איך לקבל לידים לאתרי פורקס

בדרך כלל, נוכחות מוצקה ברשתות החברתיות בעולם של היום מגדילה את סיכויי ההצלחה של החברה שלך לקבל לידים טובים.

אך בהתחשב בכך שתעשיית המט"ח היא שוק גועש ותחרותי, רכישת לידים לפורקס היא דרך מעולה לגבות את אסטרטגיית המדיה החברתית שלך לגיוס לידים, והיא דרך מעולה לחברות פורקס לגייס לקוחות.

כיום, רשתות חברתיות כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, לינקדאין, פינטרסט ויוטיוב הן כלים שלא יסולא בפז בהן ניתן להשתמש במאמצי השיווק שלכם בכדי למקסם את טווח ההגעה לקהל היעד שלכם – אבל הן בדרך כלל נוטות להטיל מגבלות קשות על פרסום הצעות בתחומי הפורקס. מה שיכול להיפתר בקלות על ידי רכישת לידים חמים שכבר עברו משפכי שיווק מנוסים ועובדים.

אם החברה שלך מחפשת לידים

יש כמה אפשרויות טובות לפנות אליהן. לדוגמא, אתה יכול לאסוף כתובות דואר אלקטרוני של אנשים, להציע חשבון הדגמה בחינם תמורת המייל. וכך להגדיל את כמות הלידים שלך.

הודעות דוא"ל שיווקיות הן אחת הדרכים הטובות ביותר לשמור על לידים ולהמיר אותם ללקוחות מסחר, העניין הוא שמסנני ספאם בדרך כלל נוטים לסנן אימיילם שעוסקים בנושאים פיננסיים כגון הצעות פורקס, ולכ צריך לנקוט במשנה זהירות באסטרטגיה זו.

אלטרנטיבה ליצירת משפכי שיווק לפורקס היא שת"פים.

אתר פורקס יכול להציע ללקוחותיו את האפשרות להשתתף בתוכנית אפיליאייט לפורקס המספקת טכנולוגיות לגיוס לידים ולקוחות חדשים דרך קישור ייעודי. בתמורה לעמלה, תוכל להיות בעל מספר אפיליאייטורים של פורקס שיביאו לך לידים והפניות.

לצורך כך עליך ליצור תוכנית שותפים המציעה תגמולים סבירים ומעניקה לשותפים שלך דחיפה טובה מעלה למאמצי השיווק שלך.

העניין הוא, שלא תמיד קל למצוא איפיליאייטס טובים. לכן רכישת לידים יכולה להיות אחלה קיצור דרך.

אנו מבינים את האתגרים שעומדים בפני אתרי פורקס בשיווק

ולכן אחד משירותי הליבה שכל עסק פורקס צריך לאמץ לעצמו הוא רכישית לידים איכותיים וחמים לפורקס במחיר טוב, עם משפכי שיווק מנוסים ולתת לחברת הלידים לעשות בשבילך את העבודה הקשה.

ברכישת לידים לפורקס, הלידים מגיעים "מחוממים" לאחר מענה על סדרת שאלות.

כדי שהליד יהיה כמה שיותר ממוקד ורלוונטי ולהוט לרכוש את הפיתרון שלך – כדאי לוודא שהוא ענה על מספר שאלות אשר "מכשירות" אותו כליד רלוונטי לעסק הפורקס שלך.

זה מה שהופך את האפיק הזה לכל כך משתלם.

Table of Contents

דילוג לתוכן