להזמין תור באינטרנט לרופא

תוכנת תכנון רפואית המסייעת לך לנהל ולארגן את העיסוק הרפואי שלך, החל מתזמון פגישות עם רופאים וכלה בתכנון ביקורים. כאן תלמד את מה שאתה צריך לדעת כדי לקבוע ולהכין את התור לרופא הווירטואלי שלך, כך שתוכל לדאוג לכל צרכיך הרפואיים מבלי לצאת מהבית.

אם העיסוק שלך מחפש תוכנת תזמון

פונקציה זו פועלת לכל פרקטיקה רפואית שלא תוכננה במיוחד עבורו. אם אתה זקוק רק לפגישה לתזמון או לתזכורת דוא"ל פשוטה, תוכל להגדיר אותה באמצעות Sagenda, שקל לשלב אותה. ניתן להטמיע כפתור וטופס הזמנה לאתר הקיים שלך, והתרגול יכול גם לגשת לפונקציית הצ'אט הישיר כדי לדבר עם מטופלים. אתה יכול להשתמש בסגנדות כדי לשתף קישורים להזמנת פגישות עם מטופלים ולשלוח דוא"ל ותזכורות SMS.

אתה יכול גם לגשת לאירועים וירטואליים כך שתוכל לגשת לוועידת וידאו ישירות באמצעות קישור פשוט שנשלח באמצעות SMS או דואר אלקטרוני.

לפני שתקבע פגישה, ודא שיש לך גישה לאינטרנט וטכנולוגיות מסוימות בכל עת. בדוק האם הביטוח שלך מכסה טלרפואה והאם אתה יודע כיצד להגדיר ולהשתמש בטכנולוגיה לפגישות עם רופאים וירטואליים.

באפשרותך להתחיל בחיפוש תוכנה וללמוד על כמה מכלי התוכנה הרפואיים הפופולאריים והמדורגים ביותר שיש

גלה את רשימת כלי התזמון המקוונים בחינם ובעלות נמוכה, וכן את המדריך שלנו לאפשרויות ביטוח הבריאות המקוונות הטובות ביותר באזורך.

ראשית

עליכם לוודא שחברת ביטוח הבריאות שלכם תשתלט על תור הרופא הווירטואלי אותו תרצו לתכנן. אם ביטוח או הוראות חוק מאפשרות לכסות פגישות טל-רפואיות, הן יכולות להיות יקרות יותר או פחות מביקור פנים אל פנים, אומרת סביליה. העלות המדויקת, לעומת זאת, תלויה בסיבת המינוי והאם אתה צריך להיראות באופן אישי. אם אתה כבר מטופל מבוסס וביקשת פגישה, התשלום יכול לעבוד, אך רק חברת הביטוח יכולה לומר זאת ישירות, "אומרת סביליה.

אם יש לך בעיות

נסה להתקשר לצוות בפרקטיקה הרפואית שלך או שליחת דוא"ל שידריך אותך בתהליך ויעזור לך למצוא את הפגישה הווירטואלית שלך. אם אתה מטופל חדש בבריאות דנבר וזקוק לקבוע פגישה, התקשר למרפאה שבחרת. תוכל גם להתקשר לאחת מ- 24 המרפאות -מרכזי הטלפון שלך באופן אישי או התקשר למספר 1-888-543-4357 באופן מקוון או בטלפון אם אתה קובע פגישה עם ספק קיים, כמו מומחה. חולים קיימים יכולים לקבוע פגישות מקוונות במרפאה המקומית שלהם או במשרד הרופא שלהם, וכן מטופלים חדשים חדשים בדנבר בריאות יכולים להתקשר לפגישה באחת המרפאות.
למידע נוסף בנושא של להזמין תור באינטרנט לרופא יש לבדוק כאן: torim4u.co.il

אם מטופל חדש מעוניין לקבוע פגישה באופן מקוון במרפאת הנסיעות Ü-GYN, בקר במרפאה המקומית או בנסיעות המקוונות של המרפאה. מרפאה בטלפון 1 – 888 – 543 – 4357.

אם למתרגל שלך אין אתר עם תזמון, הוא יכול להציע ליוצר האתר עותק חינם של אתר הנסיעות של מרפאת הנסיעות U-GYN. אם לתרגול כבר יש אתר, תוכלו להוריד את הכלי ולהתקין אותו במרפאה או באתר תרגול קיים, כמו אתר משלכם או מרפאה מקומית.

פרקטיקות פרטיות וקבוצתיות יכולות להשתמש בתוכנה

כדי לארגן ביקורי רופאים, פגישות מטופלים וביקורי בית. ארגוני בריאות יכולים לקבל פגישות מסביב לשעון, לפרט את זמינות השירותים, לשלוח תזכורות אוטומטיות לפגישות ושירותים בדוא"ל, לקבל או לדחות פגישות בטלפונים נייחים או בטלפונים ניידים, לקבל הודעות בדוא"ל על פגישות ושירותים ולקבל תזכורות לפגישות. תכונות אחרות כוללות את היכולת להזכיר או לאשר למטופלים את כתובת החולה הקרובה שלהם, התראות בדוא"ל כדי להזכיר להם שיחות חולה קרובות, פגישות חוזרות וקביעת פגישות עתידיות.

תקבל שיחה המאשרת את המיקום שלך

תאריך ושעה וגם תראה את המידע ב- MyChart שלך. בקשת הפגישה מאפשרת לך להחליט מה ברצונך לראות, ואם העיסוק שלך מעוניין במשהו מיוחד לפגישה זו, תוכל למצוא כאן את הפגישות הרפואיות הטובות ביותר בחינם, לפי סדר האלף-בית. זכור שבעוד שיש כמה אפשרויות בחינם הזמינות עבורך, כל הפונקציונליות של אפשרויות אלה כלולה גם בגרסה החינמית של התוכנה.

אם אתה זקוק למשהו שדורש בדיקה גופנית

כגון כאבי בטן או קוצר נשימה, או משהו חמור יותר, כגון התקף לב, הרופא שלך עשוי להציע לך לבוא גם פנים אל פנים לְבַקֵר. אם אתה פונה למומחה שראית מזה כמה חודשים, הרופא יכול לקחת הביתה סימנים חשובים (טמפרטורה, לחץ דם, משקל וכו ') ומידע שניתן לדון בו במהלך הפגישה.

לדנבר בריאות יש מומחים רבים שניתן לראות ללא הפניה על ידי ה- PCP שלך, אך רוב ההתמחויות שלנו דורשות הפניות. למי שדורש הפניה, הספק שלך יכול למלא טופס כדי לשלוח אותך למומחה בתחום הרפואה של דנבר, כגון רופא ראשוני או רופא חירום.

Table of Contents

דילוג לתוכן