מניית קרדיט סוויס

בואו נסתכל על כמה מקרנות הגידור החדשות שעוברות סביב מניות קרדיט סוויס גרופ AG (סימול: CSX). בעל המניות השני בגודלו של החברה, Archegos Capital Management, נמצא בעיצומו של משבר לאחר שקרנות הגידור שלה נאלצו למכור ביום שני עוד מניות בכדי לעמוד בדרישות הנזילות המינימליות.

הפרק עוקב אחר הדיווח הרבעוני של Credit Suisse Group AG (סימול: CSX) בשבוע שעבר.

קרדיט סוויס הוקמה כחברה בנקאית וביטוח והותאמה מחדש לקבוצת קרדיט סויס בשנת 1996

בשנת 2002 אוחד הבנק לשתי יחידות ופולקסבנק (לימים בנק קרדיט סויסה) מוזג עם בנק האחות First Boston Bank להקים ישות אחת. קרדיט סוויס הזרים לחברה 725 מיליון דולר כדי להשאיר את פירסטבוסטון בעסקים, מה שהוביל בסופו של דבר לרכישתה על ידי קרדיטסויסה.

קרדיט סוויס AG טרם הודיעה על מועד דיבידנד לשעבר לשנת 2017, אך הודיעה על תשלום הדיבידנד הבא. מועדי חלוקת הדיבידנדים הבאים הם 2021 – 08 – 01 והם אמורים להיות ביום הראשון של הרבעון השלישי 2018, 2019 – 2023, 2020 – 21 ו -2026 – 23.

קרדיט סוויס AG שילמה דיבידנד כולל של 0.1% בשנה שעברה וכיום יש לה תשואת דיבידנד של 4.5%.

זה אולי נראה נמוך

אבל נראה שזה אומר שקבוצת קרדיט סוויס משקיעה יותר בצמיחה העתידית שלה. במקביל, קרדיטסויסה ציינה כי צמיחת הרווח של 3.5% בשנה שעברה מעודדת וכי ראתה ביצועים חזקים במחצית הראשונה של השנה, עם רווח למניה בעלייה של 4.1%.

אנליסטים של ברנברג

מודי, CFRA ומורנינגסטאר מצפים שהביצועים של קרדיט סוויס לטווח הבינוני יגיעו ללחץ. השנייה – השפעות ההזמנה של ארצ'גוס, אשר יפגעו בעסקי הבנק בארה"ב ובאירופה, אשר יכבידו גם על ההון ויובילו להפחתת הכנסות, לפי אנליסטים של ברנבורג בהצהרה מיום 26. באפריל. CreditSuisse מצביע על הזכייניות המגוונות שלה, כמו בנקאות השקעות ועסקי כרטיסי אשראי, אך אנליסטים אומרים כי חדלות פירעון נמצאת בירידה. לפני שתשקיע, עליך לקרוא את התשקיף והמוסף מיום 18 ביוני 2020 ואת המסמכים הנלווים שהוגשו ל- SEC על ידי קרדיט סוויס. לחלופין, סוחרים המשתתפים בהנפקה עשויים לכלול: Goldman Sachs Group Inc. (סימול: GS) ישלח אליך עותק של התשקיף בטלפון 1-800-320-1225 על פי בקשה.

מניות Credit Suisse Group (CS) רשומות בבורסת NYSE במחיר של דולר ארה"ב

ה- AG מציין כי סך ההכנסות ברוטו מההנפקה בסך 22.37 מיליון דולר למניה צפוי להיות 4.12 מיליון דולר, לעומת הממוצע לשלושה חודשים של 7.03 מיליון דולר. בטא CS בבורסה בניו יורק עומד כעת על 1.45, כאשר אינדיקטור הטווח האמיתי הממוצע עומד כעת על 0.21. משמעות הדבר היא ערך בטא ממוצע של 2.5 לשלושת החודשים האחרונים וממוצע של 3 חודשים, שהוא -7.3 מיליון (נכון ל -18 ביוני 2020). יחס ה- PEG מחושב על ידי חלוקת הרווח השנתי הממוצע למניה של קבוצת קרדיט סוויס (CS) במספר המניות הכולל בתיק, מה שמקנה לנו 0.4206. זה נותן לנו יחס PEGA, שנותן תשואה ממוצעת של 2.5% בשלושת החודשים האחרונים וממוצע של 3 חודשים.
עבור עוד פרטים מורחבים אודות מניית קרדיט סוויס כדאי לגלוש לאתר bigshotnews.net

דף הסקירה הכללית מכיל נתונים סטטיסטיים חשובים על הנתונים הבסיסיים של המניה

תוכלו למצוא מידע נוסף על כך בקישור זה. המחירים נוטים להמשיך ולעלות, ולכן כדאי להסתכל במניות קרדיט סוויס AG. זה לא ישנה ישירות את ערך המניות, אלא את מחיר השוק של המניות. עם זאת, זה יכול להשפיע בעקיפין על מחיר המניה שלה, מה שבתורו יכול להשפיע על מחיר המניה שלה.

המניות רשומות בשוויץ, אשר רשומה בבורסה השוויצרית בסמל התווית CSX ושווי השוק שלה הוא 1.5 מיליארד דולר. היא בבעלות רנסנס טכנולוגיות, שלדבריה החזיקה מניות בשווי 83.3 מיליון דולר בסוף מרץ.

יש כמה דרכים שונות להעריך את המניות הקצרות של קבוצת קרדיט סוויס. אנליסטים דירגו את המניה כ"החזקה ", מה שעשוי לעודד את המשקיעים לנצל את ההזדמנות להגדיל את ההשקעה במניות החברה.

Table of Contents

דילוג לתוכן