מחירי בתים במזרח תל אביב

חברות נדל"ן ישראליות מכרו בשנה שעברה הכי הרבה ניירות ערך חוב במשך שש שנים, כך לפי חברת מודי'ס מידרוג, סוכנות דירוג תל אביב, שהביאה לגידול של 55 אחוז בהנפקת התאגידים. חברות הנדל"ן גבו 10 מיליארד שקל (1.2 מיליארד דולר) במחצית הראשונה של 2016, לעומת 10 מיליארד שקל אשתקד ולמעלה מחמישה מיליארד שקל בשנת 2015, על פי הנתונים האחרונים של תל אביב – חברת מודי סוכנות הדירוג העלה את דירוג האשראי של חברת הנדל"ן.

מחירי הדירות עלו ב -19.7% ברבעון הרביעי של 2014

העלייה הגבוהה ביותר שנרשמה במחצית הראשונה של השנה, על פי הנתונים האחרונים מתל אביב – מודי'ס מידרוג. עליית המחירים הובילה על ידי מבול של בנייה חדשה ועליית הביקוש לנדל"ן במזרח ירושלים, שם מחירי הדירות עלו מהר יותר מאשר באזורים אחרים בישראל מאז הרבעון השלישי של 2014.

דירה בת 100 מ"ר רגילה בתל אביב יכולה לעלות 600,000 $

לעומת 120 $ למ"ר לפני ארבע שנים. דירות M עולות בדרך כלל 7,800 דולר למטר רבוע, ודמי השכירות היקרים ביותר הם ברובע העסקים המרכזי, עם שכירות חציונית של כ -1,500 דולר למטר רבוע. שכר הדירה היקר ביותר נמצא במחיר של 2,200 דולר לחודש.
למידע נוסף על מחירי בתים במזרח תל אביב יש לגשת לאתר israhouse.co.il

כחלופה זולה יותר

השכרת דירה או דירה שלמה יכולה להיות אפשרות טובה עבור אנשים עם הכנסות נמוכות יותר. שכירת חדר בתל אביב פירושה גם לחלוק את כל הבית, עם עלויות שירות בגז וחשמל. שמחתי לשמוע על המחירים הנמוכים יותר, אך העובדה היא שיש הבדל גדול בין השכרת חדר יחיד או זוגי, או דירה שלמה, דירה או אפילו דירת שני חדרים בתל אביב. הם יקרים יותר לניהול, סביר יותר שיגמר להם הכסף, ופחות נגישים לסטודנטים עם פחות מ -1,000 דולר בשכר דירה בחודש.

בישראל חלה עלייה דרמטית במחירי הדירות בשנים האחרונות, למעט 2011, עולה מנתוני מכון הנדל"ן בישראל. גם הכלכלה החזקה במדינה היא כוח מניע, אך לא חזק כמו בשנים האחרונות.

תל אביב, למשל, חלה עלייה שנתית ממוצעת של 2.5% במחירי הדירות בשנת 2007, הגבוהה ביותר מכל עיר במדינה. באופן מפתיע, היא רשמה את גידול מחירי הדירות השנייה בגובהה של עיר בישראל בישראל, מאחורי ירושלים.

במחוזות תל אביב

שם השולט בשוק הפתוח, נקנות פחות דירות בשוק הקבוע, והמחירים באותם מחוזות מושפעים ממדד מחירי הנדל"ן שעולה בשכונות בירושלים. בינתיים, במחוז גוש עציון, מהיקרים בישראל, נרשמו עליות קטנות יחסית למחוזות אחרים; רק בקיבוץ בית חאנון ובמחוז גושנג נגב חלה ירידה במחירי הדירות.

למרות שעדיין ניתן למצוא בתים בר השגה באזורים מרוחקים

לרוב לרוכשים בתקציב הדוק אין מספיק כסף לרכוש בית הגון, והשכרה היא לרוב אפשרות קשה עוד יותר. ההיצע הדל של בתים להשכרה פירושו שהם בדרך כלל נאספים ברגע זה על ידי אלפי שנים, שמוכנים לשלם סכומים מופקעים.

הסיבה לחיפוש אחר אפשרות נוספת

היא שיש מקום להשכרה בתל אביב והסיכויים למצוא אחת הם הרבה יותר גדולים. היו מוכנים לשלם יותר עבור דירה מרוהטת בתל אביב, מכיוון שציוד האירוח עולה תשלום נוסף. אין שום ערובה שהבעלים יצפה ממך לטפל ברהיטים או להשאיר לך למצוא את זה עבורך. אז אתה יכול לצפות לבזבז יותר כסף בחודש ולמצוא בית מפוקח.

הגודל עשוי להשתנות בהתאם לבחירת החדרים, אך דירות בתל אביב יכולות להגיע לכדי 150 מ"ר והן מהוות התחלה, במיוחד עבור משפחות צעירות. דירות כרם האתימנים הן מהזולות בתל ישראל, אם כי הן גם הקטנות ביותר.

מחירי הבתים בישראל עלו ב -3.5% בממוצע לשנה בין 2006 ל 2017

יותר מכפליים מהממוצע העולמי של 2.7%. מחיר הדירות הממוצע בישראל עלה בכמעט 13% מהרבעון הראשון של שנת 2010 לרבעון השני של 2011, בעוד שער הריבית הגיע ל -3% (25 דולר) ביוני 2011. באפריל 2012 הוא הועלה ל -1.75% כדי לצנן את המחירים ולמנוע בועת דיור. .

Table of Contents

דילוג לתוכן