מה זה יועץ משכנתא

האם כשאתה קונה הלוואת דירה, האם ברשותך מתווך משכנתאות (הידוע גם כמלווה ישיר בענף המשכנתאות) או קצין הלוואות בנקאי המוגבל למשכנתאות שמספק הבנק? כשאתה מחפש הלוואות לבית, האם מתווכי המשכנתאות שלך מתנהגים כמתווכים בינך לבין המלווה, או שיש להם נושאי הלוואות משלהם?

ניתן לפנות ישירות לבנק או לאיגוד אשראי, או להשתמש בחברת משכנתאות מומחית או במלווה מקוון. אתה יכול לשאול את מתווך המשכנתאות שלך מה הוא עושה, אבל הוא לא רק ילך לבנק, אלא גם ילך מבנק לבנק וילווה למלווים מיוחדים מחוץ לבנקים.

אם אין לך זמן או סבלנות להגיש בקשה למשכנתא ואתה רוצה מישהו מעבר לפינה שיודע לנהל משא ומתן על שיעור

או שתרצה לדעת על כך, דבר עם מתווך המשכנתא שלך, הם יהיו את הכרטיס שלך לתעריף נמוך יותר. אם אין לך זמן לחפש משכנתאות כרגע, מכיוון שהשיעורים משתנים שם ועליך לוודא שהבקשה שלך מתהפכת במהירות, מתווכי משכנתאות הם בחירה נבונה. יועץ המשכנתא שלך ייפגש איתך ויעבוד איתך כדי לראות איזו אסטרטגיה ואפשרויות משכנתא הכי מתאימות לך לקבל את המשכנתא. אני מקווה שבעזרת מתווך המשכנתאות שלך תמצא מלווה שיציע לך את המשכנתא שאתה רוצה וזקוק לך מהר יותר ממה שהיית עושה עם עסקת משכנתא משלך, אך אם לא, מתווך משכנתא הוא הכרטיס לשיעורים נמוכים.

למצוא את המתווך המתאים למשכנתאות זה כמו לבחור את המלווה המשכנתא הטוב ביותר

לכן זה חכם לראיין לפחות שלושה אנשים כדי לברר אילו שירותים הם מציעים, כמה ניסיון יש להם וכיצד הם יכולים לעזור לפשט את התהליך. אם אתה מבצע את המחקר ומדבר עם מתווך המשכנתאות שלך על הצרכים והכלכלה שלך, הם ידריכו אותך בתהליך המשכנתא וההלוואות מחדש וימצאו לך עסקה טובה. יועץ המשכנתאות שלך יכול גם לעזור לך למצוא חברות טובות למימון עצמך, ואילו המתווך שלך יכול לעזור לך למצוא את האפשרויות הטובות.

לאחר שנים של עבודה בענף המשכנתאות

למתווך המשכנתאות תהיה גישה למגוון עצום של מלווים. בדרך כלל תהיה להם גישה למלווים רבים יותר מאשר כל לווה של משכנתא יכול לגייס ללא עזרתם. מתווך המשכנתאות שלך יוכל למצוא את עסקאות המשכנתא הטובות ביותר המוצעות על ידי המלווים שלהם על ידי שימוש בידע בשוק ובהנפקתו.

יועץ ומשכנתאות למשכנתאות ימליץ רק על משכנתאות הניתנות על ידי קבוצת מלווים נבחרת

יועץ משכנתאות בבנק דומה מאוד למתווך משכנתאות, אך עצתו עדיין תהיה חסרת פניות. מתווכי ויועצי המשכנתא של הבנק מחויבים למוצרי המלווה וכל שוק מתווכי המשכנתאות מחויב למוצרי המלווה.

יועצי ומשכנתאות למשכנתאות הם מומחים ייעודיים למשכנתאות

ואילו יועצים פיננסיים עצמאיים (IFA) מציעים גם אותו סוג של ייעוץ למשכנתאות. לעומת זאת, יועצים פיננסיים יכולים לייעץ במגוון רחב של סוגים שונים של משכנתאות, כמו הלוואות לבית (HELOC). אם אתה כמוני, יתכן שאתה מכיר יועץ משכנתאות עצמאי או מתווך כמתווך משכנתא. יועץ משכנתאות מתמחה רק במשכנתאות וכל שוק יועצי המשכנתאות מוגבל על ידי מוצרי המלווה ולא רק מוצרי המשכנתא של המלווה.

מתווך משכנתאות

הוא סוג של עסק למשכנתאות, בעוד שקציני אשראי הם אנשי מכירות שמשלמים להם בכדי לתת לכם את המידע הדרוש לכם כדי לבחור משכנתא העומדת בדרישות המשכנתא שלכם. מתווך משכנתא הוא פקיד אשראי שתפקידו להדריך אותך במוצרי ההלוואות הספציפיים שמציע מתווך משכנתא כלול. מתווכי משכנתאות מציעים אפשרויות משכנתא רק למוסדות פיננסיים איתם אתם עובדים ומשמשים כמתווכים עבור מגוון מלווים בתחום המשכנתא. מנהלי אשראי יכלו לטפל גם בהלוואות מסוגים אחרים, אך משכנתאות הן הלחם היומי של המתווך, כך שאולי הם לא מכירים אותן כמו מוצרים משכנתא אחרים.

מתווכים למשכנתאות לא רק יעזרו לכם להבין כמה כסף תוכלו ללוות לרכישת בית

הם גם ידריכו אתכם בתהליך הכספי מתחילתו ועד סופו. הם גם יעזרו לך למצוא את המשכנתא הטובה ביותר לנסיבות האישיות שלך ולעבוד עם המלווים והמלווים על המשכנתא שלך. מתווכים יכולים להיות בעלי ערך רב כאשר אתם קונים בית בפעם הראשונה בחייכם או בעיצומו של משבר פיננסי, כמו אובדן עבודה.

הם יכולים לעזור לך להגיש בקשה למשכנתא ולבצע את מרבית ההרמה הכבדה בדרך

בין אם זה קניית בית או מימון מחדש של משכנתא. אם אין לך זמן לחקור את כל האפשרויות להלוואת הבית שלך, מתווך המשכנתאות שלך יכול לעשות את כל העבודה בשבילך. ואם אתה לוקח משכנתא אחרת או שוקל להחזיר, מתווכי המשכנתאות יכולים גם לעזור לך להעריך את האפשרויות הטובות ביותר הקיימות, כגון יחס הלוואה לערך (LTR) או מקדמה.

Table of Contents

דילוג לתוכן