[the_ad id="156"]

מניית טסלה

מניית טסלה עלתה הבוקר לראשונה על 1,400 דולר למניה ולא הראתה שום סימן להפסקת העלייה המטאורית שלה. נראה כי בוס טסלה, אילון מאסק, זכאי לתשלום של 700 מיליון דולר לאחר שאמר כי מחיר המניה של חברת המכוניות החשמליות גבוה מדי.

בכך שהגיע בפועל ועלה על 420 דולר למניה

טסלה הוכיח כי אילון מאסק אינו זקוק לשאיבה כדי להשיג הערכה גבוהה יותר. לפי הערכות, שווי מניות טסלה הוא בין 300 ל -400 מיליארד דולר. מכירותיה של טסלה צפויות להיות בין 100-125 מיליארד דולר עד שנת 2024, ובשנת 2025 היא עשויה להיות שווה כמו שאר העולם, כאשר מניותיה יוכפלו מדי שנה.

אבל אני גם מאמין שמשקיעים סבלניים יראו כניסה טובה יותר למניית טסלה אם הם יחכו. אני רחוק מלהיות שורי לגבי הסיכויים ארוכי הטווח של טסלה והצעתי ניתוח נגדי של החיסרון שלה.

אלעזר יועצים הוריד את מניות טסלה בפוסט חיפוש בתחילת החודש, והחברה סיפקה הסברים נוספים על ההורדה היום. אריסטידס קפיטל פרסמה את מכתב המשקיעים שפרסם ב- 3 בפברואר 2020, שנבדק על ידי ValueWalk, וכן את הדוח הרבעוני של החברה.

אם רכשתם מניות טסלה מיד לאחר ההנפקה, הייתם יכולים להחזיר היום 1,000 דולר. במחיר הנוכחי, החברה הייתה מהווים 30% מהמשקל אם זה היה כולל זינק במדד S & P 500 (סימול: SPY) ובממוצע התעשייתי של דאו ג'ונס (סימול: DJIA) במחירים שוטפים.

החדשות דחו את המניה מעט

ומסיבה טובה: מחיר המניה של טסלה עלה לראשונה מזה יותר משנתיים מעל 300 דולר למניה, פרץ את רף 400 הדולר ונמצא בדרך שיא חדש בכל הזמנים של 5,000 דולר. בדיוק באותה נקודה ניבאתי שמניית טסלה עשויה לרדת עד 10 דולר, מה שעשיתי כשהכנו את הכרטיס הזה לראשונה. היה לי העונג להתבונן בטופס כפול הדף בטבלת המחירים של טסלה, אבל אני תוהה אם אילון מאסק ידע משהו כשאמר שהמחיר גבוה מדי.

המניה של טסלה גבוהה כעת ביותר מ- 50% מכפי שהייתה בחודש שעבר

ועלייתה מעמידה אותה בדרך להתחרות בטויוטה, יצרנית הרכב היקרה בעולם עם שווי שוק של 232.1 מיליארד דולר. פירוש הדבר שמניית טסלה עקפה את ממוצע התעשייה של דאו ג'ונס, ה- S & P 500 ונאסד"ק.

מניות טסלה עלו לסכום של 960 דולר למסחר ב -4 בפברואר, אך נסוגה לאחר שדרוג החברה. מניית טסלה הוחלפה "להחזיק" מוקדם יותר השנה לאחר שקפצה המניה.

Table of Contents