איך משקיעים בבורסה

בשלושה שלבים פשוטים, השקעה במניות דורשת שגרה יעילה וקלה למעקב המגובה בכללי קנייה, מכירה והחזקה. ראה כיצד להשקיע בשוק המניות בשלושה שלבים פשוטים וכיצד משקיע ממולח יכול ליצור תיק מניות רווחי של 10,000 דולר. השקעה במניות: קרא את המדריך שלנו להשקעה מתחת ל -1,500 דולר בתיק מניות לחמש שנים עם תשואה של 10%.

אם אתה מוכן ללמוד כיצד להשקיע במניות

הוסף דף זה לסימניות מכיוון שאני עומד להסביר את כל מה שאתה צריך לדעת על מניות – החל מיסודות ההשקעה וכלה ביסודות הקנייה והמכירה ועד כיצד למצוא ולקנות מניות. יש לך בסיס בסיסי להשקעה במניות ואתה בדרך לבניית עושר כשאתה מקבל את העניין. ייתכן שייקח זמן מה ללמוד כיצד להשקיע במניות, אך הישארו איתנו מספר דקות ונראה לך את הצעדים שאתה צריך לנקוט כדי להשקיע במניות כראוי.

גלול מטה לרשימת כללים בדוקים להרווחת כסף בשוק המניות, מהיסודות של קנייה ומכירה וכלה ביסודות ההשקעה. תחשוב על זה כמדריך השקעות שנותן לך קורס קריסה באסטרטגיות השקעה, ואז כמה.

מדריך זה יעזור לך להבין כיצד להתחיל

התחל את מסע ההשקעה שלך על ידי לימוד יסודות ההשקעה בשוק המניות, מקנייה ומכירה וכלה ביסודות המסחר במניות וכיצד לקנות ולמכור מניות. אם כל זה נשמע מעט הרבה, המשך לקרוא לקבלת מבט מפורט יותר על השקעה בשוק המניות וכמה מאסטרטגיות ההשקעה הפופולריות ביותר.

זכור שאם אתה מחליט להשקיע במניות, תשלם עמלות בגין קנייה ומכירה של מניות והחזקת החשבון. זוהי שיטת השקעה במניות מכיוון שכבר יש לך מעמד משמעותי בקרן השקעות או תעודת סל ופועלים לבניית התיק שלך.

כמו בכל סוג אחר של חשבון השקעה

הגדר יעד השקעה ברור ואז החליט כמה מהתקציב החודשי שלך ברצונך להשקיע במניות ואג"ח. הקפידו לבדוק את אפשרויות ההשקעה שלכם בשוק המניות (מורנינגסטאר הוא משאב נהדר) ומצאו אפשרות שמשקיעה במניות במהירות האפשרית. השורה התחתונה היא שאין התאמה בגודל יחיד שהיא הדרך הטובה ביותר להשקיע במניות, ונבון לבחון אפשרויות שונות ולראות מה נשמע לך הכי אטרקטיבי. בעת חקר שוקי המניות ואופציות ההשקעה, מחקר המושקע במניה במינימום אפס או פחות. השקיעו את עודפי הכספים שלכם בקרן שתשקיעו אם תרצו לקחת סיכון בשוק המניות ואתם יכולים להרשות לעצמכם לאבד חלק ממנה.

אם אתה משקיע בפעם הראשונה בשוק המניות ורוצה לדעת יותר על האופן בו הכל עובד, קח את הזמן לבחון את היתרונות והחסרונות של השוק. התחל בהבנה כיצד הם עובדים, מה יעדי ההשקעה שלהם והאם אתה יכול להתמודד עם סיכון רב או מעט.

הדבר השני שיש לעשות לפני שאתה משקיע במניות

הוא לבנות רשימה של המניות שאתה רוצה להשקיע בהן. בין אם אתה קונה מניות בודדות בבורסה או משקיע במספר גדול של מוצרי השקעה שונים. כמו קרנות נאמנות, בדיקת נאותות היא מכרעת. מכיוון שמשקיעים משקיעים כסף בסוגים שונים של השקעות ומוצרים, ההשקעה בהון עצמי או בשוק יש יתרון בכך שהם מציעים פיזור. לפני שקונים או מוכרים מניות בכמויות גדולות, חשוב שכל המשתתפים בשוקי המניות ילמדו כמה שיותר על ההיסטוריה של החברה, שווי השוק שלה והיסטוריה של הביצועים שלה.

זה מאפשר לך לגשת לשוק המניות ללא סיכון שתצטרך להשקיע במניות בעלות גבוהה או במספר גדול של נאמנויות השקעה.

אחת הטובות ביותר

היא קרנות מניות, שהן דרך פשוטה וחסכונית עבור רוכשים בפעם הראשונה להשקיע בשוק המניות. תעודות סל הנסחרות בשוק המניות קלות לרכוש יחידה כמו רכישת מניות בחברה. קרנות אינדקס עושות את כל העבודה בשבילכם ועושות הרבה מחקר בשבילנו כשאנחנו מנסים להבין את הדרך הנכונה להשקיע במניות כדי להגדיל את עושרנו. קרן אינדקס היא בחירה טובה אם אתה מנסה להשיג תשואות על שוקי המניות שלך בכללותה ולגוון ככל האפשר את ההשקעות שלך.

הרשו לי לתת לכם דוגמה קונקרטית

אם אתם משקיעים את כספכם בקרן למדד מניות, תוכלו להשקיע אותם במאות אלפי חברות שונות. סוונסן אומר שהוא קונה חלק משוק המניות כולו באמצעות קרן אינדקס רחבה. אם אתה קונה במצטבר, אתה קונה את מניות כל החברות הרשומות בארה"ב במדד S & P 500.

Table of Contents

דילוג לתוכן