טיפים לקוסמטיקה רפואית

אם חשבת אי פעם על סוג העור שלך או התקשית להחליט איזה מוצר לטיפול בעור לקנות, ביקור אצל כירורג קוסמטי יכול להועיל. הנה אינפוגרפיקה שימושית שעוזרת לך בזמן שאני כותב על היתרונות של טיפול אצל מנתח פלסטי, כמו גם היתרונות והחסרונות של שהייה בתרופה.

בבית חולים

קוסמטיקאית רפואית יכולה לעבוד עם חולי סרטן כדי לעזור להם ללמוד טכניקות לחות לעור יבש. הם עוזרים לאנשים לטפל ולמנוע אקנה בעזרת טיפול מונע בעור, והם יכולים גם לעזור לך לבחור עור – מוצרי טיפוח עור המסייעים להילחם במחלות כגון אקנה, אקזמה, רוזצאה, פסוריאזיס ומחלות עור אחרות (בתנאי, כמובן, הרופא שלך נותן לך אישור).

קופירייטרים קוסמטיים שיודעים את הנחיות ה- FDA יכולים לעזור לכם ליצור תוויות ואריזות למוצרי קוסמטיקה העומדים בדרישות

בלוג זה יכול לשמש גם מקור טוב להכיר בפני אסתטיקאים רפואיים אחרים כמו רופאי עור, רופאי עיניים ואנשי מקצוע בתחום טיפוח העור.
כדי לקרוא עוד ניתן לבדוק כאן: https://morbeauty.co.il

אם אתם מחפשים שינוי בקריירה מאסתטיקה למקצוען רפואי

הנה כמה טיפולים אסתטיים חדשים שיוסיפו לעסק שלכם. ד"ר ג'ון ד. דולאן, רופא עור ב"דרמתולוגיה של Lakeview ", למשל, מתמקד בטיפול בעור אתני. ספא גרין בלונגמדו, MA מתמקדת בשיפור ניתוחים פלסטיים עם מוצרי טיפוח וטיפולים אורגניים. Lakeviews Dermalology מציעה מגוון רחב של טיפולים כולל טיפוח עור, טיפוח עיניים וטיפול בקרוב בסרטן העור.

מומלץ ללמוד עוד על קווי הטיפוח שאולי תרצו להשתמש בהם לטובת מוצרים ללא מרשם. חפש את האזורים החשובים ביותר עבורך, כגון גוון עור, צבע, מרקם ומרקם שיערך.

כדאי לנסות את   קובי ברוך מוצרים לחויה מושלמת

מכוני ספא רפואיים רבים הם יופי של חנויות המציעות מגוון שירותי קוסמטיקה

יש רופאים שמרכזים את העיסוק שלהם יותר בקוסמטיקה (נקראת גם דרמטולוגיה קוסמטית), אחרים אוהבים לתרגל את כל ההיבטים של רופא העור עם המטופלים שלהם. כחבר דירקטוריון – רופא מוסמך – אתה צריך לעבוד על כישורי הליבה שלך במשך שנתיים לפחות, אומר ד"ר פולר. הכשרת האסתטיקה משתנה בין מדינה למדינה, אך בדרך כלל אסתטיקאים משתתפים בקורס בן שנה או שנתיים המתמקד בטיפול בעור, טיפולי פנים והליכים לא פולשניים.

הגדרה החוקית של מוצרי קוסמטיקה רחבה ברוב המדינות

, ניתן להבין את הקוסמטיקה כמגוון רחב של מוצרים, החל מקוסמטיקה לטיפול בעור וכלה בקוסמטיקה וקוסמטיקה לטיפול בשיער. קוסמטיקה היא כל חומר שישמש כמרכיב של מוצר קוסמטי. רוב הקוסמטיקה שונה ביישום המיועד שלהם, כגון מוצרי קוסמטיקה המיועדים לשימוש בפנים ובעין, בדרך כלל מוחלים בעזרת מברשת, ספוג איפור או קצות האצבעות. חלק מקטגוריות המוצרים החשובות ביותר בשוק הקוסמטיקה מחולקות: קוסמטיקה, קרמים, קרמים, שפתון, קרם לחות , צלליות ולק.

ניתן להשתמש בקוסמטיקה בכדי להדגיש תכונות טבעיות בעדינות וליצור מראה חדש לגמרי מהעולם הזה

בעונה זו של צלליות נוצצות וריסים מלאכותיים, זכרו להתאפר בבטחה מתחת העין. אם יש לך שאלות לגבי שגרת הקוסמטיקה שלך או מצב עיניים שעשוי לדרוש טיפול מיוחד, שאל תחילה את הרופא שלך. אם יש לך שאלות או חששות אם בטוח להתאפר, התייעץ עם המנתח או רופא העור. לכתוב למישהו או לשלוח לו דוא"ל הוא פיתרון אחד, אך אם לא, תמיד תוכל להתייעץ עם רופא כירורג ו / או רופא עור.

בלו

הוא מחבר מאמר של המועצה האמריקאית לכירורגים קוסמטיים, המספר הכל על הבחירה במנתח פלסטי. אסתטיקאים (לעיתים אסתטיקאים מאויתים) אינם רופאים, אלא מבצעים פרוצדורות קוסמטיות כמו הסרת שיער, איפור וטיפול בעור. תפקידו של מנתח פלסטי רפואי הוא לעזור לאדם לשפר את דימוי הפנים והגוף שלו. רופאי עור קוסמטיים הם רופאים המטפלים לעיתים קרובות בחולים מסיבות קוסמטיות, כגון החלקה של קמטים, תיקון גוון ומבנה העור או הידוק עור נפול.

תשכחו מטיפולי פנים, מנתחים קוסמטיים, רופאי עור וספא רפואי, עבור קוסמטיקאיות או רופאי עור בספא רפואי, אז זה לא רק הליך קוסמטי.

אתה יכול להציל את עצמך על ידי השקעה בעור שלך עם בסיס

ואתה יכול גם לסחוט את המייק אפ שלך לתשתית מינרלית. זה נקרא "מייק-אפ מינרלי" מכיוון שיש בו ריכוז גבוה של מינרלים כמו סידן, מגנזיום, ברזל, אבץ ונחושת. בסיסים מינרליים מאפשרים לעור לנשום נוזלים, דבר הכרחי כאשר העור מנסה להחלים מאדמומיות ורגישות.

למרות שיש מוצרי קוסמטיקה שונים המשמשים למגוון מטרות שונות

כל מוצרי הקוסמטיקה מיועדים לשימוש חיצוני. יצרני קוסמטיקה בודקים את מוצריהם בכמה זמן הם נשארים בטוחים ושימושים בתנאים רגילים וכדי לקבוע כיצד שינויי טמפרטורה ולחות משפיעים על האיפור.

כתוספת משלימה לטיפוח העור שלך

סרום זה מכיל מרכיבים כגון נוגדי חמצון ורטינול, המסייעים בשיפור בריאות העור על ידי הרגעת אדמומיות ושיפור המרקם והמוצקות. הוסף כמה שתרצה כדי לקדם את בריאות העור, כגון מרכיבים נוגדי דלקת, נוגדי חמצון ולחות.

Table of Contents

דילוג לתוכן