רומא – אטרקציות מומלצות

במאמר זה אני משתף את מה שלדעתי הם 10 המראות הטובים ביותר ברומא, מה המראות של רומא, איך להשיג את הכרטיסים הטובים ביותר למראות העיקריים של רומא ולדלג על התורים ברומא. בדף זה פירטתי כמה רעיונות אחרים שנראו לי מהנים ומעניינים ביותר. איך לדעתך רומא ומה הם כמה מהאטרקציות התיירותיות העיקריות כגון הפנתיאון, בזיליקת פטרוס הקדוש והקולוסיאום?

אל תשכח לבדוק את החלקים האחרים

כדי לבקר במקומות הטובים ביותר ולקבל כרטיסים לבזיליקת פטרוס הקדוש, ללכת למזרקת טרווי, לבקר בווילה בורגזה (מוזיאון חינם) ולשכוח את הנוף היפה של רומא. זה אולי לא נראה כמו אחד המקומות הטובים ביותר ברומא, אבל אני אגיד לך מה לעשות. בדוק את רשימת החובה שלי – הסתכל על ההריסות הרומיות שאתה צריך לבקר ברומא ואל תשכח לבקר בכמה מהן. ראשית כל, המקומות הטובים לבקר ברומא הקולוסיאום הוא דוגמה מצוינת לאדריכלות רומאית עתיקה וטובה שנשתמרה עד היום.

המוזיאון המפורסם בעולם הזה בוותיקן מכיל יותר משני מיליון פריטים באוסף והוא חובה לראות ברומא

זוהי התקנה אינטראקטיבית המשתמשת בקסמי מחשב כדי לספר את סיפורה של רומא העתיקה אם אתם מעוניינים בהיסטוריה הרומית. זהו אחד מאוספי האמנות הטובים בעולם והמקום הטוב ביותר לבקר בהם, כולל יצירותיו של קרוואג'יו. אוסף הציורים והפסלים במוזיאון זה הוא באמת מפואר ושווה ביקור.

אייקוני כמו הקולוסיאום

בזיליקת פטרוס הקדוש ומוזיאוני הוותיקן הם כמה מהמקומות המתויירים ביותר ברומא. ביקור הוא חובה, מכיוון שהכנסייה ההיסטורית תקסום אתכם בשל הארכיטקטורה המדהימה שלה. המקום הטוב ביותר ברומא הוא הפיאצות, המזמינות אתכם לנשום עמוק.

אם אתה חובב היסטוריה ורוצה לראות את המונומנטים השמורים ביותר של רומא העתיקה

ביקור בקולוסיאום ובפנתיאון צריך להיות בראש הרשימה שלך. כאחד הבניינים העתיקים השמורים ביותר בעולם, הפנתיאון חייב להיות במסלול הטיול שלך. הפורום הרומי והקולוסיאום הם שתי האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר ברומא, יחד עם מוזיאוני הוותיקן. אתה לא יכול לאחל מקום טוב יותר לחקור את רומא, מכיוון שקסטל סנט'אנג'לו משקיף ממש על רומא והוא המקום הטוב ביותר לטיולים רגליים, רכיבה על אופניים, טיולים רגליים ופעילויות חוץ אחרות.

אלגנטי ותיירותי

אזור זה כולל את הפורום הרומי, הקולוסיאום, קסטל סנט'אנג'לו ומוזיאוני הוותיקן. בצד המזרחי נמצאת ויה דל קורסו, אחד האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר ברומא. בהליכה לאורך הרחוב תראו מונומנטים רבים, כולל הפנתיאון, המדרגות הספרדיות ומזרקת טרווי, שכן האזור מוקף על ידי ויה דל קורסו ורומא היא הקרובה ביותר. בקרבת מקום, בקולוסנאום, תוכלו ללכת לבזיליקת סנט ג'ון האוונגליסט

אם אתם מחפשים פעילות זולה עוד יותר באזור, בקרו בזיליקת סנטה מריה לביקור במקאו קואלי ו להתפעל מכמה מציורי הקיר הטובים ביותר של רומא.

אם אתם בירח דבש ברומא

האזור סביב המדרגות הספרדיות ומזרקת טרווי הוא בחירה אידיאלית. אם תרצו לבקר בכמה מהאתרים המפורסמים ביותר ברומא, כמו בזיליקת סנטה מריה, לא תחמיצו זאת. אם אתה רוצה להתרשם מרומא האימפריאלית, אתה לא צריך לפספס את הפורום הרומי ואת גבעת פאלטין. ואם אתה באמת רוצה להיכנס ללב הרומא, בילה יום בחקר רובע טרסטוורה המרתק.

רומא מחולקת למספר מחוזות

עם מרכזה, רובע קולוסיאו, ביתם של כמה מהמונומנטים המפורסמים ביותר כמו בזיליקת סנטה מריה דלה רפובליקה והפנתיאון. הפורום הרומי, אחד האתרים ההיסטוריים של רומא, הוא הכיכר הציבורית הגדולה והחשובה ביותר בעיר ומהווה יעד תיירותי פופולרי עבור תיירים מכל רחבי העולם, כמו גם עבור תושבים מקומיים.

מרבית האטרקציות העיקריות של רומא מתרכזות ברובע קולוסיאו

עם הוותיקן, בזיליקת סנטה מריה דלה רפובליקה והפנתיאון והפורום הרומי. הדרך לתיאטרון קלה, מכיוון שהיא אינה חלק טכנית מרומא, אך ניתן להגיע אליה מהמרכז ההיסטורי שמעבר לטיבר.

ספר לנו מה דעתך על מה באמת אחד המקומות הטובים ביותר ברומא ומדוע כדאי לבקר.

להלן רשימה של כמה מהמקומות המפורסמים ביותר ברומא שאסור להחמיץ בטיולכם ברומא

הדרך הרומית העתיקה Appia Antica היא אחד המקומות האהובים עלינו ברומא וזה המקום העליון בו ביקרנו לעתים כה קרובות עד שכמעט מפונק לכם הבחירה. ההליכה הקצרה הזו לפורום הרומי היא אתר ארכיאולוגי נרחב לעיתים קרובות, וזה המקום האהוב עלי ביותר באיטליה.

Table of Contents

דילוג לתוכן