מניית וולט דיסני

נראה כי המניה של חברת וולט דיסני (סימול: DIS) נאבקת בעת האחרונה במשבר זהות. עבור הדיוטות, המשמעות היא שהמניה התאוששה אך טרם התאוששה ונראה כאילו. ביום חמישי האחרון דיווחה החברה על רווח ברבעון הראשון של 1.2 מיליארד דולר, הרבה מתחת לציפיות האנליסטים, בעוד שציפיות האנליסטים להכנסות הוחמצו. חברת וולט דיסני ושות 'דיווחה על רווח ברבעון הראשון שנפל פחות מציפיות האנליסטים, מה שגרם למחיר המניות שלה לרדת של 10% במסחר שלאחר השוק.

מניות דיסני היו במסלול העולה בחודשים האחרונים והגיעו לשיא כל הזמנים של 203.02 דולר

באותה תקופה וולט דיסני חיפש בחשאי גם פארק שעשועים חדש בניו יורק, הגדול במניות דיסני בארה"ב החל להכות לאחר שמדווח על המקרה הראשון של נגיף העטרה בארצות הברית, על פי המרכזים ל בקרת ומניעת מחלות (CDC).

זה נעשה באמצעות אפליקציה סלולרית פשוטה המאפשרת למשקיעים גישה ליותר מ -450 מניות ותעודות סל

כולל מניות דיסני. לקבלת עותק של תכונת המסחר החברתי שלנו, תוכלו לרכוש אמיתי דיסני סטו מסחר ck שמתבצע כיום על ידי סוחר מנוסה. תוכלו לצפות בפרופיל שלהם בעמוד הפייסבוק של Computershare Investor Services, בטוויטר ובאינסטגרם. הערה: עליך להשתמש במידע וולט דיסני בעמוד זה כדי להשתמש במודלים סטטיסטיים אחרים של דיסני כדי למצוא את התמהיל הנכון של מכשירי הון להרחבת התיק הקיים שלך או ליצור תיק חדש לגמרי. זה די חזק לבחון מגמות עבור מניות וולט דיסני על ידי שינוי התשומה בתרשים לעיל. אנו בודקים למידה מכונה כדי לראות כיצד יתנהגו מניות דיסני לאורך זמן במהלך רווחים והפסדים מסוימים.

השקעה במניות דיסני פירושה נקיטת כמה צעדים

כולל מחקר בחברה, קביעת סכום כסף שתוציא, ופתיחת חשבון מתווך לרכישת מניות דיסני. לאחר שעשיתם את המחקר והחלטתם להשקיע בחברת וולט דיסני, חשבו כמה כסף אתם רוצים להשקיע. קח שיעורים אלה כמדריך כיצד אנו יכולים לקנות מניות דיסני, לבנות תיק מניות סביב המניה, להפחית את הסיכון שלך ועוד.

אם אתה חלק מתוכנית ההשקעות של חברת וולט דיסני, כיצד ישולמו הדיבידנדים ומתי הם יושקעו מחדש? אם אינך נכלל בתוכנית ההשקעה במניות דיסני, מהי וכיצד היא משתווה להשקעות אחרות?

למי שקונה ומחזיק במניות וולט דיסני

אני מצפה שהתנודתיות לטווח הקצר תהפוך לאורך זמן והחברה תהיה חזקה אחרת. עבור בעלי אופק ארוך טווח כלשהו, האם מניות דיסני הן קנייה ברמה של 100 דולר כיום? בעוד שהתשואה הממוצעת למניית וולט דיסני הייתה גבוהה יותר, אני מעדיף את המגמה החיובית לטווח הארוך בטווח הקצר.

באשר לנתון זה

האנליסטים צופים כי מניות וולט דיסני יעלו מ -51 דולר ל -70 דולר בחמש השנים הקרובות, המהווה תשואה שנתית ממוצעת של 3.5%. התחזיות נמצאות בשיא כל הזמנים של חברת וולט דיסני ומצביעות על תחזיות צמיחה חזקות לטווח הארוך של אולפני האנימציה של דיסני ודיסני.

מניות דיסני מוערכות כיום ב- $ 100.73 וכמו כל סוכן מניות אחר

עליכם לרכוש את מחיר המניה המלא של דיסני. למעשה, היא נותרה אחת ההשקעות בתיק המודל שלי, הודות לייעוץ בתשלום של הכנסה לכל החיים. כשקניתי אותו בחרתי בתעודת בעלי מניות אספנות של דיסני תמורת 50 דולר, אך אינך צריך לעשות זאת אם אתה קונה במשרה מלאה – במניות דיסני.

מניות דיסני היו חלק משש פיצול מניות מאז ההנפקה

אך חלוקת המניות הראשונה לאחר ההנפקה, בשנת 1967, הייתה חלוקה של 2: 1. היום פורסם שטר חדש עם מחיר יעד, המייצג עלייה של 3.5% מהמחיר הנוכחי של 100.00 דולר. מחיר היעד למניות דיסני בבורסה בארה"ב נקבע על 4.05 דולר, או 5.33 דולר.

ב- 16 בדצמבר

אורגנה מחדש השותפות עם אולפני וולט דיסני כגבול סחורות – גבול שיא. משפחת דיסני מכרה בסופו של דבר את זכויות השם לאטרקציות מבוססות הרכבות לאולפני הקולנוע של דיסני בשנת 1982, ואף אחת מהן לא עברה לרטלאו. בעלי המניות תבעו מכיוון שהעסקה פחתה במניות דיסני והנהלת דיסני שמרה על עמדתה. במסחר פנים ב- 24 בפברואר מכר רוברט איגר, יו"ר ומנכ"ל דיסני, 196,158 מניות בחברה.

Table of Contents

דילוג לתוכן