מסחר בבורסה היום

ישנם יותר מעשרה שווקים אלקטרוניים המתמודדים ללא רחם על נתח משווי השוק של 1 טריליון דולר בשוק המניות בארה"ב. הבורסה בניו יורק מחזיקה בבורסת ניו יורק (NYSE Arca) (בעבר נקראה Archipelago Exchange), בנאסד"ק (לשעבר נאסד"ק) ובבורסת NYC, וכן בחברת MKT בניו יורק, שבעבר נקראה הבורסה האמריקאית ובעבר בורסת ארקו. מאז 2007 רכשה נאסד"ק עוד מספר בורסות מרכזיות בארצות הברית, כולל בורסת בוסטון (BSE). שתי הבורסות הגדולות, שהתפרסמו על ידי ספרו של מייקל לואיס Flash Boys, BAT והשווקים העולמיים (שנרכשה לאחרונה על ידי ה- CBOE), מנסות לשחרר את אחיזתן במסחר במניות. NYSE ונאסד"ק הן שתי חברות שיווק המניות הגדולות והחזקות ביותר בארה"ב (שרוב האמריקאים שמעו עליה).

שוקי מניות עיקריים אחרים כוללים את הבורסה בניו יורק (NYSE)

בורסת האופציות של שיקגו ובורסת לונדון. הבורסות העיקריות הן NASDAQ (NASDAQ) בארה"ב, NYDAQ בקנדה, BSE באירופה ולונדון. כל שלוש הבורסות הגדולות הן אוטומטיות, אך רק מספר מצומצם של מניות עשוי להופיע, כמו הדולר האמריקני וזהב.

אם אתה סוחר בבורסה ביום עבודה

כיצד נקבע המחיר ואילו כוחות השוק קובעים אותו? כדי להחליט כיצד נקבעים המחירים, עליכם לבחון את שוקי המניות עם שעות המסחר השונות ולהמתין לשעות המסחר הרגילות לפני שתחליטו במה לסחור בבורסות במהלך ימי העבודה. שעות המסחר לפני השוק מהוות את שעות המסחר המורחבות, אך אינן שעות המסחר. סחר לפני השוק מתרחש לפני פתיחת השווקים המשותפת ולאחר שעות המסחר.

אם אתה משקיע או סוחר עם עמדות במניות זרות, זכור שלכל מדינה יש שוקי מניות משלה. בורסות חוץ יכולות להיות פתוחות באותן השעות בימים בהם שוק המניות בארה"ב סגור.

במה שמכונה מסחר אחר הצהריים, אתה רשאי לקנות ולמכור מניות לאחר סגירת המסחר. רשת התקשורת האלקטרונית הפרטית, שאינה קשורה ל- NYSE או Nasdaq, מציעה מסחר לפי שעה באמצעות הזמנות קנייה ומכירה מתואמות אלקטרונית.

למתווכים (קבוצת עובדים בקומת NYSE) יתרון מיוחד במהלך יום המסחר בו נקבע המחיר הסופי של מניה

מתווכים בארה"ב קונים ומוכרים מניות בכל בורסה שיש לה את המחיר הטוב ביותר במהלך ימי המסחר וקונים או מוכרים מניות בכל בורסה שיש לה מחיר טוב לאורך כל יום המסחר.

בורסות מקלות על המסחר על ידי מתן נזילות או על ידי קנייה ומכירה של מניות

מניות נסחרות לא רק בשוק הראשוני (שם מונפקות המניות) אלא גם בשוק משני ידוע. רשת הבורסות מוגבלת על ידי הבורסה בניו יורק (NYSE), מועצת הסחר בשיקגו (CBOT) ובורסות אחרות.

NYSE כוללת כ -3,000 מניות בבורסה וגודל השוק המשולב שלה עולה על כל שאר הבורסות בעולם

מרבית המניות נסחרות בבורסה בניו יורק ובוועד הסחר בשיקגו (CBOT), אך גם בורסות מוסדרות אלה נסחרות באופציות ובחוזים עתידיים. המניות הנסחרות לעתים קרובות כוללות את מדד הדאו ג'ונס (DJIA), ה- S & P 500, נאסד"ק (NASSCO) ושווקי מניות צמודים נוספים, וכן את מדד ראסל 2000. (ראסל 1000). האחרון נסחר במגוון שווקים, כגון חוזים עתידיים בארה"ב, אופציות, חוזים עתידיים וחוזים אופציות.

חברות מסכימות לרשום את מניותיהן בבורסה לבחירתם

וחברי הבורסה רשאים לסחור במניות הרשומות שם. חברות חייבות לעמוד בתנאים מסוימים כדי להיות רשומות בבורסה, אך הן אינן צריכות לסנכרן את שעות הפתיחה שלהן עם אלה של הבורסות האחרות.

הן NYSE והן Nasdaq פתוחים בין השעות 9: 00-18: 00 (או 19: 00-11: 00, תלוי בתווך). נאסד"ק מציעה מסחר לפני השוק, וגם הבורסה לניירות ערך בניו יורק וגם הרשות לניירות ערך בארה"ב (SEC) פתוחים למסחר באותו יום.

כל הבורסות בארה"ב

כולל הבורסה בניו יורק, NASDAQ ו- TMX Group, פתוחות למשקיעים. שוקי המניות שרוב האמריקאים משתמשים בהם, כגון NYSE ונאסד"ק, לא מתפקדים טוב אלא אם כן הם נסגרים בצהריים. אבל המרכזיות בהן הם משתמשים תמיד פתוחות באותו יום בין השעות 9 בבוקר לשעה 18:00, ללא קשר לשעה ביום.

הבורסה בניו יורק ונאסד"ק הן שתי הבורסות הגדולות בארצות הברית ובעולם

ומהוות יותר ממחצית שווי השוק הכולל של הבורסות בארה"ב. NYSE ו- NASDAQ, עם 1.2 מיליארד מניות, הן שתיים משתי הבורסות הגדולות בעולם, המהוות כ -80% מכלל המסחר במדינה, על פי הרשות לניירות ערך.

Table of Contents

דילוג לתוכן