו על דיגיטל עם וובספוט – WebSpot.

 

השקעות פיננסיות גם הכרחיות

רבים בוחרים בבורסה אחרים בנדל"ן, ואחרים בהשקעות בחברות. האופן שבו אתה משקיע חשוב למטרות החיים שלך, לכסף שאתה חוסך ולהשקיע ולהבנה כיצד לגרום לכסף שלך לעבוד בשבילך. ארבעת תחומי המפתח חלים עליך להשקעות פיננסיות מוצלחות ולהשקעה עבורך.

השקעה בעצמך מעבירה מסר חזק שאתה מסוגל להשיג את המטרות שלך. במאמר זה למדנו מדוע כל כך חשוב להשקיע בעצמך כדי לחיות חיים מצליחים. אני מקווה שבעצות אלו תוכלו לממש את הפוטנציאל שלכם ולשנות את חייכם לטובה.

 

עשו צעד קטן בכל יום

אם אתה רוצה לשפר את חייך בצורה חיובית קרא ותלמד משהו חדש כל יום. כשאתה מדבר עם בעלי עסקים מולטי מיליונרים, אחד הדברים שהם ממליצים עליהם הוא לקרוא ספרים כדי להצליח. במילים אחרות, ספרים יכולים לתפוס לך מקומות שמעולם לא היית ולתת לך רעיונות שמעולם לא חשבת עליהם.

 

איך משקיעים בעצמי?

דרך האמן הוא אחד הספרים החשובים ביותר בעשור זה עבור אמנים ולא אמנים, הנערצים על ידי מרטין סקורסזה ואליזבת גילברט. בין אם אתה אמן ובין אם לאו, זהו ספר חושפני שמביא כמה שיותר בהירות לגבי מה שאתה רוצה מהחיים שתוכל לקבל מהתאפק. זה לוקח אותך בתהליך של 12 שבועות של עיתונות בבוקר והיכרויות עצמיות כדי לפתוח את גושי היצירתיות והאינטואיציה שלך ולנהל חיים שמרגישים כמוך.

השקעה בעצמו פירושה לבזבז זמן וכסף לשיפור ברמות שונות, כולל רמה מקצועית, פיזית, נפשית, רגשית וכלכלית. זה גם אומר להשקיע בעצמך כי זה ישנה את חייך. הסיבה העיקרית להשקיע בעצמך היא מכיוון שזו ההשקעה היחידה שמחזירה לך 100%.

השקעה בעצמך אולי נראית חסרת תועלת ועשויה להרגיש בזבוז זמן לבעלי העסקים, אך כל פעם שאתה משקיע בעצמך זה זמן שלא מגיע לך.

אם אתם רוצים לעזור גם לאחרים אתם חייבים לעשות קידום מוצרי מידע דיגיטליים.

 

חיים טובים יותר מתחילים במיינדסט

השקעה בעצמך היא דרך בטוחה לשפר את איכות החיים של עצמך, להיות מצליחה ופרודוקטיבית יותר. יעדי הגדרת הינה אחת הדרכים היעילות ביותר להשקיע בעצמך אך רבים אינם מצליחים לעשות זאת. הגדרת יעדים ברורים היא כמו להסתכל במפה כדי לקבוע את היעד הסופי.

 

התפתחות אישית בדרך להצלחה

ספר זה הוא אחד הספרים הטובים ביותר בנושא התפתחות אישית עבור אלה הנאבקים בעבודת יתר ופרודוקטיביות. זה עוזר לך להתמקד במה שחשוב לך ובמה שאתה רוצה להשיג, לארגן את חייך, להשיג דבר אחד ואז לעבור למשהו אחר. זה חשוב כי היו לי בעיות עם חברים ומערכות יחסים והיו לי בעיות עם התמכרות.

אם אתה משקיע בעצמך, אינך צריך להיות מומחה פיננסי בכדי לעשות זאת. על ידי השקעה בידע שלך, אתה יכול לעקוב אחר המידע מבלי לעשות טעויות יקרות. יותר מכסף או מחומרים אחרים, אתה צריך להשקיע בקרובי המשפחה שלך.

למד והשקיע באמצעות ספרים, בלוגים וקריאה בכדי לשפר את דעתך ואת הידע בו. גם אם התחום בו אינך התחום בו אתה רוצה להישאר, ניתוח יכולות בתחום אחר שאולי תרצה להיכנס אליו יכול להיות שימושי.

 

Table of Contents

דילוג לתוכן