בעלי המניות של פיאט קרייזלר ו- PSA פיג'ו הצביעו ביום שני להתמזג וליצור את קבוצת הרכב הרביעית בגודלה בעולם, אשר האדריכלים מקווים שתביא לשינוי טכנולוגי עצום ויקל על הניהול בענף. בעלי המניות בשתי החברות אישרו עסקה שתייצר את סטלנטיס, יצרנית הרכב הרביעית בגודלה בעולם, עם שווי שוק של יותר מ -30 מיליארד דולר, או כ -7.5 מיליארד דולר.

במקור נדרשה העסקה

אך משפחת אגנלי הסכימה לקצץ בעלויות על ידי מסירת יותר מזומנים ותפעול לחברה המשולבת. בסך הכל, בעלי המניות של פיאט קרייזלר יקבלו 1.5 מיליארד דולר במזומן, 3.7 מיליארד דולר במניות פיאט ו -2.3 מיליארד דולר מ- PSA פיג'ו. העסקה חיפשה זה מכבר ראש פיאט סרחיו מרצ'יון, ראש קרייזלר לשעבר שחזה את הצורך בהתבססות בענף.

מומחים אומרים שאין צורך לעקוב אחר תוכנית שמציגה חברה שלא מרוויחה כסף

מומחים טוענים שהגיע הזמן שמנכ"ל פיאט קרייזלר, סרחיו מרצ'יונה וצוות ההנהלה שלו, יהיו אגרסיביים יותר בעקבות התוכניות שמראות שהחברה לא מרוויחה כסף, על פי דו"ח חדש בוול סטריט ג'ורנל.

לדבריו החברה תקבל את יתרת החיסכון באופטימיזציה של אזורים אחרים

כולל הוצאות מכירה והנהלה כלליות וכן משילוב של פיאט קרייזלר מכוניות (סימול: FCAU) בעסקים העולמיים של פיאט. המחצית השנייה של החיסכון תושקע באופטימיזציה של פעולות ואזורים אחרים, כולל פיתוח מוצרים חדשים כמו פיאט 500X ופיאט 300X החדשה, אמר. החברה תאפשר לה להשיג רכב חדש לגמרי על ידי אופטימיזציה לפעילותו, אך גם על ידי אופטימיזציה של תחומים אחרים, "כולל יצירת מוצר חדש, פורמולת FIA 1.

טווארס הגיע בשנת 2014 והפנה עורף ל PSA החולה

על ידי התמקדות בלתי פוסקת בחיסכון בעלויות ובחסכוניות בקנה מידה. הוא לקח על עצמו את התפקיד החדש לאחר שביצע את ניסיונו בשילוב אופל ווקסהול, שישולבו במשפחתו של פיג'ו לאחר הרכישה בשנת 2017. טבארס הצטרף לתפקיד החדש לפני השימוש הניסיון שלו לשלב את אופל & ווקסהול במשפחת פיג'וט של P SA לקראת הרכישה שלה בשנת 2018. PSI ו- FCA התגברו על כמה משוכות בתהליך זה, כולל ההחלטה להתמזג עם היריבה הצרפתית רנו SA ורכישת פיאט קרייזלר מכוניות. — – אנליסטים מציינים כי חיסכון בעלויות הוא רק אחד האתגרים הרבים העומדים בפני החברה החדשה, אך הם המפתח להצלחתה לטווח הארוך. אנליסטים ציינו כי עליות עלויות – חיסכון – הן הצעד הראשון בדרך להצלחה. ל החברה החדשה יותר, העומדת בפני אתגרים רבים.

נותר לראות אם

הוא יוכל לשמר את משרותיו ומורשתו של המותג בשוק עולמי שעדיין סובל ממגפה. נותר לראות אם היא תוכל לשמר מקומות עבודה, מורשת ומותג בזמן שהשווקים הגלובליים עדיין סובלים ממגפות. אך נותר לראות האם הוא יכול לקיים מקומות עבודה או המותג Heritage, בעוד שהשווקים הגלובליים עדיין סובלים ממגפה.