חברת שליחויות אמינה לעבודה עם עסקים באינטרנט

שליח נותר רעיון עסקי בר קיימא לערים מדרגה 2 ו -3. עבור חברות משלוחי מזון ומכולת, אתה צריך פריט פיזי למשלוח ללקוח, בעוד שחברות איסוף צריכות צי משלוחים משומן היטב וסוכנים אמינים ומקצועיים.

באקלים של תלות גוברת בשירותי שליחויות איכותיים ואמינים

הקמת חברת שליחויות יכולה להיות מהלך חכם עבור יזמים שרוצים להיות הבוס שלהם ולנהל עסק גמיש ומותאם אישית. שירותי שליחויות הם אידיאליים לסטארט-אפים מכיוון שהם דורשים מעט מאוד כסף להפעלה, ללא הכשרה או השכלה רשמית ויכולת לתקשר ביעילות עם לקוחות. אם אתה חושב להקים חברה משלך כדי לספק חבילות וחבילות לעסקים פרטיים, בדוק את רשימת הבדיקות של 20 הנקודות הבאה כדי לעזור לך לפתוח עסק שליחויות מצליח.

לפני שתתחיל בשירות השליחים שלך

אתה צריך מקור תחבורה אמין כדי לספק חבילות. רוב שירותי השליחים דורשים מקום לאחסון חבילות לפני מסירתם. שליחים במשרה מלאה בוחרים במשאיות משא כסוג של שירות משלוחים מכיוון שהם מספקים שטח מטען גדול להובלת הסחורה שאתה מעביר ללקוחות.

חפש שירות שליחים שיספק לך הוכחת משלוח, כך שתוכל להיות בטוח שחברת המשלוח שלך עונה על הציפיות שלך. אתה יכול להגיד לשליח שלך מתי החבילה צריכה להימסר לך ולוודא שהיא מגיעה בזמן.

עליך לוודא שאתה משתמש בשירות שליחים זול ואמין

כדי לספק את לקוחותיך. ככל שחווית האספקה שלך תהיה טובה יותר ללקוחות כך יהיו לך פחות בעיות בסופו של דבר ופחות בעיות יקבלו את שירות השליחים שבחרת. אולי כדאי להזמין שותף למשלוח שיספק רשומות מעקב אחר חבילות ואפשרויות משלוח שיעניקו לך וללקוחותיך ביטחון בהתבסס על צרכי הלקוחות שלך והמוצר שאתה מוכר.

לעסקים מקוונים כדאי לזכור שהאינטראקציה האנושית היחידה שיש ללקוחות שלך

היא כנראה איתך ושירות השליחים שלך. לקוחות הם הגורם החשוב ביותר בכל עסק של מסחר אלקטרוני, ושביעות רצון הלקוחות צריכה להיות בראש סדר העדיפויות שלך. עסקים קטנים מפעילים את שירותי המשלוחים שלהם באופן מקוון כדי להגדיל את הזמנות השליחים העיקריים, להפחית את הלחץ ומאפשרים לך להתמקד בחלקים אחרים של העסק.

איך נהג המסירה מתנהג מול הלקוחות שלך משפיע על הסיכוי שהם יקנו ממך. להיות מודע לבעיות הנפוצות ביותר שלקוחותיך חווים בעת רכישת וקבלת משלוחים יסייע לך למצוא את שירות השליחים המתאים לעסק שלך.

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון מראש בבחירת השליח הטוב ביותר לעסק המסחר האלקטרוני שלך על מנת להבטיח שירות חלק וללא בעיות ללקוחות

להלן 10 ספקי שירותי השליחים המסחריים האלקטרוניים בהודו שאיתם תוכל לעבוד כדי להביא את הלקוחות שלך למיקומם הרצוי בזמן. בדוק את ספקי שירותי השליחים הטובים ביותר לעסק המסחר האלקטרוני הקרוב או הקיים שלך בהודו.

אם העסק המקוון שלך קטן ויש לו תזרים מכירות יומי משמעותי

אתה יודע שבחירת פתרון המשלוחים הטוב ביותר היא גורם חשוב לפעולה חלקה של המסחר האלקטרוני שלך. על מנת להבטיח משלוח יעיל ולשמור על שביעות רצון הלקוחות, עליך לספק מגוון חנויות לוגיסטיות חיוניות לחנות המקוונת שלך. אבל אם צרכי המשלוח היומי שלך משפיעים על ההצלחה והמוניטין שלך, אז אתה צריך משהו יותר מאשר UPS ו- FedEx.

אם אתה רוצה לשפר את שירות הלקוחות שלך ולהגדיל את העסק שלך

תשומת הלב היא קריטית לתהליך המסירה שלך. אם החברה שלך לא מציעה מגוון אפשרויות משלוח, היא תחמיץ לקוחות פוטנציאליים רבים. כפי שציינת, שירותי משלוח חשובים במסחר אלקטרוני, לכן ודא שהם טובים ככל האפשר.

רוב השליחים צריכים לשווק לחברות אחרות המחפשות שליחים

חלק מבעלי העסקים עשויים להיות מהססים להשתמש בשירותיו של שליח. זה יכול לנבוע מחוויות רעות קודמות עם שירותי משלוחים של צד שלישי, או שהם אינם מודעים ליתרונות של מיקור חוץ של אספקת המוצרים שלהם.

בנוסף לשירותים אלה, ECOM אקספרס מציעה שירותי שליחויות אחרים: משלוח אקספרס לדלת הכניסה, בדיקות איכות של פריטים שהוחזרו ומשלוח מובטח ללקוחות אם הפריט יוחזר למוצאו או למחסן והושלם תוך 72 שעות. .

בנוסף למשלוח סטנדרטי בן יומיים באתר

UPS מציעה מגוון שירותי משלוח דחופים באותו היום באמצעות UPS. האפשרויות כוללות אוויר, צ'רטר יבשתי, מטען יד, פנים בינלאומי, מאובטח, דיוק ושירותי ערך מוסף בהתאם לצרכי המשלוח של השולח. FedEx הוא שירות שליחויות מסחר אלקטרוני שעשה לעצמו שם בשוק הלוגיסטי העולמי והגיע להודו כדי לספק לעסקים מקוונים פתרונות משלוח אופטימליים.

ראוי לציין שבעוד משלוח חג המולד בשנת 2017 היה כואב עבור הצרכנים, תכונות המעקב של UPS הן מובילות שוק בתחום שירות הלקוחות בקרב חברות לוגיסטיות על פי סקר אמון המסירה של Business Insider Intelligence לשנת 2018.

עבור חברות רבות, הקפדה על העולם המקוון היא על שמירה על תחרותיות הן באינטרנט והן לא מקוונת. ככל שיותר, חברות משתמשות בעולם המקוון החדש הזה כדי להישאר תחרותיות.

למידע נוסף בנושא של חברת שליחויות אמינה לעבודה עם עסקים באינטרנט וhttps://www.accessibly.co.il/ מומלץ לבדוק ב- accessibly.co.il

Table of Contents

דילוג לתוכן