מניית גונסון אנד גונסון

ג'ונסון אנד ג'ונסון היא עסק בעל תזרים מזומנים גבוה, ולכן אין זה מפתיע שהחברה העלתה את תחזית הרווח שלה. פעולה זו במיתון מדברת כרכים על ניהולה ועל החלוקה הרחבה בכל הקשור לגיוון כלכלי ואזורי. סימול: JNJ) רווח שהמניה שלה עולה ביותר מ -20% מדי שנה מאז המיתון – יותר משנה – והעובדה שהיא הצליחה לעשות זאת במהלך המיתון מדברת רבות על הנהלת החברה, על יכולת ההסתגלות שלה, והחלוקה הרחבה יותר שלו.

אצל ג'ונסון אנד ג'ונסון אנו מאמינים שבריאות טובה

היא הבסיס לחברה בריאה ולקהילה משגשגת, ואנו מתמקדים בתחומי הרפואה שבהם אנו יכולים לחולל את ההבדל הגדול ביותר. חברות תרופות כמו ג'ונסון וג'ונסון פועלות ללא לאות בכדי להפוך את העתיד הזה למציאות עבור חולים ברחבי העולם, המאבקות במחלות עם מדע, משפרות את הגישה בעזרת כושר המצאה ומרפאות את חוסר התקווה בלב. מהפיתוח של חיסון COVID-19 ועד לחיזוק הצינור שלנו למוצרים חדשים ומרתקים, העתיד של החברה נראה בהיר.

מרבית מכירות התרופות גדלו בשנים האחרונות והפכו את ג'ונסון וג'ונסון לאחת מחברות התרופות הגדולות בארצות הברית ולחברת התרופות השנייה בגודלה באירופה.

אז כשמדובר במדדי הצמיחה החשובים ביותר

המניה של JNJ נמצאת ממש מחוץ למחצית העליונה – מחצית מהמניה. ג'ונסון וג'ונסון מציעים גם תשואת דיבידנד של 3.5%, גבוהה מהתשואה של S & P 500 ב -2.7%, המוצעת ב -1.33% בלבד. ללא דיבידנדים, מניות J&J עלו בשנה האחרונה בכמעט 13%, לעומת רווח של 4.2% בשוק המניות בארה"ב.

המשקיעים יהיו סקרנים גם לשמוע מה יש ל- J&J לומר על עסקי הצרכנות שלה

שעשויים להכביד על צמיחת ההכנסות ברבעון זה. חפשו חדשות אודות החיסון נגד וירוס, שיכולים לעזור לעליית המניות של JNJ. הצינור של ג'ונסון מציע גם שניתן יהיה לשווק תרופות חדשות בעתיד הקרוב, מה שיגביר את ההכנסות. בהתאם לכך, תוצאות ותוצאות עתידיות עשויות להיות שונות מהותית מאלה המובעות או משתמעות באמירות צופות פני עתיד כאלה. בנוסף, ישנם סיכונים ואי וודאות הקשורים ליכולתם של ג'ונסון אנד ג'ונסון לשלב בהצלחה את משפחתה, להבטיח את המשך הביצועים של מוצריה ושירותיה, ופיתוח ומסחור מוצרים חדשים. אם אחת מההנחות הבסיסיות הללו יתבררו כלא מדויקות או כרוכות בסיכונים או אי וודאות ידועים או לא ידועים, התוצאות בפועל עשויות להיות שונות מהותית מהציפיות או התחזיות של ג'ונסון וג'ונסון. ג'ונסון אנד ג'ונסון לא מתחייבת לעדכן הצהרות צופות פני עתיד, בין אם כתוצאה מאירועים עתידיים, אירועים או אחרים.

ניתן לזהות חלק מהצהרות צופות פני עתיד אלה על ידי שימוש במילים כמו "עשוי", "רצון" או "צריך" וביטויים דומים אחרים.

למניות J & J יש דירוג RS של 80 ומעלה, הגבוה מבין כל המניות במדד S & P 500. לרוב הזוכים הגדולים יש דירוג RS מעל 80 ומעלה מאז שהם פרצו ממרוצי הפרסים הגדולים.
עבור מידע בנושא של מניית גונסון אנד גונסון ניתן לבקר באתר bigshotnews.net

המניה עלתה השנה ב -2.6%, כשרוב החדשות הרעות מתומחרות המנייה. מניית JNJ עלתה ב -8.3% ב -12 החודשים האחרונים, על פי נתוני חברת המחקר S & P Global Market Intelligence.

אנליסטים שנסקרו על ידי זקס היכו את הרווח למניה ואת צפי הצמיחה בהכנסות ב- 0.22% ו- 1.24%, בהתאמה. האוצר צופה שהחברה תרוויח 2.01 דולר למניה ברבעון הרביעי, לעומת 1.812 דולר בדוח הרווח הקודם ולתקופה בכלל.

החיסון נגד נגיף כורונה הוא אחד המועמדים המבטיחים ביותר לחיסון של ג'ונסון אנד ג'ונסון לטיפול במחלה. לשם השוואה, נובאקס דיווחה כי החיסון שלו היה יעיל ב- 48.6% בבדיקות שלב 2 בדרום אפריקה וב- 60% בארצות הברית.

Table of Contents

דילוג לתוכן