מניית קייט פארמה

ההחלטה של אסטרה-זנקה לרכוש את אלכסיון התרופות, הנחשבת לאחת מעשר חברות התרופות החשובות בעולם, סיימה את פריחת התרופות של שנת 2020 עם רכישת התרופות אלכיון. פייזר בע"מ (סימול: PFE) ביום רביעי. באותו יום בו הודיעה החברה על פריצת הדרך בחיסון COVID-19, מנכ"ל אלברט בורלה מכר את חלקו בחברה תמורת 5.6 מיליון דולר, על פי בלומברג.

חברת אומהה, נברסקה מכרה את חלקה בחברה תמורת 5.6 מיליון דולר, על פי בלומברג. מכירת המניות של הבנק מגיעה לאחר שברקשייר צמצמה את מעמדה מול מלווים אחרים בארה"ב וזנחה לחלוטין את מעמדה מול בנק אוף אמריקה קורפ (סימול: BAC).

הקבוצה של באפט צמצמה את חלקה באפל בשבוע שעבר

והעלתה את המניה של יצרנית האייפון ל -111.7 מיליארד דולר. המניה עלתה עוד יותר, והגיעה ביום שלישי לשיא כל הזמנים של 267.45 דולר במסחר תוך יום לפני שאיבדה שטח. המניה צברה 36% בשלושת החודשים האחרונים, על פי נתוני BMO שוקי הון ומיזמים חדשים אמיצים. כפי שציינה קייט ג'וזף בדבריה לקראת הפגישה השנתית של נציבות ניירות ערך בארה"ב, החברה מצפה להמשיך ולקבל מימון חיצוני כדי לסייע ל- INOVIO להתקדם לעבר INO 4800.
על מנת לקרוא מידע על מניית קייט פארמה יש לבדוק כאן: bigshotnews.net

המימון מבוסס על 17.4 דולר

מתקן גישור של מיליארד שמספק משרד הבריאות האמריקני ובנק הפדרל ריזרב של ניו יורק. פרוסט גאמה השקעות נאמנות (FGIT), הנשלטת על ידי ד"ר פרוסט כנאמן יחיד, מחזיקה במניות במניות רגילות INOVIO ("המניות המשותפות") ונכסים והתחייבויות אחרים של החברה. ד"ר פרוסט עשוי להיחשב כבעל כלכלה של מניות INO 4800 וניירות ערך אחרים של Inovio בבעלות FG IT. רכישה של 27,291 מניות רגילות למימוש למשך 60 יום במחיר של $ 1.00 למניה ובכפוף לתקופת אחזקה של 30 יום.

בהתבסס על הדוחות הכספיים השנתיים של המנפיק

כפי שפורסם בטופס 10-Q של החברה שהוגש לרשות ניירות ערך ב- 12 בנובמבר 2019. בהתבסס על הנפקת FG IT של INO 4800 מניות רגילות וניירות ערך אחרים של Inovio, בהתבסס על כתבי האופציה הבסיסיים וההתחייבות המצטיינת של FGIT, המניה המשותפת של החברה, ועל בסיס מחיר הנפקה של 1.00 דולר למניה לכל מניה שהונפקה ובולטת במאזן הנוכחי של INOVIO. החברה דיווחה על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2019 ועל תזרים המזומנים הנוכחי שלה מפעילות ("המאזן") בצורה של טופס 12-K והגישה את טופס 10 / Q ל- SEC ול- SEC ב- 12 בנובמבר, 2019, כמו גם תזרימי המזומנים שלה מנכסים והתחייבויות אחרים של החברה ("הדוחות הכספיים"). בהתבסס על מה שדיווח ב -10 בנובמבר 2018 וכפי שדווח והוגש על ידיו בטופס 11/11/2018 ובטופס 10 (א) (3) ו- (ב) להגשתו לרשות ניירות ערך ב -1 בדצמבר. 2017.

בהתבסס על תוצאות הרבעון הראשון של 2019 ועל תזרימי המזומנים מנכסים והתחייבויות אחרים של החברה בצורה של טופס 10-K שהוגש ל- SEC ב -12 בנובמבר 2019

– — הודעה לעיתונות זו מכילה "הצהרות צופות פני עתיד" כמשמעותן בחוק הרפורמה בליטיגציה פרטית בנושא ניירות ערך משנת 1995. היא מכילה הצהרות העלולות לגרום לתוצאות, ביצועים או הישגים בפועל להיות שונים באופן מהותי מאלה שבאים לידי ביטוי או משתמעים מכל עתיד. הצהרות למראה. הודעות לעיתונות אלו מכילות הצהרות צופות פני עתיד כמשמעותן בחוקי ניירות ערך הרלוונטיים ובתקנות החלות. הצהרותיו צופות פני העתיד של בליקום בהודעה לעיתונות זו מדברות רק החל מיום ההודעה לעיתונות זו. ההצהרות צופות פני העתיד המופיעות בהודעות לעיתונות מדברות רק נכון לתאריך ולמועד זה.

על המשקיעים לקרוא בעיון את הסיכונים וחוסר הוודאות המתוארים בהודעה לעיתונות של היום ואת גורמי הסיכון הכלולים ב- 10-Q היום ובהגשתנו ל- SEC

סיכונים ואי וודאות אלה כוללים, בין היתר, את הגורמים המפורטים בסעיף "גורמי סיכון" בהגשות האחרות של החברה ל- SEC וטופס 10-K שהוגש לרשות ניירות ערך ("SEC") ב -3 במרץ, 2021.

יש לקחת בחשבון דברים רבים ושונים כשקונים מניה של אגורה ביוטכנולוגית

השפל בשוק המניות היום מתחיל בשווקים בחו"ל ביום שני שנכנעו ללחץ על המניות העולמיות מגוש האירו והמשבר הפיננסי ביוון. בעוד שהשווקים העולמיים היו אופטימיים, החוזים העתידיים על מניות הוחזקו בעלייה מוקדמת כתגובה חילוץ יווני.

Table of Contents

דילוג לתוכן