בובה מדוייקת בדמות אדם

בובות נכונות מבחינה אנטומית או בובות נכונות מבחינה אנטומית הן בובות המתארות חלק מהמאפיינים המיניים הראשוניים והמשניים של אדם למטרות חינוכיות. סוג מיוחד של בובה נכונה מבחינה אנטומית המשמשת לאכיפת חוק וטיפול. ניתן להשתמש בבובה מפורטת מאוד מבחינה אנטומית כדי לחקור ילדים שאולי עברו התעללות מינית.

ניתן לשלב את כל הבובות האינטראקטיביות של Baby Born עם אביזרים ומערכות לבוש של Baby Born

בסך הכל, ערכות להארכת ריסים קלות יותר לשימוש מכיוון שהן כוללות את כל מה שאתה צריך כדי להתחיל. מוצרי הארכת ריסים בודדים זולים יותר מהערכות הללו. הרחבת ריסים מלאכותיים בודדים לוקחת יותר זמן להשלמת שיטת מריחת הדבק.

הרחבות ריסים קבועות זמינות באורכים שונים מ-3 מ"מ עד 12 מ"מ

סוג זה של מוצר מכיל רק את המרכיבים הדרושים לחיבור הארכת ריסים. יתרון נוסף של הרחבות ריסים הוא שאתה יכול להוריד אותם מתי שאתה רוצה. תוספות ריסים הן שיער מלאכותי שנראה בדיוק כמו שיער אדם.
למידע מורחב בנושא של בובה מדוייקת בדמות אדם ובובת דיוקן כדאי לבקר באתר rockil.co.il

עיני בובה פופולריות מאוד בקרב נשים שרוצות לשפר את המראה שלהן

המראה של בובת Lammily עומד בניגוד חד לסטנדרטים הבלתי מושגים והמזיקים של יופי המוצגים בזיכיון הברבי האייקוני. בובת OfA Lammily נולדה מהרעיון של יוצרת הבובה A Lammily. לם לא עצר בגובה ובמידות המותניים במסע שלו ליצור את הבובה המדויקת ביותר.

ברגע שאתה יודע כמה גובה הבובה שלך, בת כמה היא, איך ייראה הגוף הקטן שלה, אתה תדע איך לחטב את פניה. קחו בחשבון שאתם לא חייבים לעשות בובה מציאותית (לפי פרופורציות הגוף), זו זכותכם לביטוי עצמי.

אתה יכול להחליט או לעשות בובה עם פלג גוף עליון באורך ראש ורגליים ארוכות להפליא

אם אתה רוצה להוסיף צוואר לבובה שלך, נא למדוד את החזה. בהתאם לגובה הבובה שלך, אתה יכול להשתמש ב-1/2" מהחזה לצוואר, או ב-1" או אפילו 1.5" מלא אם הבובה שלך גבוהה מאוד.

בבובות ישנות יותר

אתה יכול להזיז את הידיים שלך ורגליים בכל מיני תנוחות שבדרך כלל בלתי אפשריות לרוב האנשים. עם המעצורים האלה, בובות מוגבלות לטווח תנועה נורמלי יותר, מה שמאפשר תנוחות טבעיות יותר. יש לי גרסה ישנה יותר של שניהם אז אני מתרשם מה מהלכים שאתה יכול לקבל.

אני לא נותן לבובות דמויות חיים ריאליזם בפסלים שלהן (לפחות עדיין)

אבל אני נותן להן מספיק ריאליזם לגוף שלהן כדי שהבובות ירגישו מאוד חיות, כמו הנבלים של עצמן. גברים עם זאת, לא נכללו מההשוואות שלהם, מכיוון שההתמקדות הייתה בפרופורציות הגוף של בובות קן, שעל פי הדיווחים הן בדרך כלל קרובות יותר למציאות מאשר ברביות. בשנת 1998, תוחלת חייה של ברבי הלכה וגדלה בעוד שגודל החזה שלה ירד, מה שנאמר לשקף צורת גוף נשית מציאותית יותר.

גרפיקה מצמררת שהופכת את גוף הבובה ל-sc בירה של אדם אמיתי חושפת פרופורציות מדהימות שהופכות אותו למשהו מתוך סרט מדע בדיוני

אם לשפוט לפי הממדים הללו, ברבי לא תהיה מסוגלת לחלוטין להרים את ראשה הענק. נתונים אלו מצביעים על התועלת הפוטנציאלית של בובות המייצגות את משקל הגוף האמיתי של ילד לשביעות רצונם של הגוף אצל בנות ואינם תומכים בהשערה שניתן להתמודד ישירות עם ההשפעות השליליות של בובות דקות על ידי צעצועים אחרים.

יש כמה תכונות שעליך לקחת בחשבון בעת ​​​​בחירת סט להארכת עיניים לעיני בובה. הנה כמה טיפים שכדאי לזכור בעת קניות של עיני בובה: 1) ודא שהמוצר נבדק לבטיחות. חשוב להימנע מקניית ערכות עין בובה המכילות דבק על בסיס פורמלדהיד.

קראו גם את הביקורות שנכתבו על ידי לקוחות שקנו עיני בובה מאותו סוג. חובבי בובות OfA Lammily יכולים גם לרכוש חבילות מדבקות המציעות מדבקות לצלוליט, אקנה, סימני מתיחה, צלקות ואפילו בוז.

המטרה שלנו

היא לספק ללקוחותינו מגוון רחב של דגמים סטנדרטיים ותלת מימדיים של כל האנטומיה האנושית. מסטודנטים במכללה ועד לסטודנטים לרפואה, אנשי מקצוע, פרמדיקים, סטודנטים לסיעוד ועוד רבים אחרים המעורבים במדע גוף האדם, מודלים אנטומיים מדויקים הם קריטיים ללמידה מוצלחת.

אני בר מזל ואסיר תודה על כך שהלקוחות שבוחרים בחברה שלי חולקים את הערכים הממוקדים בעובדים שלנו

החברה שלי היא באמת חברה ש"נופלת לבדיקה" כי אני מעדיף לא להקדים את הלקוחות לפני העובדים. במקום זאת, אני מביע את תנחומיי לצרכנים שלפחות ניסו לגרום לנו לשנות את נוהלי העסקים שלנו על ידי פרסום באינטרנט ההודעה "בובה חכמה לא עומדת בבדיקה" – סימן לא רק להחרמה, אלא גם להכרה ב מה הם רוצים. לבקש מאחרים ליצור את העתיד שלהם במקום לנסות ליצור את העתיד שלהם.

Table of Contents

דילוג לתוכן