מסחר עצמאי בבורסה

הטכנולוגיה מביאה עידן חדש בעולם ההשקעות, כולל היכולת לסחור במניות בבית בזמן אמת, לרוב בחינם. חברות פינטק משבשות משנות את המשחק בכך שהן מציעות מגוון רחב של אפשרויות המאפשרות למשקיעים לסחור במניות בחינם. כיום, יותר מתמיד, ניתן לסחור באופן חופשי בבורסה, ולפתוח מסחר כמעט לכל מי שנוטה ויש לו הון לשחק איתו.

תנו לאנשי מקצוע לבצע סוגים שונים של סחר במניות

החל ממעקב אחר מגמות, ארביטראז 'ומסחר בחדשות. אטווד מרקט היא סוחר מתווך עצמאי בנאסד"ק המסחר במניות הרשומות בניו יורק וסוחר בהן בחינם, בנוסף לסחר במניותיה בנאסד"ק. בשנת 1698 פורסם המסחר בניירות ערך בכדי לספק את הונם של אנשי עסקים בודדים והפך לראשונה לבורסה.

ישנם אנשים או חברות העוסקים בסחר בניירות ערך, ויש שוק עבורם, אך אין כללים ותקנות המסדירים את המסחר שלהם. השווה את המדדים העיקריים, כולל מדד S&P 500 ו- Dow Jones, כמו גם מדדי נאסד"ק ומדדים אחרים.

ניירות ערך נמכרים ונסחרים בבורסה, וסוחרי מניות קונים ומוכרים מניות. סוחרי מניות עובדים במגוון דרכים, כגון מסחר במניות, איגרות חוב, עתיד ואופציות, כמו גם בשוק המניות.

אם יש לך חשבון מתווך ותקציב

אתה יכול להשתמש באתר מתווך מקוון או בפלטפורמת המסחר כדי לבצע את עסקאות המניות שלך. אתה רק צריך לחתום על כמה מסמכים פשוטים כדי לפתוח חשבון מסחר, ואז לקנות ולמכור מניות בבורסה, הגדולה בעולם. השעה להתחיל במסחר בפועל במניות תלוי בקביעת אסטרטגיית ההשקעה שלך, אך הזמנים הנ"ל הם בדרך כלל הימים הטובים ביותר למסחר במט"ח. אם תחליט שאין מסחר אחרי שעות, אתה יכול להסתכל על שוק המניות בזמנים שונים או לשקול להשתמש באפליקציית מסחר בנייר ולהמתין לשעות מסחר רגילות כדי לסחור. ככל שאתה סוחר יותר שעות כך יש לך יותר אפשרויות לשעות היום שהוא הגורם החשוב ביותר לקביעת אסטרטגיית המסחר שלך.

אם אתה סוחר באופן פעיל במניות או בתעודות סל

המסחר הטוב ביותר של היום יתן לך תשואה טובה מבחינת רווחים או הפסדים. אם אינכם מתכננים לסחור ביום המסחר אך עדיין רוצים להתפרנס, עליכם לתכנן את יום המסחר ולהפוך את כל המסחר לשווה יותר. גם אם אינכם מתכננים סחר יומי, עדיין תצטרכו סכום הון משמעותי לסוחר מקצועי שרק התחיל. היתרונות הפוטנציאליים של פלטפורמת מסחר עצמאית כמו הבורסה אינם ניתנים לאין שיעור, וחברות יתקשו להתרחב הרבה יותר.

משקיעים שרוצים ללמוד לאורך חייהם זקוקים לפלטפורמת מסחר מקוונת שתלמד אותם ללא הרף על השווקים המשתנים

סוחרים פעילים המעוניינים לחסוך כסף לטווח הארוך צריכים לחפש פלטפורמות מסחר מקוונות עבור מניות המאפשרות לבצע עסקאות מסוימות ללא עלות.

לרוב הסוחרים לא קשה לפתוח חשבון תיווך כלשהו, אבל אתה באמת צריך רק פלטפורמת מסחר איתנה בה תוכל לסחור ולעקוב אחר השווקים, מניות בודדות, חדשות ועוד. בנוסף, יום אחד תצטרך לבצע מסחר בחשבון שוליים כשתפתח חשבון מסחר.

המטרה שלך צריכה להיות מסחר עצמאי

ותהיה לך יכולת למצוא, למקם ולנהל עסקאות כאשר הן מתעוררות בשווקים. עליכם לסמוך על פלטפורמת המסחר וצוות הניהול שלכם ועל האינסטינקטים שלכם. מסחר עצמאי ממושמע פירושו ביצוע אסטרטגיות מסחר בראש ובראשונה והמטרות שלך צריכות להיות לכך.

שוק המניות

כפי שאנו מכנים אותו בוול סטריט, יכול לאתר את ראשיתו בהסכם Buttonwood, שאסר על מתווכים להעדיף זה את זה במסחר בניירות ערך. מסחר יומי פירושו קנייה ומכירה של מניות שכן הן מבוססות על החדשות האחרונות. זה התפוצץ בפופולריות עוד בשווקי המניות הפורחים של שנות התשעים, וזה אותו סחר בו אתה קונה ומוכר מניות.

מתווכים וסוחרים מתקשרים פיזית ומילולית, על רצפת המסחר או בבור, לקנות ולמכור ניירות ערך.

עבור סוחרים חדשים

מסחר במיקום יכול להיות אסטרטגיה פחות מלחיצה ותובענית, בה תוכלו ללמוד על מגמות בשוק המניות. אם אתה משקיע מנוסה שרוצה לסחור במניות ללא עזרה, ישנן פלטפורמות לסחר במניות המאפשרות לך לעשות בדיוק את זה. לדוגמא, סוחר בחברה עשוי להיות בעל מניה במניה מסוימת, כגון בארה"ב, והוא מבקש למכור מניות באותה מניה מסוימת. סוחר ב 'בדרך כלל מוכן לרכוש מניות במניות מסוימות, אך אם יש לך סובלנות גבוהה לסיכון או שאתה רוצה להשתתף בשוקי המניות מספר פעמים ביום, ייתכן שתרצה להיות סוחר פעיל עם מסחר יומיומי וקרקפת.

Table of Contents

דילוג לתוכן