תהליך בדיקת פוליגרף

ה- ARGO – A Liar Photo Gallery מכיל גם תמונות של שחקנים הוליוודיים שעברו בדיקות פוליגרף לפני ששימשו אותם בסרטים. במשך עשרות שנים נעשה שימוש שגרתי במבחן גלאי השקר, המכונה באופיה "תקן הזהב" למדידת אמיתות הצהרותיו של אדם על ידי מעקב אחר שפת גופם, הבעות פנים ותנועות גופם. חברת מכשירי לאפייט חוללה מהפכה בשוק להכרה בהדיוטות על ידי יצירת "פוליגרף PGS" הראשון בעולם שמגלם את משאלותיהם של פוליגרפים ובודקים.

פוליגרף או חוקר מקרי המוות יבקשו לחקור כל מקרה הכרוך בבדיקת פוליגרף עוד יותר

פוליגרף או מפקח מוסמך של CCV יבדוק את רישומי בדיקת הפוליגרף בכדי לקבוע האם ראוי לדרוש מהנבחן לעבור בדיקת פוליגרף שנייה. בדיקות פוליגרף מתבצעות בהתאם לדרישות החוק הפדרלי והמדינה וכן החוק הקנדי והארה"ב.

תוצאות בדיקת הפוליגרף מסוכמות לאחר מכן בדוח סופי

המכיל את כל השאלות הרלוונטיות שנשאלו במהלך בדיקת הפוליגרף. הדו"ח המלא יוכן על ידי בדיקת הפוליגרף לכל בדיקת פוליגרף והוא גם יספק הערכה לשיתוף הפעולה שלך. להלן אנו מציגים סקירה קצרה של המכשיר המשמש לבדיקות פוליגרף ולמה שאתה יכול לצפות. ננסה להסביר על מה מדובר בבדיקת גלאי השקר, מה אתה יכול ולא יכול לבקש מעצמך במהלך בדיקת גלאי שקר, ואת הדרישות של החוק הפדרלי והמדינה.

מועצת המנהלים של איגוד הפוליגרף של אינדיאנה מתמנה לבורר הסופי של כל תוצאות בדיקות גלאי השקר במדינת אינדיאנה

את תהליך בקרת האיכות המפורטים להלן מלווים כל החברים המעורבים, המאפשרת אימות בלתי תלוי הן של טבלת השקר והן על הדוח. תוצאות בדיקות הפוליגרף מוצגות בפני צוות ה- QC של פוליגרף לבדיקה סופית ולקביעת תוצאות הבדיקה.

כל בדיקת פוליגרף מבוצעת רק על ידי בוחני פוליגרף מוסמכים המועסקים על ידי המחלקה ומוסמכים לניהול במשרדי ממשלה אחרים בארה"ב

פוליגרפים בודדים אחראים לביצוע וביצוע מחקר פוליגרפי על פי שיקול דעתם, והם כפופים לאותן דרישות כמו כל מחלקת ממשלה אחרת בארצות הברית. חלוקה – ניתן לבצע בדיקות גלאי שקר רק בהתאם להוראות פרק משנה זה.

על בודק הפוליגרף להיות בעל מספר תעודות וקורסי הכשרה

כדי להעפיל לבדיקת פוליגרף. המחלקה לא רשאית לדרוש מאדם להיבדק על ידי נותן חסות שאינו פוליגרף גיא או איש צוותו אם הוא ערך או מבצע חקירת פוליגרף מטעם המחלקה. נותן חסות חייב לבצע את חמש (5) בדיקות הפוליגרף הראשונות ולפחות שלוש בדיקות פוליגרף נוספות ישירות. למרות שבודק הפוליגרף שומר על מכשיר משלו, מדיניותו של פולי גרף גיא היא שעל בוחן הפולי גרף שלו להישאר רב תכליתי וגמיש, ושולט בכל המכשירים במלאי.

מועמדים העומדים בקריטריונים מסוימים, כגון בדיקת גלאי שקר, בדיקת רקע או עבודה מוצלחת במחלקה, יכולים להגיש בקשה למבחן גלאי שקר באופן הדדי.

בשלב הבדיקה של בדיקת פוליגרף

הפוליגרף שואל שתל שבלול בודד (LifeStyle פוליגרף), תלוי במה שיש לו. בחינת ה- CIT הסטנדרטית משתמשת באותן השאלות כמו מבחן ה- CI הסטנדרטי, אך מורכבת גם משאלות אודות חיים אישיים, היסטוריה אישית ויחסים אישיים. אקסיטון והפוליגרף דנים בשאלות הבדיקה עם הנבדקים כדי לקבוע כיצד יש לנסח את השאלות.

בדרך כלל, אקסיטון והפוליגרף ידונו עם איש הבדיקה ויאפשרו להם להסביר את תגובתם. אם נתונים פיזיולוגיים שנרשמו בפוליגרף מראים תגובה לאחת השאלות שנשאלו במהלך בדיקת פוליגרף, קיימת אפשרות להסביר את התגובה.
למידע נוסף על תהליך בדיקת פוליגרף וטריקים לרמות בדיקת פוליגרף נא להעיף מבט ב- criminalawyer.co.il

קצין המבחן צריך לעבוד עם בוחן הפוליגרף בכדי לעצב את השאלות שנשאלו במהלך בדיקת פוליגרף

לפחות כל בדיקות הפוליגרף על ידי CBP חייבות לכסות את אותם הנושאים שמטופלים בבדיקת הפוליגרף של CB P, כגון שימוש בסמים, החזקת סמים וסחר בסמים.

הפוליגרף יכול לקבוע אם הוכחה התנהגות מטעה על ידי שאילת שאלות על נושא מסוים הנחקר ונבחנת התגובה הפיזיולוגית של הנבדק לשאלות

שאלות שנשאלות בנושא או בשאלה חייבות להיות ספציפיות וספציפיות לנושא זה, כגון שימוש בסמים, החזקת סמים וסחר בסמים. כל השאלות והתשובות הנשאלות במהלך בדיקת פוליגרף מסומנות בגרף בו נשאלת השאלה והתשובה. למרות שבדיקות פוליגרף בלבד יכולות להצביע האם לאדם יש תשובה פיזיולוגית לשאלה או תשובה, בדיקות פוליגרף מתחילות ונגמרות כאשר אדם מחובר למכונה כזו.

זה נעשה

כדי להבטיח שהפוליגרף יהיה במצב מושלם בזמן הבדיקה וכדי להראות לנבחן שהוא מתאים לבדיקה בטכניקות שלו. לאחר שעזב את סוויטת גלאי השקר, הבוחן יודיע לך על התוצאות הראשוניות שלך במבחן גלאי השקר וייתן לך את האפשרות לשאול שאלות ולהגיב על אזורים בעייתיים.

Table of Contents

דילוג לתוכן