כרטיסי ביקור מהיום להיום

פלסטיק חלבית, שמראהו השקוף למחצה מתמקד בעיצוב ובטקסט המודפס בצד אחד. הדפים המודפסים מבריקים או מט אלגנטיים עם UV רעיוני מאוד. אם אתה מעדיף להדפיס את כרטיסי הביקור שלנו בצורה מסוימת, אנו מציעים כרטיסי ביקור מנוקבים בצורת עלה, עיגול וחצי עיגול. דפי ההדפסה יכולים להיות מבריקים, מט אלגנטיים או רעיוניים מאוד. אם אתם מעדיפים מראה יוקרתי או כפרי יותר, כרטיס הביקור שלנו זמין בגודל של 17 נק '.

כרטיסי ביקור מגיעים במגוון צורות מוגדרות מראש

עם פינות מעוגלות מכל הצדדים וללא פינות מעוגלות. כרטיסי ביקור מודפסים בצורה של חומר כרטיסים, אך האפקטים החזותיים, שיטת ההדפסה, העלויות ופרטים אחרים משתנים בהתאם לנורמות תרבותיות וארגוניות והעדפות אישיות.

אם תבחר בעיצוב אישי

אנו מבטיחים את איכות הדפסת כרטיסי הביקור הסטנדרטיים שלנו. להדפסה מהירה יותר, יעיל יותר להחזיק קובץ עם עיצוב כרטיס הביקור שלך. אם יש לך קצת ידע ברקע לגבי הפרטים הטכניים של הדפסת כרטיסי ביקור וכיצד לעשות זאת, קבל את הקובץ שלך ובדוק את הוכחת ההדפסה.

אנו נדפיס את כרטיס הביקור הרגיל שלך היום והוא יהיה מוכן למשלוח ביום העסקים הבא

הזמינו לפני 10 בבוקר ובחרו הדפסה 24 שעות בקופה וההזמנה שלכם מובטחת למשלוח תוך 24 שעות. כדי לברר מתי תקבל את כרטיס הביקור שלך, בחר בקישור קבל הצעות מחיר והזן את המיקוד שלך.

אם ההזמנה שלך בוצעה לפני הצהריים

מערכת כרטיסי הביקור שלנו בלאס וגאס תטען ותדפיס את הגרפיקה שלך באותו יום, וכל מה שאתה צריך לעשות זה להציג את הגרפיקה שלך. הזמנות שירות באותו יום ייאספו במיקומי ונקובר שלנו תוך 1-2 ימי עסקים מיום התפוגה והתאריך שבו תשחרר את הוכחת PDF המקוונת שלך. אנו ממליצים ללקוחות להמתין עד לאישור האיסוף שלהם בדואר אלקטרוני לפני איסוף ההזמנה.

תוכלו לעצב את כרטיס הביקור שלכם באתר האינטרנט שלנו באמצעות כלי העיצוב המקוון החינמי שלנו ולהעלות את עיצוב כרטיס הביקור המלא

שלח את ההזמנה שלך להדפסת תובנות דיגיטליות עד הצהריים ואנחנו נקבל את כרטיסי הביקור שלך באותו יום שהם מוכנים, מבריקים ומוכנים להפצה. לאחר שתסיים את ההזמנה, התקשר אלינו או בקר בחנות הפיזית שלנו בכתובת 159 North Gibson Road, Henderson, NV באזור לאס וגאס.
למידע מורחב על כרטיסי ביקור מהיום להיום כדאי לבקר ב- digitalbcard.co.il

חנות UPS מציעה מגוון רחב של שירותי הדפסה וגימור כולל גישה לקבצים אלקטרוניים באמצעות דואר אלקטרוני

תקליטור או USB, הדפסה דיגיטלית צבעונית ושחור-לבן, כריכת עותקים בשחור-לבן, קומפילציה ולמינציה. אתה יכול לאסוף את הזמנת ההדפסה שלך מחנות UPS, שירותי הדפסה ממומחה בחנות, לשלוח אותה למקום שאתה זקוק לה או למסור לך אותה. השג תיבת דואר עסקית או אישית בחנות UPS.

המשמעות

היא שהם מדפיסים את הכרטיס שלך בעבודה באותו יום ושולחים אותו למחרת. להדפסה באותו יום יש כמה אפשרויות להמרת נייר, וניתן להדפיס כמויות קטנות (100 כרטיסים) או את כל הכרטיסים בבת אחת. ב- 24hourprint עליכם לבצע את ההזמנה ולמסור מידע מלא.

ההערכה שלי לעלויות המשלוח לאופציה הזולה באותו יום היא 100 דולר לכרטיס מבריק למחצה של 16 נק ', אך עלויות המשלוח משתנות בהתאם לכמות הנייר ומשקלו (עד 30% בזמן הפרסום).

כרטיסי Jukebox עולים 7C / כרטיס ודורשים מינימום הזמנה של 500 $ לכרטיס

שהוא ממוצע בהשוואה למחירים ולגודל ההזמנות של שירותים אחרים. החברה צופה זמן עיבוד של תשעה עד אחד עשר ימים להגעת הכרטיסים שלנו ועד שלושה שבועות להגעת ההזמנות שלנו בתקופת חג המולד. בזמן הפרסום, ג'וקבוקס סיפק עלויות משלוח משוערות ועלות המשלוח הרגילה עבור ההזמנה שלנו הייתה 10 דולר ארה"ב כדי לשלוח את הבחירות המובילות שלנו.

CreatedC מבין שהחיים מהירים

ולכן אנו גאים להציג את הדפוס באותו יום, שירות ההדפסה באותו יום ושירות משלוחי לילה המאפשר לך להזמין כרטיסי ביקור יום אחד ולהחזיק אותם בידיים ביום הבא. . הזמינו כרטיס ביקור (למעט סופר ריבועים) באופן מקוון בשעה 14:00 EST וקבלו אותו באותו יום.

הכרטיסים שיש בידך קובעים את הרושם שלקוחות חדשים וישנים על המותג שלך. מסיבה זו, אנו מציעים הדפסה באותו יום ולא מתפשרים על איכות המוצר.

הופעתם של מדפסות הזרקת דיו ולייזר אישיות אפשרה לאנשים להדפיס כרטיסי ביקור בעיצובים העשויים מחומרים שנחתכו מראש בבית

בכרטיסי הביקור הראשונים היו נקבים וקצוות לבד קלים. שיפורים בעיצוב, במדפסת ובנייר מאפשרים להדפיס את הכרטיסים במראה ותחושה מקצועיים. קבצי עיצוב ברזולוציה של עד 300 ppi יכולים להוביל לטשטוש ופיקסציה.

Table of Contents

דילוג לתוכן