[the_ad id="156"]

מניית nio

ניו (סימול: NIO) פרסמה ביום שני את תוצאות הרבעון הרביעי של שנת 2020, כשהיא מביאה את ציפיות השוק עם צמיחת ההכנסות והרווחים המתואמים המונעות מגידול במכירות של רכבים חשמליים יוקרתיים ועליית מרווחים. הימנע ממניות Nio בשלב זה, גם אם הן הופיעו לראשונה ב- InvestorPlace. יצרנית המכוניות החשמליות הסיניות דיווחה ביום שישי על רווחים ברבעון השלישי והציגה הפסד רבעוני קטן מהצפוי, שמקורו במסירות שיא ובמרווחים גבוהים יותר, כך מסרה החברה בהודעת הרווחים שלה. ביום שני היא הציגה רווחים רבעוניים מעורבים ברבעון הרביעי עם הפסד נקי של 1.5 מיליון דולר, או 0.01 דולר למניה, בהכנסות של כ -2.1 מיליארד דולר.

ניו מוערך במכירות התחזיות פי 26 לשנת 2020

בהשוואה לטסלה, הנסחרת פי 12. בעוד המניה עדיין נסחרת מתחת להכנסותיה הצפויות של טסלה בסך 2.1 מיליארד דולר בשנת 2021, ניו תצמח במהירות רבה בשנים הקרובות, עם מכירות צפויות של 1.2 מיליארד דולר עד 2020 ו -3.5 מיליארד דולר עד 2021. ה- NIO מוערך בהכנסות של פי 25 2020 והוא כיום מוערך בהכנסות צפויות של 26x משנת 2020, בהשוואה לטסלה, הנסחרת פי 13 על פי מודל ההערכה של בלומברג.

באופן יחסי

ניו נסחרת במכירות צפויות פי 15 לשנת 2020 וטסלה במחיר 13x. Xpeng, הנסחרת פי 20, אך היא עדיין נמוכה מההכנסות הצפויות של טסלה של 2.1 מיליארד דולר בשנת 2021 ו -3.5 מיליארד דולר בשנת 2021. במונחים יחסית, ועל פי מודל הערכת השווי של בלומברג, NIO נסחרת כיום על בסיס דומה עם ה- 10X וערכי 13X. NIO נסחרת בשווי 14X עבור טסלה וערך 15X ב- X peng.

כפי שציינתי קודם

NIO היא אגורה טכנולוגית המתמחה ביצירה ומכירה של מכוניות חשמליות. אם אתה מעוניין בחלופה של מכונית חשמלית לטסלה, אנדי סניידר הראה שניו יכול להיות המניה המתאימה עבורך. הוא השקיע בחברות רכב חשמליות כמו טסלה (סימול: TSLA) ו- Xpeng (סימול: XPeng), אך לא היו לו מניות לשחק איתן. היא הושקה בשנת 2015 לפי שווי של 2.5 מיליארד דולר ושווי שוק של 1.1 מיליארד דולר.

NIO Inc. מצאה תמיכה בהיקף מצטבר ב 33.42, אך מניות ה- NIO צללו לתמיכה ברמה 34 ב- 11 במאי ואז התאוששו. רמה זו מציעה הזדמנות קנייה מכיוון שאני מצפה לתגובה כלפי מעלה כאשר תמיכה זו נבחנת.

אם NIO יכולה להישאר מעל 34 למשך שארית השבוע

כל העיניים צריכות להיות מופנות לשחרור הרווחים הרבעוני של החברה ב -2 ביוני. אני חושב ש- Nio Inc. תעלה על ביצועי S & P 500 במהלך החודשים הקרובים, אך הוא נמצא במגמה רחבה מאוד ויש בידו כמה אותות שליליים.

כדי למצוא את המניות הטובות ביותר לרכישה ולצפייה, בקר בדף המניות המובילות והנמכרות ביותר במניות ובדף סיכויי המניות שלנו. דף הסקירה מכיל נתונים סטטיסטיים חשובים ויסודות שוק המניות, עם קישורים למידע נוסף. מקדמים מודדים את המתאם בין יחס מחיר-רווח למניה למדד S & P 500.

השוק מתקרב לשטח שנמכר יותר מכך והסטוכסטיקה של 14 הימים K נמוכה מ -20

השוק נמצא בשטח שנמכר בכבדות מזה מספר ימים, וצנח ב -1.5% משיאו בכל הזמנים ומכירה כוללת ב- S מדד & P 500. במצגת הבאה, הסטוכסטיקה של 10 הימים בשוק נמוכה מ -20 והתצוגה הכוללת שלה נמכרת, ובתצוגה שלאחר מכן, הסטנציאל ל -15 יום הוא מעל 10. מדד S & P 500 לחמש שנים יורד ב -2.2% לעומת השיא שלו בכל הזמנים, בעוד מדד ה- S & P 500 למשך 13 חודשים יורד ב -2.2%.
לעוד פרטים מורחבים בתחום של מניית nio ניתן להעיף מבט ב- bigshotnews.net

עם זאת

אני חושב שזו רק סטייה קטנה וחזקה מאוד שניתן לפתור בישיבה של היום והיא יכולה לאותת על שיא ביניים. בסך הכל, מלבד החששות שהדבר מעלה, אנו חושבים שמניות EV הסיניות נראות כמו הימור טוב יחסית ברמות הנוכחיות. עם זאת, אני חושב שמניות ניו יגיעו לנקודה הנמוכה ביותר ברמות הנוכחיות, לפחות בימים הקרובים, אם לא יותר.

השקעה במניות ספקיות רכב חשמלי יכולות להיות דרך טובה לשחק בצמיחה לטווח הקצר בשוק הרכב החשמלי

במיוחד בסין – ובספקי רכבים חשמליים כגון NIO Inc. (סימול: NIO) Nio) יכול להיות שימושי גם כאלטרנטיבה לצמיחה בשוקי הרכב החשמלי. לכן, השקעה במניה עם להקה בולינגר חיובית (ממוצע נע) של 1.5 יכולה להוות גידור טוב מפני סיכוני החיסרון. עם מרווח תחזיות רחב יותר מלהקת בולינגר, המניה נחשבת למסוכנת יותר ויכולה לנוע חזק בימים של תנודתיות. לא הייתי מוכר או מחזיק את המניות של N IO Inc. אם כי יכולתי למכור אותן אם הייתה לי תחזית שלילית יותר למניות אלה.

מניות NIO נראות אטרקטיביות עבור משקיעים ארוכי טווח

אך רמת הצמיחה הנמוכה יחסית אינה מספיקה בכדי להמשיך ולהיערך על בסיס פוטנציאל צמיחה נתפס לטווח הארוך. אני ממשיך להעריך את מניות ה- NIO על פי פוטנציאל הצמיחה שלה בשוק הרכב החשמלי והערך היחסי ביחס לעמיתיו.

Table of Contents