דברים שבטח לא ידעת על ייעוץ משכנתאות

ריכזנו רשימה של 10 הטעויות המובילות ביותר במשכנתא שלדעתנו חשוב להימנע מאנשים כאשר אנו מנסים למחזר מימון רכישה או משכנתא חדשים. לקבלת רענון על מושגי המשכנתא והמינוח, עיין במדריך הצרכנים שלנו למיחזור משכנתא, המספק מבוא למימון מחדש של משכנתא (כולל המונח "מימון מחדש" שנדחה בענף) ועוזר לך להחליט אם זה מתאים לך. לפני שתמשיך לקרוא, עליך להעיף מבט מרענן על המינוח.

כדי לברר אם המשכנתא שלך מכוסה במשכנתא מבוטחת, צור קשר עם המלווה שלך או עיין במדריך שלנו כדי לעקוב אחר פיתוח בתים זכאים ברמה הפדרלית. למד כיצד לקבל עזרה בדיור ממדינה ארצית ולמד כיצד BOA שוכרת מלווים. אם אינך בטוח מי מפקח על המלווים ומשכירי המשכנתאות, משרד הבנקאות בטקסס עשוי לעזור.

HUD עשויה לספק לכם רשימה של יועצים להחזר משכנתא שאושרו על ידי HUD באזורכם שיכולים לספק מידע זה ללא עלות או בעלות נמוכה

המלווה שלך עשוי גם לספק רשימה של יועצים לבחירה, אך הם אינם יכולים להמליץ על יועצים או לקבוע פגישות מטעמך. לאחר שתסיים פגישה והיועץ שלך הכיר את ההיבטים המהותיים של המשכנתא להחזר שלך, הוא ינפיק לך אישור התייעצות המאשר שסיימת את הייעוץ בהצלחה. לאחר שתסיים בהצלחה את הייעוץ ותבין את כל המשכנתאות ההפוכות החיוניות, היועץ גם יפיק אישור למלווה שלך המאשר זאת. לאחר סיום ההתייעצות המוצלח, יועציך יפיקו תעודת ייעוץ המאשרת כי סיימו את הייעוץ עבורך בהצלחה.
כדי לקרוא עוד בנושא של ייעוץ משכנתאות ודברים שבטח לא ידעת על ייעוץ משכנתאות יש להעיף מבט ב- contact.org.il

לאחר שהיועץ שלך הבין כיצד פועלות משכנתאות הפוכות וכיצד הן משתנות עם חלופות אחרות לבית, הוא ינפיק לך אישור על ייעוץ HECM, שבו תשתמש כדי לאשר למלווה שלך שהשלמת את הייעוץ בהצלחה. .

בעיקרון

מישהו שמפתל את העובדות על הכנסותיו מנסה לזכות במשכנתא, אחרת הוא לא יכול לקבל את זה. מלווה שאושר על ידי CHFA יכול לאשר מראש את המשכנתא שלך ולהגיד לך על איזו משכנתא ייתכן שתוכל לתבוע. המלווה של CHCA ידריך אתכם בתהליך הבקשה, יסביר את תשלומי המשכנתא החודשיים שלכם ויגלה אם הוא עומד בדרישות המשכנתא שלכם. אולי תדעו שאם יש לכם משכנתא מסורתית בעבר, התשלומים החודשיים עשויים לכלול ביטוח רכוש ומסים ששילמו נותן השירות.

אם אתה מתקשה בתשלומי המשכנתא שלך ומקבל מכתב ממלווה משכנתא המבקש ממך לפנות אליהם

אל תתעלם מהבעיה. צרו קשר עם יועץ מכובד בסימן ראשון לצרות בהחזר המשכנתא. בנוסף להגנה על ביתך מפני עיקול, תוכל להאיץ את תהליך העיקול על ידי עידודו להפסיק לתקשר עם המלווה או עם משכנתא.

יועצי HECM יעזרו לכם לשקול סוגים חלופיים אחרים של תמיכה שעשויים להיות זמינים

כדי לענות על הצרכים שלכם, למעט משכנתא הפוכה. לא כל האפשרויות אפשריות או זמינות עבור כל לווה, וחשוב שיהיה ברור לגבי האפשרויות שלך לפני שתשוחח עם מלווה, עורך דין או יועץ דיור. היועץ ידון בנסיבותיך ויספק לך מידע על חלופות אחרות וכל עזרה העומדת לרשותך.

לדוגמא

עליך לפנות ליועץ משכנתאות כדי לוודא שאתה מבין את החוק ואת האפשרויות שלך. יועץ למגורים ייצג אותך במשא ומתן עם המלווה שלך אם אתה זקוק לעזרה, ויכול לעזור לך להבין כיצד עובד משכנתא להחזר ולארגן את הכספים שלך, וכן לייצג אותך ולנהל משא ומתן עם המלווה במידת הצורך בכדי לקבל סיוע. יועץ המשכנתא ההפוכה שלך ידון ביעדי המשכנתא ההפוכה שלך ובאפשרויות הטובות ביותר שיש באמת לענות על הצרכים שלך, כגון מתקן הלוואות דירה (HECM).

תוכלו לחפש יועץ עם תחום התמחות ספציפי או לחפש באתר HUD. יועץ הדיור שלך יהיה מודע לתוכניות ספציפיות שיכולות לעזור לך ויכולות לעזור לך למצוא דרכים להימנע מעיקולים.

היועץ שלך יעבוד עם בעלי בתים למניעת עיקולים ויחזור על הרגליים לשלם את המשכנתא

זה יכול להועיל אם כבר קניתם בית וצריך לעדכן את תוכנית ההוצאות והחיסכון, לעבור על מסמכי סגירה, לנהל את ההלוואה ולהימנע מעיקול. פנה למשרת המשכנתא שלך לקבלת מידע נוסף על ייעוץ משכנתא ותוכניות אחרות לסיוע במשכנתא.

אם יש לך שאלות לגבי הכנה לייעוץ למימון משכנתא הפוכה

התקשר למספר 1-800-435-2261 כדי לדבר עם יועץ למגורים. תיפגש עם היועץ שלך כדי לבחון אפשרויות לסיוע במשכנתא, כולל טיפול במשכנתאות עבריינות ובעיות פיננסיות אחרות. אם יש לך שאלות לגבי משכנתאות או צורות אחרות של סיוע כספי לבעלי בתים, אתה יכול להתקשר למוקד החינם של האגודה הלאומית של יועצי משכנתאות (NAR) בטלפון 1-800-888-727-4357.

Table of Contents

דילוג לתוכן