השקעה במניות – כל מה שצריך לדעת כדי להתחיל

במאמר זה אראה לך כיצד להימנע מהשקעה במניות אם אתה טירון מלא במניות. התחל בצד כסף שאינך זקוק להוצאות רגילות או בקרן חירום, ואז למד הכל על שוקי המניות.

אבל לפני שתתחיל, אתה צריך לדעת איזה סוג של השקעות אפשריות בשוק המניות. זה יכול לקחת קצת זמן להשקיע במניות, אבל אם אתה יכול לבנות עושר, זו אפשרות. אם אתה נוקט בצעדים אלה, יש לך בסיס בסיסי המסייע לך להשקיע במניות.

אם ברצונך ללמוד כיצד להשקיע בהצלחה במניות

נקודת מבט ארוכת טווח חשובה. אם ברצונך להגדיל את החיסכון שלך לטווח הארוך (מעל 10 שנים), השקעה במניות עשויה שלא להיות האופציה הטובה ביותר עבורך. עם זאת, אם אתם מחפשים השקעה שיכולה לנצח את האינפלציה וגם להציע תשואה טובה, אפשרות אחת היא להשקיע בשוק המניות. עם זאת, עליך להשקיע לפחות 10% מההכנסה השנתית שלך, או כ -1,000 $ לשנה, אם אינך מעוניין להשקיע במניות כלל.

למד את כל מה שאתה צריך לדעת על השקעה במניות

כדי להתחיל ולמד כיצד לפתוח חשבון אצל סוכן מניות מכובד. אם ברצונך להשקיע במניות בודדות, קרנות או ניירות ערך אחרים, תזדקק לחשבון תיווך או השקעה בכדי להתחיל לסחור בפועל. שלא כמו סוגים אחרים של חשבונות השקעה, אתה מגדיר יעד השקעה ברור ואז מחליט כמה מהתקציב החודשי שלך אתה רוצה להשקיע במניות. עכשיו, כשיודעים את היסודות, עלינו לפתוח חשבון השקעות מול חברת התיווך שלכם.

כשאתה משקיע בשוק המניות

דאג לעשות זאת בכסף שאינך צריך לנצל בחמש השנים הבאות. זכור שכאשר אתה משקיע במניות, אתה משלם עמלות על קנייה ומכירה של מניות ועל החזקת החשבון. אם תתחיל להשקיע מוקדם ותמשיך להשקיע ולעולם לא תמכור, תוכל להתעשר תוך זמן קצר.

אם המטרה שלך

היא להתפרנס מהשקעה במניות, הזמן הטוב ביותר להשקיע במניות A אלה הוא בהקדם האפשרי. אם אתה זקוק לכסף למטרה קצרת טווח או כתשלום מקדמה, עליך להשקיע אותו מיד בשוק המניות. עם זאת, אם ברצונך להשקיע את כספך במניות במניות A או בהשקעות אחרות כגון אג"ח, אגרות חוב וקרנות השקעה, עדיף לעשות זאת בהקדם האפשרי.

הקפידו לבדוק את האפשרויות השונות (מורנינגסטאר

הוא משאב נהדר) ולמצוא אחת עם מינימום אפס או פחות להשקעה במניות במהירות האפשרית. אם אתה משקיע מתחיל במניות בודדות, עליך להתחיל בהשקעה של 1,000 דולר בלבד, אם כי אין תשובה מוחלטת לכמה תצטרך, וייתכן שתצטרך להתחיל תוכנית חיסכון לפני שתוכל לבנות את מספר המניות שאתה קונה. כדאי להשקיע גם במניות עם בטא של 1.0 אם עדיין לא השקעת במניה.

עם סטאש, אתה יכול להתחיל בסכום דולר ולקנות מניות או קרנות הון (ETF). עם aStash תוכלו להתחיל בהשקעה של 1,000 עד 2,500 דולר או אפילו יותר אם תרצו, אך לא יותר מדי.

ישנן קרנות נאמנות שונות שיכולות להשקיע בדברים שונים

כגון מניות – קרנות נאמנות (מניות שמשקיעות במניות) וקרנות אינדקס שנועדו לעקוב אחר ביצועי מדדי שוק המניות העיקריים כגון S & P 500 או ממוצע התעשייה של דאו ג'ונס. אתה יכול לבחור להשקיע תחילה באחת ממניות אלה ואז להפוך למשקיע בהון פרטי לאחר מספר שנים. אם אתה מתחיל להשקיע, מומלץ להתחיל בהשקעה בין $ 1,000 ל -2,500 $ בקרן השקעות או תעודת סל המשכפלת מדד מניות ראשי. מכיוון שכבר יש לך מעמד משמעותי בקרן הנאמנות או בתעודת הסל, אתה יכול להתחיל להשקיע בזמן שאתה בונה את התיק שלך.

אחת הדרכים הטובות ביותר למתחילים להשקיע בשוק המניות היא באמצעות מניות – קרנות השקעה שהן דרך פשוטה וחסכונית לעשות זאת.

אפליקציות כמו סטאש ובלוטים מקלות על השקעה של סכום של פחות מ -5 דולר ומציעות תעודות סל מאוגרות המסייעות לך לגוון את אחזקותיך

הם מקלים על טירונים להשקיע בשוק המניות כפי שהם עושים בכמה דולרים בחודש. השקעות בשוק המניות יכולות לבנות את העושר שלך לכל החיים, ואינך צריך להשקיע שנים בלמידה עליהם כדי להתחיל. אם אי פעם תתחיל להשקיע על בסיס קבוע, תרצה להמשיך ולהשקיע עוד שנים רבות.
כדי לשמוע פרטים מורחבים אודות השקעה במניות – כל מה שצריך לדעת כדי להתחיל ואיך להשקיע במניות? באפשרותך לבדוק ב- bigshotnews.net

Table of Contents

דילוג לתוכן